Eli missä lämmöissä tuon flektin pitäisi alkaa kunnolla pyörimään ?
Tuntuu välistä että ei toimi tuo flekti kunnolla kun kaupungissa ajaa tai seisottaa jonkun aikaa parkissa, lämmöt nousee yli 100 asteen.
Missä on se anturi joka lähettää flektille herätteen alkaa pyöriä? pitäisikö sen pyöriä myös sammuttaessa auton ja virrat päällä ollessa ?
w124 e200 flektin toiminta
w124 e200 flektin toiminta
Nykyinen: w124 260E vm. -91
ex: MB s211 280cdi vm. -04
ex: MB w210 290TD vm. -96
ex: MB w124 E200 vm. -90
ex: MB w201 190D 2.5D vm. -87
ex: Audi 80 1.8s vm. -88
ex: MB s211 280cdi vm. -04
ex: MB w210 290TD vm. -96
ex: MB w124 E200 vm. -90
ex: MB w201 190D 2.5D vm. -87
ex: Audi 80 1.8s vm. -88
Re: w124 e200 flektin toiminta
mulla se ainenki hörähtää päälle vasta 100 asteen jälkeen (varmaa joku 105) itekki kyl aina ihmetelly et suht korkeella lähtee pyörii
Re: w124 e200 flektin toiminta
http://kuvablogi.com/blog/33389/2/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tässä siis kuva kun ilmastoinnin sähköflekti lähtee viskon avuksi. Kyseessä 300DT
Tässä siis kuva kun ilmastoinnin sähköflekti lähtee viskon avuksi. Kyseessä 300DT
Re: w124 e200 flektin toiminta
Eiköhän tässäkin ole magneettivetoinen flekti, eli ropelli nappaa kiinni remmipyörään sähkömagneetin avulla. Tyhjäkäynnillä hivenen tehoton kyllä on, mutta kun aavistuksen nostaa kierroksia, niin alkaa hönkimään.
S204 C320cdi - 08
S210 E320T -00
S124 230TE -87
C230K -95
S210 E320T -00
S124 230TE -87
C230K -95
Re: w124 e200 flektin toiminta
Niin se ei siis tyhjäkäynnillä pyöri muutakun sen verran mitä se pyörä pyörii? Ja kierroksia kun nostaa niin alkaa pyörimään kunnolla?moska kirjoitti:Eiköhän tässäkin ole magneettivetoinen flekti, eli ropelli nappaa kiinni remmipyörään sähkömagneetin avulla. Tyhjäkäynnillä hivenen tehoton kyllä on, mutta kun aavistuksen nostaa kierroksia, niin alkaa hönkimään.
Tyhjäkäynnillä kun oli niin sen flektin sai pysäytettyä kädellä kokonaan...

Nykyinen: w124 260E vm. -91
ex: MB s211 280cdi vm. -04
ex: MB w210 290TD vm. -96
ex: MB w124 E200 vm. -90
ex: MB w201 190D 2.5D vm. -87
ex: Audi 80 1.8s vm. -88
ex: MB s211 280cdi vm. -04
ex: MB w210 290TD vm. -96
ex: MB w124 E200 vm. -90
ex: MB w201 190D 2.5D vm. -87
ex: Audi 80 1.8s vm. -88
-
- Mersumies
- Viestit: 2563
- Liittynyt: Su 25.02.2007 17:39
- Paikkakunta: Espoo
Re: w124 e200 flektin toiminta
Siinä kannen etupäässä on värillinen anturi veikkaan punaista,toki muitakin värejä mallista ja varusteista riippuen on!Vedä kaksinapainen piuha irti laita virrat päälle ja yhdistä hyppylangalla se pistoke,mangneetin pitäisi tuulettimessa vetäistä kuuluvasti,eikä tuuletinta käsin voi pyörittää!
Tuon anturin pitäisi siinä 105asteen nurkilla vetää kiinni mgneettikytkimen,kuulee ja näkee selvästi kun näin käy..Jos mitään ei tapahdu ja magneetti kytkin toimii on yleensä tuo kannessa oleva anturi viallinen.
Tuon anturin pitäisi siinä 105asteen nurkilla vetää kiinni mgneettikytkimen,kuulee ja näkee selvästi kun näin käy..Jos mitään ei tapahdu ja magneetti kytkin toimii on yleensä tuo kannessa oleva anturi viallinen.
Jaakko.P
Ja näillä mennään.
123 230e 82
124 300ce 88
124 230e 89
124 200e 92
Ja näillä mennään.
123 230e 82
124 300ce 88
124 230e 89
124 200e 92