220cdi alavääntö kateissa ja savuttaa
220cdi alavääntö kateissa ja savuttaa
Tuossa mersussa sitä riittää pientä puuhastelua koko ajan,kokeilin kuivalla kiihdyttää kickdown pohjassa miten auto liikkuu ja eihän siinä ole nimeksikään alavääntöä, ei tule ollenkaan sellasta tuntua et tempasis penkkiä vasten, no joo ei näillä tehoilla varmaan muutenkaan mut, kuiteskin 110heppasessa tdi audissakin tuli sellanen fiilis et liikahtaa edes vähäsen. Kiertää nätisti loppuun asti ja tehoja tuntus vähän enemmän olevan ylärekisterissä. Kulutus matkassa karvan yli 5.0. et niiltä osin tuntus olevan kunnossa.
Savuttaa aika paljon valkosta savua kun kiihdyttää vähänkään kovemmin. Nesteitä ei kadota tai lisää, öljyt on puhtaat ym..
Katoin eilen et turbon vipu liikkuu kun auton käynnistää, ja egr:kin oli suhkoht puhdas.
Eli ilmamassa anturi vois olla viallinen? putsasin senkin ja pierburg tais olla merkiltään,ei apuja, mut onko mitään suhkoht helppoja konsteja hakea vikaa ilman testerin apua? mitä pitäs tapahtuu jos tukin egr:lle tulevan alipaine letkun? entä jos otan ilmamassa mittarin anturin irti? Saako tuota anturia yleismittarilla vaikka mitattua et toimiiko jotenkin?
Savuttaa aika paljon valkosta savua kun kiihdyttää vähänkään kovemmin. Nesteitä ei kadota tai lisää, öljyt on puhtaat ym..
Katoin eilen et turbon vipu liikkuu kun auton käynnistää, ja egr:kin oli suhkoht puhdas.
Eli ilmamassa anturi vois olla viallinen? putsasin senkin ja pierburg tais olla merkiltään,ei apuja, mut onko mitään suhkoht helppoja konsteja hakea vikaa ilman testerin apua? mitä pitäs tapahtuu jos tukin egr:lle tulevan alipaine letkun? entä jos otan ilmamassa mittarin anturin irti? Saako tuota anturia yleismittarilla vaikka mitattua et toimiiko jotenkin?
w202 c180 -94,w210 e230 -96,w210 e200 -96,harrastepelinä w116 280se
w124 200e,w202 c180 -95,w210 220cdi -00, w202 c180 -98, 220cdi w211, w209 270cdi
w124 200e,w202 c180 -95,w210 220cdi -00, w202 c180 -98, 220cdi w211, w209 270cdi
Re: 220cdi alavääntö kateissa ja savuttaa
Jos odotukset on kovin optimistiset saattaa normaali lopputulos tuntua vaatimattomalta. Ja pakkaskelillä ainakin monesti höyryä pukkaa kun kylmä ja kuuma kohtaa.JP83 kirjoitti:Tuossa mersussa sitä riittää pientä puuhastelua koko ajan,kokeilin kuivalla kiihdyttää kickdown pohjassa miten auto liikkuu ja eihän siinä ole nimeksikään alavääntöä, ei tule ollenkaan sellasta tuntua et tempasis penkkiä vasten, no joo ei näillä tehoilla varmaan muutenkaan mut, kuiteskin 110heppasessa tdi audissakin tuli sellanen fiilis et liikahtaa edes vähäsen. Kiertää nätisti loppuun asti ja tehoja tuntus vähän enemmän olevan ylärekisterissä. Kulutus matkassa karvan yli 5.0. et niiltä osin tuntus olevan kunnossa.
Savuttaa aika paljon valkosta savua kun kiihdyttää vähänkään kovemmin. Nesteitä ei kadota tai lisää, öljyt on puhtaat ym..
Katoin eilen et turbon vipu liikkuu kun auton käynnistää, ja egr:kin oli suhkoht puhdas.
