124 -92 ajovalot
124 -92 ajovalot
Morjes voisko joku kertoa mihin ajovaloumpion numeroon( tappiin) yhdistetään ruskea, punainen , punavalkoinen , Kyseiset värit ovat kauniisti liittimessään . Ongelma ettei se sovi muutoin kuin väkivalloin johonkin kohtaa vaikka siinä on ohjuritappi... Liitintä irroitettaessani en mirkinnyt paikkaa ,,,Piirsin kyllä kaavion rasian johdotuksesta väri järjestyksen Nyt rasia ja johdot irrallaan pitäis saada ne järjestykseen tähän( tappi hässäkkään) , kun ei vaihda puolilta täysille,,lamppu on ehjä.. ...-j- 

-
- Sisäänajossa
Re: 124 -92 ajovalot
Katselin Alfa-Merin kirjan kytkentäkaaviota.
Jos yhtään apuja, niin
Ruskea = 2
Muita värejä en löytänyt kirjastani. (täsmääviä).
Olen myös huomannut käytännössä, että ko. kirjan värit ei täsmää omaan autooni.
Koetuspolttimo peliin ja kokeilemaan. Ei siinä liittimessä liikoja vaihtoehtoja ole. (johtojen pituus määrää aika paljon).
Jos yhtään apuja, niin
Ruskea = 2
Muita värejä en löytänyt kirjastani. (täsmääviä).
Olen myös huomannut käytännössä, että ko. kirjan värit ei täsmää omaan autooni.
Koetuspolttimo peliin ja kokeilemaan. Ei siinä liittimessä liikoja vaihtoehtoja ole. (johtojen pituus määrää aika paljon).
W124 300tdt -92 farkku
W210 270cdi -01 farkku
W210 270cdi -01 farkku
tuossa yhdessä raadossa on ainaki johdot näin: ruskea3, punainen1, valkopuna2, keltamusta4
morjens ,,, minulla ei ole numerointi näin pieniää alkaa 20,, kyseessä kuljettajanpuoleinen ajovalo...onkohan sillä vaikutusta numerointiin ???johanness kirjoitti:Morjes voisko joku kertoa mihin ajovaloumpion numeroon( tappiin) yhdistetään ruskea, punainen , punavalkoinen , Kyseiset värit ovat kauniisti liittimessään . Ongelma ettei se sovi muutoin kuin väkivalloin johonkin kohtaa vaikka siinä on ohjuritappi... Liitintä irroitettaessani en mirkinnyt paikkaa ,,,Piirsin kyllä kaavion rasian johdotuksesta väri järjestyksen Nyt rasia ja johdot irrallaan pitäis saada ne järjestykseen tähän( tappi hässäkkään) , kun ei vaihda puolilta täysille,,lamppu on ehjä.. ...-j-
tuossa ainakin molemminpuolin samat nro.
no nyt taas aika tutkailla lyhdyn kehikossa tapeilla numerointi 31 58,? 55 56 b 58 elikkäs mihin ruskea yhdistetään samoin punainen että puna valkoraita.. valot syttyy parkkitilassa eikä näin saisi olla eikä vaihda lyhyltä pitkille onko jokin rele tullut tiensäpäähän..johanness kirjoitti:Morjes voisko joku kertoa mihin ajovaloumpion numeroon( tappiin) yhdistetään ruskea, punainen , punavalkoinen , Kyseiset värit ovat kauniisti liittimessään . Ongelma ettei se sovi muutoin kuin väkivalloin johonkin kohtaa vaikka siinä on ohjuritappi... Liitintä irroitettaessani en mirkinnyt paikkaa ,,,Piirsin kyllä kaavion rasian johdotuksesta väri järjestyksen Nyt rasia ja johdot irrallaan pitäis saada ne järjestykseen tähän( tappi hässäkkään) , kun ei vaihda puolilta täysille,,lamppu on ehjä.. ...-j-
auto 124 92 mb -j-

ruskee 58b, punanen58, punavalko 56
ei toimi,, lamput vaihdettu ..kyseisen ohjeen mukaan parkkivalo on himmeä samoin ajovalot.. mistä pitäislähteä vikaa etsimään..280se86 kirjoitti:ruskee 58b, punanen58, punavalko 56
t..-j-
ohops,vähän tais mennä mulla väärin numerot, ruskea 56b,punainen58,punavalko56
do dii,, virheitä sattuu,, nyt oikeat palikat paikoillaan ja toimiii ja vaihtaa parkit ok ,,,kiitokset ...-j-280se86 kirjoitti:ohops,vähän tais mennä mulla väärin numerot, ruskea 56b,punainen58,punavalko56