
Veho tarjoaa ratkaisuksi uutta rattia.. Kysymys saako nuo namiskat jotenkin purettua. Kaiken maailman kuvia tullut katsottua, mitä ihmeellisimmistä teippauksista. Onnistuisikohan kyseisten osien teippaus tai parempana vaihtoehtona solmuunajetusta ratista nappuloiden vaihto?
2.Tässäkö on glykoliongelmainen vaihteiston lauhdutin?

3.Viimeisenä mutta ei vähäisempänä konepelti.... Valojen umpioissa on ilmeisesti säätövaraa, mutta nyt tarvitsisi säätää koko peltiä koska joku sitä on jo säätänyt edelliselle CLK/CL (tjs.) maskille sopivaksi. Ehdotuksia pääkaupunki seudulla (+30km) olevasta firmasta joka osaisi tuon kohdilleen säätää? Joku tuning mesta, voisiko heillä olla kokemusta?

Vielä kuva puskurin ja konepellin erosta.

4. Pahoittelut kuvasta. Onko joku törmännyt vastaaviin replicoihin jossakin? Kyseiset vanteet "maistuisivat".

5. Alkuperänen webasto tarvitsisi kaukosäätimen tai telestartin. Olisiko suositella jotakin firmaa pk seudulla?
Noin muuten auto on aika luksus. Käy ja kukkuu nätisti ja sopivalla varustelulla command,nappa,panorama ja huonot/kajarit musajärjestelmällä yms. Tarkoitus pitää noin muuten aika orginaalina H/K saa rinnalleen ehkäpä erillesen jytkyttimen ja kesärenkaat vanteineen on hakusessa kaudelle -12