Eli ilmamassa anturi vois olla viallinen? putsasin senkin ja pierburg tais olla merkiltään,ei apuja, mut onko mitään suhkoht helppoja konsteja hakea vikaa ilman testerin apua? mitä pitäs tapahtuu jos tukin egr:lle tulevan alipaine letkun? entä jos otan ilmamassa mittarin anturin irti? Saako tuota anturia yleismittarilla vaikka mitattua et toimiiko jotenkin?
Re: 220cdi alavääntö kateissa ja savuttaa
Mut eikös tämäkin pitäs pienillä kierroksilla 1000-3000 vetää ihan kivasti?Nyt kulkee kuin lahna tuonne kolmen tonnin nurkille jossa lähtee paremmin vetämään?
w202 c180 -94,w210 e230 -96,w210 e200 -96,harrastepelinä w116 280se
w124 200e,w202 c180 -95,w210 220cdi -00, w202 c180 -98, 220cdi w211, w209 270cdi
w124 200e,w202 c180 -95,w210 220cdi -00, w202 c180 -98, 220cdi w211, w209 270cdi
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: 220cdi alavääntö kateissa ja savuttaa
Pirteys on suhteelista...
Mikäs malli se on ? (noita 220cdi on vaikka mitä)
Tarkistele että ahto paine ei vuoda mistään
Egr letkun tulppaus, vikatila
Ilmamassamittarin johto irti, vikatila
Mikäs malli se on ? (noita 220cdi on vaikka mitä)
Tarkistele että ahto paine ei vuoda mistään
Egr letkun tulppaus, vikatila
Ilmamassamittarin johto irti, vikatila
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: 220cdi alavääntö kateissa ja savuttaa
143heppanen 220cdi, eli pitäs olla nyt kohtalaisen pirteä. äsken kun tulin töistä kokeilin polkasta nopeesti kaasun pohjaan niin vajaan sekunnin viive ennenkun lähtee kiihtymään eli jotain hämminkiä on, kickdown toimii mut tosi laiskan sutjakkaasti sekin:/
Kuittautuuko tuo vikatila sit automaattisesti pois jos laitan letkun takaisin tai massamittarin johdon paikalleen?
Audissa oli samanlainen oire kun yksi alipaineletku oli kokonaan irti,ei reagoinut kaasuun kun viiveellä ja alavääntö kadoksissa, missäs näissä on se yleisin alipaine vikapesäke?
Tyhjäkäynnillä kokeeksi puristin imusarjalle tulevaa ahtopaineletkua,niin ihan lötkö oli ja kun laittoi kierroksia niin täyttyi kuitenkin suhkoht nopeesti pinkeelle...
Kuittautuuko tuo vikatila sit automaattisesti pois jos laitan letkun takaisin tai massamittarin johdon paikalleen?
Audissa oli samanlainen oire kun yksi alipaineletku oli kokonaan irti,ei reagoinut kaasuun kun viiveellä ja alavääntö kadoksissa, missäs näissä on se yleisin alipaine vikapesäke?
Tyhjäkäynnillä kokeeksi puristin imusarjalle tulevaa ahtopaineletkua,niin ihan lötkö oli ja kun laittoi kierroksia niin täyttyi kuitenkin suhkoht nopeesti pinkeelle...
w202 c180 -94,w210 e230 -96,w210 e200 -96,harrastepelinä w116 280se
w124 200e,w202 c180 -95,w210 220cdi -00, w202 c180 -98, 220cdi w211, w209 270cdi
w124 200e,w202 c180 -95,w210 220cdi -00, w202 c180 -98, 220cdi w211, w209 270cdi
Re: 220cdi alavääntö kateissa ja savuttaa
Tuosta nro.5 purkista kuuluu kova suhina kun auto on tyhjäkäynnillä, mikä lie ja onko merkitystä?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
w202 c180 -94,w210 e230 -96,w210 e200 -96,harrastepelinä w116 280se
w124 200e,w202 c180 -95,w210 220cdi -00, w202 c180 -98, 220cdi w211, w209 270cdi
w124 200e,w202 c180 -95,w210 220cdi -00, w202 c180 -98, 220cdi w211, w209 270cdi
Re: 220cdi alavääntö kateissa ja savuttaa
.
