AUX-LIITIN
AUX-LIITIN
autoni hanskalokerossa on aux-liitin,ja olen yrittänyt parilla puhelimella saada sitäkautta musiikkia kuulumaan , mutta kajareista ei kuulu ,kuin vähän ääntä vaikka volumit on melkein täysillä.?
w 211 e55 amg kompressor
Re: AUX-LIITIN
Tuo taitaa olla vähän kaikissa mesen AUX-liitimissä tilanne. Noista vempaimista ei kai tule linjatasoista signaalia vaan sellainen jonka voi syöttää nappikuulokkeille tms. ja laitteet eivät uskalla puskea isompaa signaalia ettei säädösten mukaiset äänenpaineet korvissa ylity. Ainakin iPod-sarjaan saa jälkiasennettavan "lisävahvistimen" tuohon samaan liitäntään, sen liittimet vaan ei sovi suoraan normi aux-liitäntään.karikuuva kirjoitti:autoni hanskalokerossa on aux-liitin,ja olen yrittänyt parilla puhelimella saada sitäkautta musiikkia kuulumaan , mutta kajareista ei kuulu ,kuin vähän ääntä vaikka volumit on melkein täysillä.?
Eikös tässä yritetä saada puhelimesta ääntä autoon? Eikä autosta puhelimeen, niin kuin DBFI:n jutusta minä käsitin.
Itse ymmärsin että puhelimesta musiikkia autoon. Ja siihen viittasin kun se puhelimen signaalitaso on sovitettu alas ja AUX-liitin on taas suunniteltu linjatasoille. Vahvistin voi toimia kumpaan suuntaan tahansa mutta se MB:n iPod-liitännän lisävahvistin vahvistaa nimenomaan sinne autolle menevää ääntä.Tomp kirjoitti:Eikös tässä yritetä saada puhelimesta ääntä autoon? Eikä autosta puhelimeen, niin kuin DBFI:n jutusta minä käsitin.
Aivan, joo. Nyt ymmärsin, siis tarkoitit, että puhelin rajoittaa sitä volumea. Aluksi kun ymmärsin, että auton aux rajoittaisi ääntä ulospäin puhelimeen.
Varmaankin ongelma on tuo puhelin. iPod toimii ainakin itselläni, kuuluu hyvin, eikä kohise, vain johto auton ja iPodin välissä. Onkos muuten puhelimesta volumet täysillä?
Varmaankin ongelma on tuo puhelin. iPod toimii ainakin itselläni, kuuluu hyvin, eikä kohise, vain johto auton ja iPodin välissä. Onkos muuten puhelimesta volumet täysillä?
no niin . pientä päivitystä aiheeseen. vika oli puhelimessa , kun ei oikein kuulunut ,nyk. puh. on samsung galaxy s ja imuroin juutuupista musiikkia siihen ja kytkin välijohdolla aux-liittimeen , niin johan alkoi kuulumaan harman-kardoneista niin maan perusteellisen kovaa, ettei paremmasta väliä.
w 211 e55 amg kompressor
Kommentista päätelle reinikaista tuli ladattua
No hyvä, että toimii!

-
- Sisäänajossa
Muutenkin tuossa Samsungin Galaxy S:ssä on ollut äänen lähtötasot todella hiljaisia jonka vuoksi ainakin itse makselin parit euro Volume Boost nimisestä Android-softasta, jolla voluumitasoa sai nostettua ilman sen suurempia kikkailuja.karikuuva kirjoitti:no niin . pientä päivitystä aiheeseen. vika oli puhelimessa , kun ei oikein kuulunut ,nyk. puh. on samsung galaxy s ja imuroin juutuupista musiikkia siihen ja kytkin välijohdolla aux-liittimeen , niin johan alkoi kuulumaan harman-kardoneista niin maan perusteellisen kovaa, ettei paremmasta väliä.
2012-> Audi B8 - A4 2.0 TDI - 2008
2011-2012: W211 - 320 CDI - 2004
2009-2011: W124 - 200D - 1987
2011-2012: W211 - 320 CDI - 2004
2009-2011: W124 - 200D - 1987