En törmännyt apuun surffatessa, sorry. Eli autona on tuo c 220 cdi Sportline vm -07, autossa Audio 20. Käsinojassa on välilokero jossa on liitin jollekin puhelimelle, oiskohan jotakin antiikkista Nokian mallia varten. Ja ratissa tietysti painikkeita myös puhelimelle.
Saanko ja miten iPhonen synkkaamaan Audion kanssa? Musaa ois kiva kuunnella ja sehän mainiota, jos puhelutkin pelaisi. Audio 20:een ei ole
minulla manuaalia, liekö siinä bluetooth "sisällä"? Joissakin kuvissa netissä Audio 20:ssä on cd-lokero ylhäällä, joissakin alhaalla näytön alapuolella. Liekö sisäkaluissakin eroja. Eli jonkinlaisen yhteyden voisi teoriassa rakentaa
a) bluetoothin kautta, jolla siirtyisi kenties sekä musa että puhelut
b) iPhonen multiportin kautta, sama juttu + lataus
c) iPhonen kuulokelähdön kautta, jolloin vain musa siirtyisi, (mutta hyvä niinkin)
Kiitos mielenkiinnosta!
W203 -07 , Audio 20 ja iPhone 4s
Re: W203 -07 , Audio 20 ja iPhone 4s
Taitaa visee0 MB-3, tai -2, olla järkevin eli ainut ratkaisu. Ei onneks mersun hintainen mutta kännyn kuitenkin.
-
Kryptonite
- Mersumies

oletko jo tilannut tuon visee0 MB-3 ? minuakin kiinnostaisi. Tuleetko tuossa kaikki tarvittava mukana? siis kaikki asennukseen tarvittava. Itselläni on autossa AUDIO 20 järjestelmä, mutta ei ole mitään aikaisempaa vanhaa puhelintelinettä tai kytkentäjohtoja. Eli tulee tuossa kaikki kaapelointi mukana että sen saa kytkettyä tuohon audio 20 mankkaan?
Ilmeisesti ainoa vaihtoehto joka tosiaan toimisi missään määrin tuon audio 20 ja iphone 4S kanssa.
Toinen vaihtoehto olisi http://www.benzworld.org/forums/w203-c- ... -pics.html" onclick="window.open(this.href);return false; eli aux liitäntä, mutta kiinnostaisi tämä ensimmäinen enemmän.
Ilmeisesti ainoa vaihtoehto joka tosiaan toimisi missään määrin tuon audio 20 ja iphone 4S kanssa.
Toinen vaihtoehto olisi http://www.benzworld.org/forums/w203-c- ... -pics.html" onclick="window.open(this.href);return false; eli aux liitäntä, mutta kiinnostaisi tämä ensimmäinen enemmän.
220.128 Black Mirror
Tilaan maanantaina, kun saan siitä laskun. Minulla on autossa se UHI-liitin johon tuo mokkula napsautetaan kiinni. Luultavasti ainoa piuha mikä tulee mukana on iphoneen liitettävä porttiliitin (jos haluaa ladata iPhonea autossa, ja kulkeehan sitä piuhaa pitkin tietokin). Sitten on MB-4, mutta siinä kuten MB-2:ssa ei ole vahvistinta. Näin olen ymmärtänyt vaikka tieto valmistajalta on kyllä heikkoa. Tieto on murusina maailmalla sekoitettuna joko vanhhan tai muuten väärään tietoon. Ilmeisesti autoissakin on eri ratkaisuja. Minulla on tuo UHI-liitin mutta ei mitään aux in-liitintä missään ja Audio 20:ssa puhelinvalmius. Kerron kyllä kun saan maksettua kokemuksista.