Ahtopainetta säätävä alipaineventtiili, N75
Ei pitäis kuulua mitään, onko letkut kunnolla kiinni ?
Alipaine karkaa harakoille -> ahtimen siivet koko ajan aivan auki -> ahdot ei nouse -> syöttöjä ei tule -> vääntö puuttuu.
Ahtopainetta säätävä alipaineventtiili, N75
Ei pitäis kuulua mitään, onko letkut kunnolla kiinni ?
Alipaine karkaa harakoille -> ahtimen siivet koko ajan aivan auki -> ahdot ei nouse -> syöttöjä ei tule -> vääntö puuttuu.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: 220cdi alavääntö kateissa ja savuttaa
Noniin eli sieltä suunnalta vikaa ekana ehtimään,eli tuosta oikean puoleisesta nro.5 purkista tosiaan kuuluu tyhjäkäynnillä kova ääninen suhina, ihmettelin ääntä jo aiemmin mut aattelin et joku ilmankierto hässäkkä, pitääpä huomenna tsekata 

w202 c180 -94,w210 e230 -96,w210 e200 -96,harrastepelinä w116 280se
w124 200e,w202 c180 -95,w210 220cdi -00, w202 c180 -98, 220cdi w211, w209 270cdi
w124 200e,w202 c180 -95,w210 220cdi -00, w202 c180 -98, 220cdi w211, w209 270cdi
Re: 220cdi alavääntö kateissa ja savuttaa
Äsken ruokatauolla pikaseen kävin kokeilemassa tuota autoa, tyhjäkäynnille kun laittaa niin kymmenisen sekunttia kuuluu tuosta ihme purkista "ryystämis" ääntä ja sit lakkaa. n75 käytin letkuja irti ja kyllähän nuo suhisi eli jotain painetta on. Kuuluuko ahtopaineletkun olla ihan veltto tyhjäkäynnillä ja alle 2000rpm kun sitä ennen ei tunnu painetta muodostavan, sit kovemmilla kierroksilla kovettuu...
Voiko tuota n75:sta miten testata? jotain letkuja ym yhistelemällä/nyppimällä?
Ahtimen vipu kyllä liikkuu hitaasti toiseen asentoon kun auton käynnistää,niin siivet varmaan liikkuu,mut silti puuttuu kokonaan vääntö alle 3000rpm kierroksilla...
Voiko tuota n75:sta miten testata? jotain letkuja ym yhistelemällä/nyppimällä?
Ahtimen vipu kyllä liikkuu hitaasti toiseen asentoon kun auton käynnistää,niin siivet varmaan liikkuu,mut silti puuttuu kokonaan vääntö alle 3000rpm kierroksilla...
w202 c180 -94,w210 e230 -96,w210 e200 -96,harrastepelinä w116 280se
w124 200e,w202 c180 -95,w210 220cdi -00, w202 c180 -98, 220cdi w211, w209 270cdi
w124 200e,w202 c180 -95,w210 220cdi -00, w202 c180 -98, 220cdi w211, w209 270cdi
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: 220cdi alavääntö kateissa ja savuttaa
Sen mötin letkuissa on alipaine,JP83 kirjoitti:Äsken ruokatauolla pikaseen kävin kokeilemassa tuota autoa, tyhjäkäynnille kun laittaa niin kymmenisen sekunttia kuuluu tuosta ihme purkista "ryystämis" ääntä ja sit lakkaa. n75 käytin letkuja irti ja kyllähän nuo suhisi eli jotain painetta on. Kuuluuko ahtopaineletkun olla ihan veltto tyhjäkäynnillä ja alle 2000rpm kun sitä ennen ei tunnu painetta muodostavan, sit kovemmilla kierroksilla kovettuu...
Voiko tuota n75:sta miten testata? jotain letkuja ym yhistelemällä/nyppimällä?
