Tietokoneen kieli: W204 200 CDI
Tietokoneen kieli: W204 200 CDI
Hei
Tietääkö kukaan saako tuota auton tietsikan kieltä vaihdettua itse? Englanti olis hyvä, saksakin menis mutta tuo ranska tökkii.
Tietääkö kukaan saako tuota auton tietsikan kieltä vaihdettua itse? Englanti olis hyvä, saksakin menis mutta tuo ranska tökkii.
MB W204 Classe C III SW 200 CDI CLASSIC BVA, 2009
Re: Tietokoneen kieli: W204 200 CDI
Meniskö radion kautta 204:ssa:
Järjestelmän kieliasetukset
Järjestelmän perusvalikon hakeminen näyttöön: Paina näppäintä .
Vaihda monitoimiohjaimella (työnnä ) alavalikkoriville.
Valitse monitoimiohjaimella (työnnä tai kierrä ) Settings (asetukset) ja vahvista valinta painamalla .
Valitse monitoimiohjaimella (työnnä tai kierrä ) kohta Language (kieli) ja vahvista valinta painamalla .
Valitse haluttu kieli ja vahvista valinta painamalla .
Valikkojärjestelmä näytetään valitulla kielellä.
Järjestelmän kieliasetukset
Järjestelmän perusvalikon hakeminen näyttöön: Paina näppäintä .
Vaihda monitoimiohjaimella (työnnä ) alavalikkoriville.
Valitse monitoimiohjaimella (työnnä tai kierrä ) Settings (asetukset) ja vahvista valinta painamalla .
Valitse monitoimiohjaimella (työnnä tai kierrä ) kohta Language (kieli) ja vahvista valinta painamalla .
Valitse haluttu kieli ja vahvista valinta painamalla .
Valikkojärjestelmä näytetään valitulla kielellä.
Kiitos oikein paljon. Sieltähän se löytyi ja nyt katsellaan englanniksi tietoja. Toiveikkaana selasin kielilistaa mutta suomea ei löytynyt, vaikka ruotsiksi olisikin saanut vaihdettua.
MB W204 Classe C III SW 200 CDI CLASSIC BVA, 2009
Just ostin vm 2008 c200 cdi W204 tein samanlainen mutta kyysy joku navi dvd levyn ja sellaista ei löytyy.. eli kysymys mitä minun pitäis tehdä kiitos etukäteen.
204 t
Sinun pitää ostaa DVD-levy sinne soittimeen sama oli minulla ei ollut kuin Saksa kielenä.Bospori kirjoitti:Just ostin vm 2008 c200 cdi W204 tein samanlainen mutta kyysy joku navi dvd levyn ja sellaista ei löytyy.. eli kysymys mitä minun pitäis tehdä kiitos etukäteen.
Tämän ostin itse:https://www.ebay.ie/itm/2018-Mercedes-B ... 41d492340c
Kiitos kovasti asia on selvä. Ja heti tule toinen kysymys Voinko ostaa käyttettynä? syynä ei o hinta vaan toimitus aika. ja jos ei tarvitse navigointi onnistuko vaihdamaan kieli vdo n kautta?
204 t
Tuohon kielen vaihtoon en osaa vastata mutta levy tuli minulle vk sisällä tilauksesta suoraan postilaatikkoon ja hyvin pelittää.Bospori kirjoitti:Kiitos kovasti asia on selvä. Ja heti tule toinen kysymys Voinko ostaa käyttettynä? syynä ei o hinta vaan toimitus aika. ja jos ei tarvitse navigointi onnistuko vaihdamaan kieli vdo n kautta?
Kiitos taas. Ostin tämmöinen https://www.ebay.com/itm/152986962572" onclick="window.open(this.href);return false; ( voi tulla nopeampi). Toivotaan auttaa kielivaihtoon koska minulla ei ollut mitään dvd levy kun ostin auton ja tässä ldvd levysssä lukee vain "navigoitin päivitys levy" mielenkiintoinen jos voin vaihto tämä dvd levyn kautta myös tietokonen kieli.
*EDIT* tilasin 22.4 ja tänään 26.4 perille maksoin 24€ postikuulun kanssa.. ei tarvinnut mitään muuta vain CD paikalle ei asennuksia eikä tarvi odottaa navi toimi päivitys 2018 ja ajotiekonen kieli vaihtettu jopa mun Äidinkilei "Turkki" olen niin iloinen..
*EDIT* tilasin 22.4 ja tänään 26.4 perille maksoin 24€ postikuulun kanssa.. ei tarvinnut mitään muuta vain CD paikalle ei asennuksia eikä tarvi odottaa navi toimi päivitys 2018 ja ajotiekonen kieli vaihtettu jopa mun Äidinkilei "Turkki" olen niin iloinen..
204 t
Moi! Löytyiskö joltain pk-seudulta tollaista cdtä, resetoin asetukset ja enää ei kielen vaihtaminen takaisin Englantiin onnistu..