Moikka!
Mersuni kärsi pikku paukun ja nokka on kasassa.
Nyt se pitää katkaista ja hitsata terve nokka.
Käykö 190 mersun etuosan pellit 200 mersuun? Vuosimalli on sama.
Saisin sen tuosta naapurista, mutta en tiedä onko ne samanlaiset.
mulla esim. olis 1 kpl ylimääräinen w124 kori, josta sais helposti koko keulapalan irti, kun on osittain jo purettu... käytännössä vielä ruosteeton ja muutenkin hyväkuntoinen...
kuinka pitkältä matkalta tarvitsisit uutta keulaa?
niin ja missä päin itse majailet, kun ei taas tunnu porukka osaavan laittaa paikkakuntaa tietoihinsa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Joo enpä ole laittanut paikkakuntaa...
Hankasalmi Jyväskylän ja Kuopion välillä...
Löytyisikö valot vilkut ja syylari.... Ja perskeles nokkapelti.
Ei Seinäjoki nyt maailman äärissä ole. Olenpa hakenut sieltä joskus yhden autonkin...
Mutta jos jollakin on lähempänä niin olen kiinnostunut.
Mese200 vm-87 kirjoitti:Joo enpä ole laittanut paikkakuntaa...
Hankasalmi Jyväskylän ja Kuopion välillä...
Löytyisikö valot vilkut ja syylari.... Ja perskeles nokkapelti.
Ei Seinäjoki nyt maailman äärissä ole. Olenpa hakenut sieltä joskus yhden autonkin...
Mutta jos jollakin on lähempänä niin olen kiinnostunut.
no on tämä vähän turhan suuri etäisyys... kyllä noita w124 ajokuntoisena luulis löytyvän sieltäkin 100-150 €:lla mistä sais siis kaikki puuttuvat osat, mulla olis vain siis pelkkä keulapala, ilman lokasuojia, konepelliä, valoja ym. hilppeitä...
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."