Ahtimen vipu kyllä liikkuu hitaasti toiseen asentoon kun auton käynnistää,niin siivet varmaan liikkuu,mut silti puuttuu kokonaan vääntö alle 3000rpm kierroksilla...
Kokeile niin että painaa vaihdepäällä jarrua ja kaasua niin letkun pitäisi kovettua
Sen paineen muuntimen voi testata *:rilla
Tai voi kokeilla vaihtaa ristiin siihen egr vastaavan
Ja Muuttukko mikään
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: 220cdi alavääntö kateissa ja savuttaa
Pitää tänään ettiä tuo toinen n75 purkki ja vaihtaa ristiin et onko vaikutusta 

w202 c180 -94,w210 e230 -96,w210 e200 -96,harrastepelinä w116 280se
w124 200e,w202 c180 -95,w210 220cdi -00, w202 c180 -98, 220cdi w211, w209 270cdi
w124 200e,w202 c180 -95,w210 220cdi -00, w202 c180 -98, 220cdi w211, w209 270cdi
Re: 220cdi alavääntö kateissa ja savuttaa
Nyt on tovi tullut tuon kanssa telkuttua, seuraavia johtopäätöksiä:
- Kävin läpi kaikki nuo "pehmeät" letkut ja ei löytynyt vuotoja tai murtumia
- Vaihdoin nuo n75 mötikät keskenään, ei mitään vaikutusta
- Irrotin ilmamassa mittarin johdon kun auto tyhjäkäynnillä, tyhjäkäyntiin ei mitään vaikutusta,mutta ajossa menee vikatilaan
- Otin EGR-venttiililtä alipaineletkun irti ja laitoin pultit tulpaksi, ei mitään vaikutusta, auto ei mene vikatilaan vaan toimi kuten ennenkin
Alipaine letkuista kuuluu selvä suhina jos letkun irrottaa ja turbon akseli liikkuu
Mitäs seuraavaks?
Vauhdissa jos painaa kaasun pohjaan on reilun sekuntin viive et lähtee kiihtymään ja taas jos kierrokset reilu tonni ja vauhtia 30-40 ja painat reilusti kaasua niin sekuntin viiveellä lähtee kiihtymään :/
Pystyykö noilla boschin testereillä lukemaan mitä koodeja, kun ei täällä pohjois-karjalassa tunnu kellään olevan staria
- Kävin läpi kaikki nuo "pehmeät" letkut ja ei löytynyt vuotoja tai murtumia
- Vaihdoin nuo n75 mötikät keskenään, ei mitään vaikutusta
- Irrotin ilmamassa mittarin johdon kun auto tyhjäkäynnillä, tyhjäkäyntiin ei mitään vaikutusta,mutta ajossa menee vikatilaan
- Otin EGR-venttiililtä alipaineletkun irti ja laitoin pultit tulpaksi, ei mitään vaikutusta, auto ei mene vikatilaan vaan toimi kuten ennenkin
Alipaine letkuista kuuluu selvä suhina jos letkun irrottaa ja turbon akseli liikkuu
Mitäs seuraavaks?
Vauhdissa jos painaa kaasun pohjaan on reilun sekuntin viive et lähtee kiihtymään ja taas jos kierrokset reilu tonni ja vauhtia 30-40 ja painat reilusti kaasua niin sekuntin viiveellä lähtee kiihtymään :/
Pystyykö noilla boschin testereillä lukemaan mitä koodeja, kun ei täällä pohjois-karjalassa tunnu kellään olevan staria

w202 c180 -94,w210 e230 -96,w210 e200 -96,harrastepelinä w116 280se
w124 200e,w202 c180 -95,w210 220cdi -00, w202 c180 -98, 220cdi w211, w209 270cdi
w124 200e,w202 c180 -95,w210 220cdi -00, w202 c180 -98, 220cdi w211, w209 270cdi
Re: 220cdi alavääntö kateissa ja savuttaa
Niin ja sen verran huomasin et ilmanputsarin kotelosta puuttuu kokonaan tuo letku nro.119, mikä lie sen tarkoitus?
