Ja jos on edullista HYVÄÄ pumppua tyrkyllä, niin nakkaa privaa. Thänks.
W201 -83 tehostimen pumppu?
W201 -83 tehostimen pumppu?
Tommosen kakslitrasen johtotähden erehdyin Volvon sairaslomasijaiseksi ostamaan ja eikös siitä oitis porsinu ohjaustehostimen pumppu.
Takapäästä vuotaa solkenaan ja narisee, että onko noille yleensä mitään tehtävissä vaiko uutta (eli toimivaa käytettyä) tilalle? Vähän jos se melskaa, ni ei haittaa, mutta kuhan ei vuotais.
Re: W201 -83 tehostimen pumppu?
Hiljaisuudesta päätellen vaihtoon?
Mistä päin se vuotaa tuolta takaa oisko liitin halki
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Ei se liittimestä vuoda. Näyttäs siitä peltikannen välistä kusevan, että taitas mennä o-renkaan vaihdolla, mutta itse pumpun kunto on sitten eri juttu, kun en saanut sitä kokonaan purkautumaan. Hyvää särinää kyllä pitää kun pyöriä kääntää, on vissiinkin joskus ajettu ilman öljyjä. Muuten mistä öljystä se tykkää? Ihan perus mikä vaan ATF?
Itte oon laittanut perus hydrauliikka öljyä
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Jaa, oliskohan ATF sitten liian ohkasta ja osa metelöinnistä johtuis sitten siitä. Pitänee vaihtaa se o-rengas ja testata vielä tolla pumpulla.arska10 kirjoitti:Itte oon laittanut perus hydrauliikka öljyä
ATF:ää olen käyttänyt menestyksekkäästi. Mersulla on sinne omaakin litkua myynnissä, mutta ATF tosin toimii ihan hyvin. Ja luokituksella tuskin on väliä.