eli siis auto rupesi tekemään sitä että kytkin poljin jää pohjaan joka ikinen kerta kun poljinta painaa, no minäpä nohevana tilaamaan uuden pääsylinterin motonetistä


nyt kysyisinkin että onko uusi sylinterini jo valmiiksi rikki?? stefat sökönä?? vai rupeaako pitämään kun saa nestettä "taakseen"
ja kun täällä foorumilla monet kertovat että poljinta saa kauan vatkata jos ilmauksen siten suorittaa niin kauanko on se kauan?? 5, 10, 30, 60 minuuttia?
mitenkäs toi homma nyt menee että pitäisikö pääsylinterin pystyä ilmaamaan jos vaikka työsylinteri olisikin se joka on hajonnut??
nyt tarvii nopeeta jelppiä kun auto seisoo hallissa ja tarvetta sille olisi.
luin jo kaikki aiheet kytkimen pääsylinteriin liittyen mutta ne eivät auttaneet tähän ongelmaani.
auttakee!!! auttakee!!!