124 200d kansi
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 32
- Liittynyt: Su 20.01.2008 17:08
124 200d kansi
kirjoitin jokin aika sitten paineen kohoamisesta tyhjäkäynnillä. vika oli kansipahvi sylinteristä karkaa paine öljytilaan ja nostaa paineen tyhjäkäynnillä jopa 3kg lämpimänä eikä huomaa missään muussa kuin kolisevana joutokäynti äänenä. loimaan mersu huollossa korjaaja sano vian heti kun ajoin pihaan ja jätin käymään. vika ei ole edes aivan outo sanoi että tehdään monta venttiili rempaa aivan turhaa.
Re: 124 200d kansi
Kyllä täällä neuvotaan mielestäni jos ääntää ja savuttaa tai öljyn paineet tippuu mutta se että tyhjiksellä on 3bar on kyllä outoa tai poikkeuksellista.
Dieselin kansi ei kyllä venttiiliremonttiin mene kuin jos ketju katkeaa ja muuten vain kilometrejä tulee tarpeeksi ja taitaa ihan km määrän mukaan päätellä milloin menee kansi remppaan.
Dieselin kansi ei kyllä venttiiliremonttiin mene kuin jos ketju katkeaa ja muuten vain kilometrejä tulee tarpeeksi ja taitaa ihan km määrän mukaan päätellä milloin menee kansi remppaan.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: 124 200d kansi
Paineen nousu on harvinaista, vika muuten varsin tuttu. Yleensä mittarin viisari pomppii muttei näytä kolmea kiloa koko ajan, tai sitten mittarista ei näy mitään erikoista mutta kolisee, savuttaa ja kuluttaa hirveästi öljyä.
Sitä en ymmärrä miksi tehtäisiin venttiiliremonttia turhaan, ei ainakaan noiden oireiden takia.
Pakoventtiilien ohjarit on vaihtokunnossa jossain 500-600tkm kohdalla jos niitä aletaan tutkimaan MUTTA kyllä noiden kannet kestää pitempään kuin kori vaikkei kannentiivisteen vaihdossa tehtäisi muuta kuin oikaisu kannelle. Jos sitäkään...
Sitä en ymmärrä miksi tehtäisiin venttiiliremonttia turhaan, ei ainakaan noiden oireiden takia.
Pakoventtiilien ohjarit on vaihtokunnossa jossain 500-600tkm kohdalla jos niitä aletaan tutkimaan MUTTA kyllä noiden kannet kestää pitempään kuin kori vaikkei kannentiivisteen vaihdossa tehtäisi muuta kuin oikaisu kannelle. Jos sitäkään...
wiimax.fi
Re: 124 200d kansi
Emännän 200D:llä ajettu jo yli 700 tkm eikä kannelle eikä koneelle ole vielä tehty muuta kuin öljyn ja suodattimen sekä apulaitehihnan vaihtoja. Ei edes vielä kalise eikä savuta öljysavua. Ja nyt etsimään sitä maalamatonta puuta jota koputtaa.
M-B E 200 CDI -09 Emännällä
M-B E 320 TE 4-Matic -98 Minulla
M-B 230 TEA -92 Pojalla
Mersuilla jo vuodesta 1969
M-B E 320 TE 4-Matic -98 Minulla
M-B 230 TEA -92 Pojalla
Mersuilla jo vuodesta 1969
Re: 124 200d kansi
täytyy olla stefat ja tiivisteet kunnossa.. ja huohotin tukossa
outoa ku sanovat että tekevät monta venttiiliremppaa turhaan 

