Omistan w201-90 200dieselin ja nyt kesän tullen ajattelin hiukan koristella.Valoja ja vilkkuja/väriä pitäisi vaihdella ja hiukan alustaa laskea?? Kommentteja tarvisin et mistäkö tykötarpeet eli onko kiiltovaunun kamppeet parempia kuin esim. www.autovaruste.net ??Ja kannattaako näillä jousen "koroke"kumeilla laskea autoa ja kuinkakohan paljon näillä autoa saa max.alas.? Pirun hyviä linkkejä ja kuvia kyl tältä foorumilta löytyi noihin pikku mesen tuunauksiinkin muitten lisäksi
Oma pirssi on met.h musta ja ajattelin laittaa mustat-savun väriset taka valot...onkohan nuo edellämainittujen liikkeitten valot laillisia katastuksessa meinaan. Jos ei niin mistähän noita sais.
Kyllä nuo liikkeitten valot on laillisia jos sieltä löytyy vaadittava "E" merkintä. Olen kuullut, että joku katsastus mies olisi vaatinut erilliset heijastimet, mutta itselläni ei ole ollu mitään ongelmia noitten Hellan mustien valojen kanssa.
enska kirjoitti:Kyllä nuo liikkeitten valot on laillisia jos sieltä löytyy vaadittava "E" merkintä. Olen kuullut, että joku katsastus mies olisi vaatinut erilliset heijastimet, mutta itselläni ei ole ollu mitään ongelmia noitten Hellan mustien valojen kanssa.
On tainnut meikäläisellä käydä juurikin niin edellisen omistajan katsastuksessa, koska oli liimattu helv*tin rumat heijastimet takapuskuriin... No itse revin ne pois siitä eikä ole tullut sanomista. Jos joskus katsastusmies jotain ulisee niin sanon meneväni muualle, on se ennenkin ollut ratkaisuna tuollaisissa ehkä tulkinnanvaraisissa asioissa