W124 Ohjaustehostimen letku

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Kassu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 64
Liittynyt: Pe 17.03.2006 17:03
Paikkakunta: Lahti

W124 Ohjaustehostimen letku

Viesti Kirjoittaja Kassu »

Alkoi tehostimen alimmainen paineletku vuotamaan.Yritettiin korjata,mutta ei liitos kestänyt painetta.Kuulemma siellä 200 :o baarin paine niin ei kestä.Onko ne 124 sarjan letkut kaikki saman mittaisia eli sopiiko esim.87 mallin letku 91 malliin.Entä onko liittimissä eroja? Ja onko bensa/dieselissä samanlaiset? Auto 230 vm-91
moska
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 449
Liittynyt: La 16.02.2008 03:03
Paikkakunta: Oulainen

Re: W124 Ohjaustehostimen letku

Viesti Kirjoittaja moska »

Omasta meni kanssa aikoinaan kyseinen kampe ja "uusi" on 200D:stä ja tuli siis 230:iin.
S204 C320cdi - 08
S210 E320T -00
S124 230TE -87
C230K -95
Kassu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 64
Liittynyt: Pe 17.03.2006 17:03
Paikkakunta: Lahti

Re: W124 Ohjaustehostimen letku

Viesti Kirjoittaja Kassu »

Tulipas nyt pieni ongelma sen letkun kanssa.Eli,onko niitä tehostimen pumppuja kuinka monta erilaista kun ei liitin sovi pumpun päähän? Letku on muuten samanlainen.
Trac
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 79
Liittynyt: Ke 25.02.2009 20:11
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: W124 Ohjaustehostimen letku

Viesti Kirjoittaja Trac »

Onkohan noita painelähtöjä pumpulta ,sekä pumppujakin, kahdella kierrekoolla.Olikohan 14 ja 16 mm jotain.
Viisaammat vastatkoon,pumppupaineita ainakin 85,95,110 bar.
Itse törmäsin samaan kierreongelmaan E250D:n kanssa.
Vastaa Viestiin