sportsman kirjoitti:No tuossahan on yksi n 160 tkm ajettu
Pyyntihinta 3900€ ja siihen haku matka lento/laivapaketti n 500€ ja siirtokilvet Saksassa 100€ ja Suomen rekisteröinti 250 (kilpineen ) , verot 1900€., siitähän voi sitten laskea.
Linkin auton ilmoitukseta puuttuu tiedot aiempien omistajien määrästä sekä huoltokirjasta.
Myös tieto koska viimeisin katsastus on tehty puuttuu .
Sportsmanin laskelman mukaan homma menee melko tasan verotusarvon kanssa....= kiva harrastus
Niin ja noista allekirjoitukseni vanhoista romusta on vain 560:nen ja Voyager omantuontin autoja .
Niiden "säästö" aikoinaan yhteensä oli noin 18 000€ verrattuna verotusarvoon.....
Loput on ostettu ihan kotimaasta vuodesta 1982 alkaen.
adenauer300 kirjoitti:Sportsmanin laskelman mukaan homma menee melko tasan verotusarvon kanssa....= kiva harrastus
Niin ja noista allekirjoitukseni vanhoista romusta on vain 560:nen ja Voyager omantuontin autoja .
Niiden "säästö" aikoinaan yhteensä oli noin 18 000€ verrattuna verotusarvoon..... Loput on ostettu ihan kotimaasta
Juuh kyllä se noin on,tämäkin on omaan käyttöön tulossa,jospa se ois etes koriltaan parempi kuin suomi w210:it yleensä
Nyt on vielä hyvä aika tuoda ennen huhtikuun alkua sillä nyt on veroprosentti tuo 30,5 ja huhtikuussa se on jo 36,6 .
Eli nousua autoverossa tulee jopa 374 euroa . Se minusta suhteellisesti aika iso korotus ?
sportsman kirjoitti:Nyt on vielä hyvä aika tuoda ennen huhtikuun alkua sillä nyt on veroprosentti tuo 30,5 ja huhtikuussa se on jo 36,6 .
Eli nousua autoverossa tulee jopa 374 euroa . Se minusta suhteellisesti aika iso korotus ?
Totta,jospa tuo ois hyvä ni ei sitten tartte enään tuoda