W211 sarjaa näkyi jokunen ja W212 ei yhtään ainutta.
W210 oli monet Saksan taksivärissä, eli tuossa vaalean keltaisessa. Mitä ilmeisimmin alunperin siis ostettu taksiin. Mutta lieköhän tuolla monikin Saksasta tuotu yksityiskäytöstä sitten vielä taksiin? Hyväkuntoisen näköistä kalusto pääosin oli. Olis ollu mielenkiintoista tehä hieman galluppia, että mitkä on kilsat noissa vehkeissä. Jos taksissa olleet 10+ vuotta, niin pakkohan noissa on miljoona olla jokasessa...
Kyllä kai tuollakin jonkinlainen talvi on, mitenhän sitten suolauksen kanssa. Luultavasti väykkyjen elinolosuhteet eivät kuitenkaan ole yhtä karut kuin täällä Suomessa.
400-500tkm mittarin mukaan oli viime kesänä gdanskin takseissa. Ilmastoinnit rikki ja kaikki varotusvalot paloi mittaristossa. Ulkoa päin ei ruostetta mutta mutta iskarit ja jouset ihan loppu.