Ja vieläkin häirihtee et mikä idea noilla n75:sta tulevilla pikku suodattimilla on? kun siihen letkuun puhaltaa tai imee niin samalla tavoin kulkee ilmaläpi, luulis et karkaa paineet sieltä vai sääteleekö tuo n75 sit ylimääräsiä paineita niitten kautta pois?
Sit vielä yks kyssäri, mitä antureita siinä ahtoputkessa juuri ennen egr:ää on, kaks anturia kummallakin puolen letkua ja voiko näitten toiminnan mitata jotenkin?
Ja vieläkin häirihtee et mikä idea noilla n75:sta tulevilla pikku suodattimilla on? kun siihen letkuun puhaltaa tai imee niin samalla tavoin kulkee ilmaläpi, luulis et karkaa paineet sieltä vai sääteleekö tuo n75 sit ylimääräsiä paineita niitten kautta pois?
Sit vielä yks kyssäri, mitä antureita siinä ahtoputkessa juuri ennen egr:ää on, kaks anturia kummallakin puolen letkua ja voiko näitten toiminnan mitata jotenkin?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
w202 c180 -94,w210 e230 -96,w210 e200 -96,harrastepelinä w116 280se
w124 200e,w202 c180 -95,w210 220cdi -00, w202 c180 -98, 220cdi w211, w209 270cdi
w124 200e,w202 c180 -95,w210 220cdi -00, w202 c180 -98, 220cdi w211, w209 270cdi
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: 220cdi alavääntö kateissa ja savuttaa
Anturit ovat paine ja lämpö
Missäs päin on ? jos sattuu osumaan kieroksen reitille
Missäs päin on ? jos sattuu osumaan kieroksen reitille
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: 220cdi alavääntö kateissa ja savuttaa
Joensuu-Kuopio akselilla liikun...
w202 c180 -94,w210 e230 -96,w210 e200 -96,harrastepelinä w116 280se
w124 200e,w202 c180 -95,w210 220cdi -00, w202 c180 -98, 220cdi w211, w209 270cdi
w124 200e,w202 c180 -95,w210 220cdi -00, w202 c180 -98, 220cdi w211, w209 270cdi
Re: 220cdi alavääntö kateissa ja savuttaa
Aamu jumpan jäljiltä tällästä kysyttävää:
Tiirailin noita imusarjan läppiä lampun kans auto käynnissä ja eihän nuo liikkuneet yhtään mihinkään vaikka kuinka kaasutteli, tuosta ekan kuvan vivusta kun meisselillä työntää ohjaamoon päin liikkuu läppä tanko jäykästi. Onko oletus arvo läpät kiinni vai auki? Vivusta kun painaa niin tanko menee ohjaamoa kohti niin onko läpät silloin auki vai kiinni?
Tulipellin puolelta hipelöin yhtä läpän vipua ja se tottakai irtos paikaltaan,työnsin vivun sit keulaa kohti. Sit koe ajolle, no auto tottakai vikatilassa, eikun sammutus ja käyntiin, nyt ottaa jenkua ja ohoh osa alaväännöstä on tullut takasin,80km/h vauhdissa kun painaa kaasua auto reagoi paljon terhakammin kun eilen. Ja erikoista kyllä valkoinen savupilvi takaakin hävis olemattomiin???
Hankalaks tekee tuon testauksen kun tiet ihan jäässä ja kolmio vilkkuu koko ajan,mut eron huomasi heti parempaan :O
En mistään löytänyt äkkiseltään sitä läppämoottorin ohjaus moottoria tai alipaineletkuja ym, saako tuon imusarja paikallaan disabloitua pois päältä?
Tiirailin noita imusarjan läppiä lampun kans auto käynnissä ja eihän nuo liikkuneet yhtään mihinkään vaikka kuinka kaasutteli, tuosta ekan kuvan vivusta kun meisselillä työntää ohjaamoon päin liikkuu läppä tanko jäykästi. Onko oletus arvo läpät kiinni vai auki? Vivusta kun painaa niin tanko menee ohjaamoa kohti niin onko läpät silloin auki vai kiinni?
