W202 220D Kiekkamittari Pumppurempan jälkeen
W202 220D Kiekkamittari Pumppurempan jälkeen
Noniin on sitten lucas saanut tehdä tilaa boschille pellin alla. Meno maistuu jo hieman enemmän,mut tuli sit yks uus "vika" kaupantekijäisinä. Elikkä kieroslukumittari tipahtaa pois pelistä ku antaa kiekkaa yli 3000. Mitenkäs toi mittari saa tietonsa ja onkohan tuohon kenties jotain parannusehdotusta? Vuosimalli on 97.
W203 c200 cdi a 2005 (kutiteltu)
W202 220d 1997 rivipumpulla
W202 220d 1997 rivipumpulla
Re: W202 220D Kiekkamittari Pumppurempan jälkeen
Onko ratkennut?
Re: W202 220D Kiekkamittari Pumppurempan jälkeen
Kävin mittareiden korjauksiin erikoistuneessa puljussa Oulussa ja vastaus oli et eip ole tullut koskaan vastaan moista
Ei sit kummemmin ollu äijällä intoa ruveta katsoon sitä. Tuo ongelma tulee vastaan viimeisissä 220d yksilöissä eli vanhemmissa alkupään autoissa on toi kiekkamittari systeemi jotenki erilainen. Pitäskö alkaa sovittaan 200d:n mittaria tohon
nojoo..


W203 c200 cdi a 2005 (kutiteltu)
W202 220d 1997 rivipumpulla
W202 220d 1997 rivipumpulla
Re: W202 220D Kiekkamittari Pumppurempan jälkeen
Laturistahan toi ottaa vissiin ton tiedon, mut mitenkäs toi pumppu tohon liittyy??
W203 c200 cdi a 2005 (kutiteltu)
W202 220d 1997 rivipumpulla
W202 220d 1997 rivipumpulla
Re: W202 220D Kiekkamittari Pumppurempan jälkeen
Vauhtipyörältä ottaa mersun tiiselit kierrossignaalin.
Re: W202 220D Kiekkamittari Pumppurempan jälkeen
Taidetaan olla semmoisen kysymyksen äärellä, ettei kukaan koko valtakunnassa ole keksinyt tähän ratkaisua...
Ittellä on manuaali W210 220D vm -98, johon on myös vaihdettu Boschin pumppu ja vika on tismalleen sama. Pumpun vaihtanut kaveri tosin sai (jollain kikkailulla) kiekkamittarin toimimaan normaalisti auton ollessa paikallaan, mutta liikkeellä ollessa mittari tippuu heti pois päältä kierrosten saavuttaessa tuon 3000 rpm.
Ittellä on manuaali W210 220D vm -98, johon on myös vaihdettu Boschin pumppu ja vika on tismalleen sama. Pumpun vaihtanut kaveri tosin sai (jollain kikkailulla) kiekkamittarin toimimaan normaalisti auton ollessa paikallaan, mutta liikkeellä ollessa mittari tippuu heti pois päältä kierrosten saavuttaessa tuon 3000 rpm.