Kuinka moni on massannut/massauttanut W211/S211:sen. Kuinka tärkeää se on ko mallille? Tiedän kyllä sen, että kaikki autot olisi järkevää massauttaa.
Eikös ainakin vanhemmissa w210-korisissa ollut todella paljon ruosteongelmaa? Ja mitkä on paikat, josta W211 ruostuu pahimmiten?
Ja tarkoitan tällä massaamisella kunnollista massausta, en naapurin tekemää jäteöljy/rypsiöljy massausta.
Keskustelua aiheesta...
Kuinka moni on massannut W211/S211:sen?
Kuinka moni on massannut W211/S211:sen?
W211 Classic, -03, 200 CDI (211.004)
Re: Kuinka moni on massannut W211/S211:sen?
Eiköhän tuo suojaus ole ihan järkevää ainakin oman mielenrauhan kannalta, varsinkin
jos autoa meinaa pitää kauan.
Ruostesuojautin vuosi sitten saksasta tuodun "surullisen kuuluisan" w210 -01 farkkuväyrysen muutama kuukausi sitten
alan liikkeessä eikä ko yksilössä ollut muuta huomautettavaa kuin moottorin alapuolisessa peltisäikäleessä
joka oli toisesta päästä ruosteessa. Varmuuden vuoksi uusi korjausosa kiinni (n. 20 euroa) ja suojaus...puskurit ym irti
eikä sielläkään ongelmia. Ainakin minä suojauttaisin tuollaisen uudemman, vaikkei tuollaisia väykkykauhutarinoita
varmaankaan ole liikenteessä
jos autoa meinaa pitää kauan.
Ruostesuojautin vuosi sitten saksasta tuodun "surullisen kuuluisan" w210 -01 farkkuväyrysen muutama kuukausi sitten
alan liikkeessä eikä ko yksilössä ollut muuta huomautettavaa kuin moottorin alapuolisessa peltisäikäleessä
joka oli toisesta päästä ruosteessa. Varmuuden vuoksi uusi korjausosa kiinni (n. 20 euroa) ja suojaus...puskurit ym irti
eikä sielläkään ongelmia. Ainakin minä suojauttaisin tuollaisen uudemman, vaikkei tuollaisia väykkykauhutarinoita
varmaankaan ole liikenteessä
Re: Kuinka moni on massannut W211/S211:sen?
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=3&t=106456" onclick="window.open(this.href);return false;
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=2&t=70881" onclick="window.open(this.href);return false;
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=2&t=70881" onclick="window.open(this.href);return false;
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: Kuinka moni on massannut W211/S211:sen?
Hei ! Autoni, W 123 -85 on pääosin ruosteeton hyvän ruosteenestokäsittelyn ( ei massauksen ) johdosta. Tärkeintähän suojauksessa on kiinittää huomio umpirakenteisiin eli koteloihin. Asiallinen ruosteenestoyrittäjä purkaa, poraa, ruiskuttaa oikeat aineet oikeisiin paikkoihin. Ja tietenkin pesee alustan kunnolla sekä kuivaa koteloita myöten ennen käsittelyä. Sosittelen esim. Finikor- tai Dini-yrittäjiä. Tunnen asian siksi hyvin koska olen itse entinen alan yrittäjä.
220 Merimiesauto -52
170 D pönttö -55
W 111 200 D-66
W 111 190 B -63
W 123 200 D -81
W 123 300 TD -84 Korinvaihto, elintenluovuttaja
W 123 240 D -85 , Paras tähänastisista
W 124 E 300 TD Autom Farm. -94, Saksantuonti 2010
170 D pönttö -55
W 111 200 D-66
W 111 190 B -63
W 123 200 D -81
W 123 300 TD -84 Korinvaihto, elintenluovuttaja
W 123 240 D -85 , Paras tähänastisista
W 124 E 300 TD Autom Farm. -94, Saksantuonti 2010
Re: Kuinka moni on massannut W211/S211:sen?
Uusia autoja ei ole reitetty täällä päin ainakaan 10 vuoteen, ovessa on valmiinaan reikiä joista ruiskitaannylaka kirjoitti:Hei ! Autoni, W 123 -85 on pääosin ruosteeton hyvän ruosteenestokäsittelyn ( ei massauksen ) johdosta. Tärkeintähän suojauksessa on kiinittää huomio umpirakenteisiin eli koteloihin. Asiallinen ruosteenestoyrittäjä purkaa, poraa, ruiskuttaa oikeat aineet oikeisiin paikkoihin. Ja tietenkin pesee alustan kunnolla sekä kuivaa koteloita myöten ennen käsittelyä. Sosittelen esim. Finikor- tai Dini-yrittäjiä. Tunnen asian siksi hyvin koska olen itse entinen alan yrittäjä.

-00 C200CDI AT
-83 300GD A
-83 300GD A
Re: Kuinka moni on massannut W211/S211:sen?
En tiedä kuinka tärkeää mutta täällä ainakin massattiin. Saksassa oli pysynyt alusta hyvässä kunnossa, ei ruostetta ollenkaan, joten oli hyvä tehdä ennen kuin ruettiin suolassa uittamaan.
Re: Kuinka moni on massannut W211/S211:sen?
Sama täälä. Auto tuotiin suomeen huhtikuussa, pari vuotta sitten. Ajeltiin sitten huhtikuun loppu, toukokuu ja kesäkuun toisella viikolla auto vietiin suojaukseen. Käsiteltiin kaikki ikkunoista alaspäin.thenq kirjoitti:En tiedä kuinka tärkeää mutta täällä ainakin massattiin. Saksassa oli pysynyt alusta hyvässä kunnossa, ei ruostetta ollenkaan, joten oli hyvä tehdä ennen kuin ruettiin suolassa uittamaan.
Kyselin suojauksen tehenneeltä, että miltä alusta näytti niiin meinas, että ruostetta ei ollu missään. Minusta tuo suojaus oli halpa kun makso kovavahauksen kanssa 550€. Hinta piti sisällään suojauksen, kovavahan ja sijaisauto kolmeksi päivää. Viime kesänä ko. liike nosti hintoja, en tiiä paljonko ne nyt velottaa. Kyllä oli mukava mennä hakeen Mese pois kun oli ajellu kolme päivää Mitsubishi Lancerilla vm. joku 90 loppu.
S211 E320 CDI V6 7G - facelift
Star C3, hommattu ny opetellaan käyttöä
Star C3, hommattu ny opetellaan käyttöä