Juu elikkäs nyt kun päässy tähän foorumin makuun ja itte alkaa uskaltaa ohjeistuksella tekemään, jonkun aikaa ihmetelly C36 tyhjäkäyntiä, on nimittäin n: 500-600rpm ja välillä se aaltoilee 500-900 välillä? missä vikaa mitä pitää putsailla? kiitoksia jo etukäteen.
edit: osaako kukaan sanoo mitään? ois kiva saaha nimittäin kuntoon..
Taitaa olla harvinainen tuo konetyyppi =rajallinen määrä omistajia ja onko heillä sitten kokemusta tällaisista vioista.
Asiaa voisi valottaa jos tietäisit kertoa minkä merkkinen ruisku on moottorissa?
Yleisin vika kohde taitaa olla ilmamassa mittari mutta summamutikassa ei kannata vaihdella mitään.Vikakoodin luvussa voisi vika näkyä myös.
Olikohan että ilmamsaa mittarin toimivuuden näki kun otti pistokkeen irti ja kuunteli käyntiä vai uskaltikohan sillä peräti ajaa että näki eron.
Putsaus jarrupesu spayllä ja kuivaus voisi myös auttaa tekohengityksen ilmamittariin.
Haku toimintoa myös käyttämällä kokeile-c36- jos tärppäisi.Jos ruisku on yleismallia niin jonkin mallin vikatiedot voisi täsmätä.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
Vaikka ruisku on alkuperäinen niin minkä merkkinen.Jos saisit tänne kuvan niin joku voisi tunnistaa sen ,silloin helpottuu vian etsintä.
koska tosiaan c36 on joku erikois malli tai onko jopa brabusin tekemä tai amg teho versio+ en osaa sanoa,joku voi valaista asiaa.
Voisit muuten muuttaa otsikkoa että kyseessä on c36 niin tällöin voisi tulla ihan täsmäisku kun noita vika oireita on enimmäkseen 180-220 malleissa ja kyselijöitä.
No putsaile ensin edellä mainitut paikat ja sit jatketaan......
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor