Siipimersuni kytkimen pääsylinterin tiivisteet vuotavat sen verran että kytkimen toiminta on hivenen epämääräistä, kun painaa pohjaan niin nousee hitaasti ylös. Jos taas painelee muutaman kerran nopeasti peräkkäin, niin kytkin ei irroita.
Tarvitsisin kytkimen pääsylinteriin uudet tiivisteet, mutta en ole ainakaan vielä mistään tarvikeliikkeestä/Veholta sellaisia paikallistanut. Olisikohan kenelläkään tietoa mistä tällaisia tiiviteitä kannattaisi kysellä?
Tietenkin jos joltakulta löytyy ylimääräinen kohtuuhintainen ehjä pääsylinteri niin sellainenkin kelpaisi.
Terveisin sjussila
W111 Kytkimen pääsylinteri
Hmm. Onko vika paikallistettu juuri noihin tiivisteisiin, eikä itse sylinteriin. Meitillä oli ainakin W111:ssa itse pääsylinteri kertaalleen niin kulahtanut (huono neste tekee tehtävänsä mersusssakin), että se pisti männän takertelemaan. Olen ymmärtänyt, että ko. vika on W111:ssa jotenkin tavallista herkempi esiintymään?!
Niin. Niitä tiivisteitä. Kysypä Venetmäeltä, uskoisin että sieltä löytyy tekniikan palikoita kun kerran peltiosiakin. Tai ainakin osataan auttaa alkuun. Itse tiedän parikin W111:n hylsyä ihan tässä lähistöllä mutta en usko, että niistä on apua. Mutta voinhan katsella, jos tulee niiden lähettyville käyntiä.
Niin. Niitä tiivisteitä. Kysypä Venetmäeltä, uskoisin että sieltä löytyy tekniikan palikoita kun kerran peltiosiakin. Tai ainakin osataan auttaa alkuun. Itse tiedän parikin W111:n hylsyä ihan tässä lähistöllä mutta en usko, että niistä on apua. Mutta voinhan katsella, jos tulee niiden lähettyville käyntiä.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89