Tulipellin puolelta hipelöin yhtä läpän vipua ja se tottakai irtos paikaltaan,työnsin vivun sit keulaa kohti. Sit koe ajolle, no auto tottakai vikatilassa, eikun sammutus ja käyntiin, nyt ottaa jenkua ja ohoh osa alaväännöstä on tullut takasin,80km/h vauhdissa kun painaa kaasua auto reagoi paljon terhakammin kun eilen. Ja erikoista kyllä valkoinen savupilvi takaakin hävis olemattomiin???
Hankalaks tekee tuon testauksen kun tiet ihan jäässä ja kolmio vilkkuu koko ajan,mut eron huomasi heti parempaan :O
En mistään löytänyt äkkiseltään sitä läppämoottorin ohjaus moottoria tai alipaineletkuja ym, saako tuon imusarja paikallaan disabloitua pois päältä?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
w202 c180 -94,w210 e230 -96,w210 e200 -96,harrastepelinä w116 280se
w124 200e,w202 c180 -95,w210 220cdi -00, w202 c180 -98, 220cdi w211, w209 270cdi
w124 200e,w202 c180 -95,w210 220cdi -00, w202 c180 -98, 220cdi w211, w209 270cdi
Re: 220cdi alavääntö kateissa ja savuttaa
Periaatteessa OK kun tankoa voi työntää kabiiniin päin jousivoimaa vastaan ja se palaa takaisin kun päästää irti.Vivusta kun painaa niin tanko menee ohjaamoa kohti niin onko läpät silloin auki vai kiinni?
wiimax.fi
Re: 220cdi alavääntö kateissa ja savuttaa
Eli siis jousiko painaa läpät auki? Silloinhan ne on koko ajan auki kerta auton käynnissä olo ja kierrokset ei vaikuta niihin 

w202 c180 -94,w210 e230 -96,w210 e200 -96,harrastepelinä w116 280se
w124 200e,w202 c180 -95,w210 220cdi -00, w202 c180 -98, 220cdi w211, w209 270cdi
w124 200e,w202 c180 -95,w210 220cdi -00, w202 c180 -98, 220cdi w211, w209 270cdi
Re: 220cdi alavääntö kateissa ja savuttaa
Ei ne koko ajan auki ole ajossa jos toimivat oikein, elleivät liiku eli käyttömoottorissa on vikaa niin moottorinohjaus on vikatilassa.
Sehän näkyisi heti vikatestissäkin.
Sehän näkyisi heti vikatestissäkin.
wiimax.fi
Re: 220cdi alavääntö kateissa ja savuttaa
Ainakin kierroksia ottaa ihan normaalisti ja alavääntöäkin tuli takaisin, ei ymmärrä 
Mut ei tuo läppätanko liiku mihinkään vaikka kuinka kaasuttelis
Kuhan sellasen paikan täältä läheltä löytäs missä ois tuo stari niin olis viisaampi

Mut ei tuo läppätanko liiku mihinkään vaikka kuinka kaasuttelis

Kuhan sellasen paikan täältä läheltä löytäs missä ois tuo stari niin olis viisaampi

w202 c180 -94,w210 e230 -96,w210 e200 -96,harrastepelinä w116 280se
w124 200e,w202 c180 -95,w210 220cdi -00, w202 c180 -98, 220cdi w211, w209 270cdi
w124 200e,w202 c180 -95,w210 220cdi -00, w202 c180 -98, 220cdi w211, w209 270cdi
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: 220cdi alavääntö kateissa ja savuttaa
Jonkun ajan kuluttua ~1.5h niin kuopiossa on *:riJP83 kirjoitti:Joensuu-Kuopio akselilla liikun...
Lisää yv:lä
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

-
- Mersumies
- Viestit: 3403
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki