P.S. Siitä saisi joku 15" barokit kaupanpäälle auton ostaessaan. Pitäisiköhän ottaa lainaa ja siirtää sitten barokit W123:een?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Nuo on sellaiset osittain kultaset barokit. Olin iakoinaan vanhaan 240D:dhen tekemässä kanssa tuollaista tuunausta barokkeihin. Jäi kuitenkin tekemättä.
No, käyhän ne 15" barokit näköjään w202:eenkin. Eipä, silti omat 15" barokit olivat olleet w201:n alla. Mutta eivät näyttäisi kuitenkaan tulevan liian ulos w202:ssa. Kokeilin barokkeja kerran w124:ään ja näytti, että tulevat vähän turhankin paljon ulospäin. Olivat lokasuojan kaarien ulkoreunanreunan tasalla. Miltähän barokit näyttäisi w210:n alla?
Nuo on sellaiset osittain kultaset barokit. Olin iakoinaan vanhaan 240D:dhen tekemässä kanssa tuollaista tuunausta barokkeihin. Jäi kuitenkin tekemättä.
Onko tuo "kullitus" (noh, noh) alkuperäinen vai jälkeenpäin tuunattu?
jarski kirjoitti:No, käyhän ne 15" barokit näköjään w202:eenkin. Eipä, silti omat 15" barokit olivat olleet w201:n alla. Mutta eivät näyttäisi kuitenkaan tulevan liian ulos w202:ssa. Kokeilin barokkeja kerran w124:ään ja näytti, että tulevat vähän turhankin paljon ulospäin. Olivat lokasuojan kaarien ulkoreunanreunan tasalla. Miltähän barokit näyttäisi w210:n alla?
Vanteidenhan pitääkin tulla lokasuojan kaarien reunan tasalle!
jarski kirjoitti:
Onko tuo "kullitus" (noh, noh) alkuperäinen vai jälkeenpäin tuunattu?
Kullitus on jälkeen päin tehty.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
jarski kirjoitti:
Onko tuo "kullitus" (noh, noh) alkuperäinen vai jälkeenpäin tuunattu?
Eipä ole nyt linkkiä antaa, mutta jollakin saksalaissivulla oli suht kaikkien barokkivalmistajien kiekot esitteillä (niissähän on hieman eroja). Kaikki vanteet olivat tosin joko normi alumaisia tai sitten sellaisia polished kiiltoversioita. Noista keskiötähdistä päätellen saattaapi olla ihan jokun harrastajan "omin käsin kullittamia" (huh huh).
Voi vitsi, etsipä tuo linkki! Olisi mahtavaa nähdä nuo... siis kullitettuina tai ilman (oho, noh, mites tää nyt näin)
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Timo L. kirjoitti:Voi vitsi, etsipä tuo linkki! Olisi mahtavaa nähdä nuo... siis kullitettuina tai ilman (oho, noh, mites tää nyt näin)
Yritetään kaivaa esiin huomenna. Aamulla pitäisi työntää vihdoin projekti trailerille ja nykiä pajalle. Auto liikkuu muuten huomattavasti kevyemmin, kun revin äsken kummatkin laahaavat etujarrusatulat (bendix) kokonaan pois. Ohjaustehostin taas on ATE:n valmistetta ja takajarruja en ole ehtinyt katsoakkaan.
Ihan näin offtopichuomautuksena: se sana on kullattuna eikä kullitettuna
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Marko L. kirjoitti:
Ihan näin offtopichuomautuksena: se sana on kullattuna eikä kullitettuna
Niin - mutta tuossa oikeassa versiossa ei ole sellaista "hohtoa"
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
AM kirjoitti:
Vanteidenhan pitääkin tulla lokasuojan kaarien reunan tasalle!
No niin pitääkin. Mutta nuo barokit tuli pikkusen liikaa, olisvat ottaneet pian kaarin kiinni joustoliikkeissä. Tuossa justiin päivällä mietin, että pitäisköhän kokeilla w123:en takapyöriin levikepaloja.