Ongelmana olisi se että pari päivää sitten n 30 km matkan jälkeen autossa alkoi yhtäkkiä paikallaan ollessa tyhjäkäynti seilaamaan 500-1300 rpm väliä mutta kaasua painettaessa käynti ei seilannut vaan kävi hyvin ja vastasi kaasuun normaalisti. Toissa päivänä oireet jatkuivat taas eli tyhjäkäynti seilasi tuota 500-1300 rpm väliä mutta nyt kun painoi kaasua ei käynti enää tasaantunutkaan vaan jatkui seilaavana kaasua painettaessa siinä 1500-2000 rpm mutta enemmän kaasua painettaessa käynti tasaantui ja nämä oireet vasta kun lämmöt 80 kohdalla. Eilen auto oli normaalisti tolpassa 2h ennenkuin starttasin, laitoin auton käyntiin ja annoin käydä n 5 min jolloin lämmöt n 60 asteessa siitä sitten ajoon ja normaalisti toimi ei oireillut mitenkään mutta heti kun alkoi hidastamaan jarrulla kun kierrokset tippuivat sinne 1000 rpm tienoille auto sammui täysin eikä sitten sen koommin lähtenyt enää käyntiin ja kävely matkahan siitä tuli, auton seistyä tien poskessa tunnin menimme hinaamaan autoa ja päätin vielä yrittää käyntiin, ei luvannut ollenkaan mutta päätin sahata vielä eli starttausta kesti n. 3 min, ei tokikaan koko aikaa sahaten ja sitten alkoi lupaamaan mutta hörähti vain n 3 sekunniksi käyntiin ja tätä jatkui sellaiset 5 min kunnes auton sai jäämään käyntiin ja pystyi vielä ajamaan koti pihaan, pihassa aloin tutkimaan kunnolla vikaa, lämmöt nousivatkin jo n 80 asteeseen jolloin alkoi jälleen tämä tyhjäkäynnin seilaaminen ja kaasua painettaessa auto meinasi hyytyä eli ilmeisesti sai liikaa bensaa?
Eli mistä lähteä vikaa etsimään? virranjakajan kansi on tällä hetkellä irti mutta ei mitään silmään pistävää näy, pientä tummunutta/ hiiltynyttä reunoilla, onko tämä normaalia?
Ilmeisesti nämä ovat aika yleiset oireet bensoissa mitä nyt on selannut foorumia
