Moikka. Kertokaapas te viisaat Mese miehet mikäs on vikana kun kytkin "tarrautuu" välillä kiinni, kun kytkintä vapauttaa niin jää siihe ja kun muutaman kerran painelee niin taas toimii kuin enekeli,ei tee edes joka päivä kyseistä ilmiötä,mut aika tympeetä kun ei meinaa saada vaihteita pois päältä tarvittaessa.
Autohan on sellainen kuin w 201 190d-88,muutoin on meikäläiselle mukava peli kunhan saa tuon vian korjattua. Onkos kytkinpaketin vaihto vai kenties joku muu urakka edessä?
Kytkin reistailee.
Re: Kytkin reistailee.
Siis poljin jää pohjaan tai puoliväliin että pitää jalalla vetäistä se ylös?
Kytkin muuten toimii ja ei luista?
Näillä eväillä vika on pääsylinterin tiivisteet.Vaihda suosiolla uusi sylinteri ja vaihda nesteet myös ja ilmaus alakautta tippakannulla.
Kytkin muuten toimii ja ei luista?
Näillä eväillä vika on pääsylinterin tiivisteet.Vaihda suosiolla uusi sylinteri ja vaihda nesteet myös ja ilmaus alakautta tippakannulla.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: Kytkin reistailee.
Morjens. Just tuolleen kytkin käyttäytyy, auto kyllä hyvin liikkuu elikkä ei luista kytkin ollenkaan.
Olen hieman tullut itsekkin siihen sylinteri vaihdon kannalle,taidanpas vaihtaa myös sen työsylinterin samoilla tulilla kunhan vaan jonkun sisäpaikan hommailen ette itarvitse tuolla vesisateessa ruveta duunailemaan.
Kiitti atlas sulle vastauksesta
Olen hieman tullut itsekkin siihen sylinteri vaihdon kannalle,taidanpas vaihtaa myös sen työsylinterin samoilla tulilla kunhan vaan jonkun sisäpaikan hommailen ette itarvitse tuolla vesisateessa ruveta duunailemaan.
Kiitti atlas sulle vastauksesta
