"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Tuosta hullunhalpa tarjous: W114 280C 1973
On vaan aika kaukana eli Skånessa. Ja toki ruostetta/kolarivauriota mutta tuo "billigt, ge bud"viittaisi siihen että voisi lähteä hyvinkin halvalla...
heikkisj kirjoitti:Tuosta hullunhalpa tarjous: W114 280C 1973
On vaan aika kaukana eli Skånessa. Ja toki ruostetta/kolarivauriota mutta tuo "billigt, ge bud"viittaisi siihen että voisi lähteä hyvinkin halvalla...
Meni jo... En ehtinyt nähdä, mutta toivottavasti ei ollut leveämaskinen.
-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast. 114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Joo, kattelin noita jo, mutta kumpikin on väärää mallia. Aloin itse asiassa kytätä tota Blocketia ihan päivittäin, mutta nyt luulen, että auton osto siirtyy jonnekin ehkä ens kesälle tai jotain. Eli pitää toivoa, että ei tuu just täydellistä vastaan ennen sitä.
-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast. 114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Tämä ei vielä ole 25 vuotta vanha mutta käynee otsikkoon, erityisen siistin tuntuinen Fourmatic: W124 4-matic 20000,-
Onkos näitä muuten saanut tämän värisenä: 220S 1958
Kauan seissyt W114 CE: 30000,-
Ehjän näköinen ja edullinen W123: 14000,-
Ja aika ehjän näköinen ambulanssi, voisi olla helppo museoitava: W123 280E
Tässä on 0.5 sarjan ovipahvit ja ruskee kojelauta ilmastoinnilla, ei oo tullu vastaan tämmösiä meillä.
Mikä mahtaisi olla vastaanotto museotarkastuksessa?
Nuo muutokset on voitu tehdä jo 40 vuotta sitten, joten ei mitään ongelmaa museotarkastuksessa.
Toisaalta museotarkastuksen vaatimuksethan on lieventynyt = ei tarvitse enään pilata ylientisöinnillä autoa
hismajestics kirjoitti:Mikä mahtaisi olla vastaanotto museotarkastuksessa?
Nuo muutokset on voitu tehdä jo 40 vuotta sitten, joten ei mitään ongelmaa museotarkastuksessa.
Niin siis sen verran tarkennan, että kyseessä eivät toki ole "muutokset", vaan auto on tullut ihan tuollaisenaan tehtaan linjalta. Ilmastointi on ihan perus Ameriikkaa, ja ruskean kojelaudan on saanut (kuka helvetti on halunnut?) ainakin (ehkä vain?) ns. Serie 0,5 -versioon.
-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast. 114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
noniin nyt se on todistettu. meillä ei tunnisteta 0.5 sarjan ovipahveja tai ilmastoinnin konsolia. ruskea värikin on erikoisuus, mutta kaikki ne on ollu ihan saatavilla.
heikkisj kirjoitti:Siisti W115
Onpa suoranainen ihme jos tuo ei mene samantien Saksaan reippaalla katteella.
Naurettavan hienossa kunnossa! Ei tuollaisia pitäisi ollakaan tuohon hintaan. Takaluukkua ei ilmeisesti ennen kuvanottoa ole avattukaan , sen verran uuden oloinen ympäristö on.
Oikea etuloksu ei istu. Rako oveen pielessä, etunurkka ei sovi konepeltiin. Näyttää tärvikeloksulta. No, eipähän ilmossa mainostettukkaan alkuperäistä maalausta... Olen ehkä turhan kriittinen...
280 SL -70
Continental MK II -57
AAR Cuda
DB 990 Selectamatic -66
VW Polo 1,3 CL -92
Oikea etuloksu ei istu. Rako oveen pielessä, etunurkka ei sovi konepeltiin. Näyttää tärvikeloksulta. No, eipähän ilmossa mainostettukkaan alkuperäistä maalausta... Olen ehkä turhan kriittinen...