Vaikka Karran viestistä onkin seitsemän vuotta aikaa , niin kysyn, ovatko foorumilaiset ostaneet tuolta mitään, ja jos ovat, niin millaisia kokemuksia on?
Muistaakseni joko unski tai Adenauer300 kertoilivat siellä käyneensä. Itse kävin siellä 2006 tai 2007, omaan 500SE:hen peiliä etsimässä. Aika nuhruista kalustoa ja kauan seisseitä...
Yksi hieno ja juuri maalattu 350 SL tuli Taipalsaarelle muutama vuosi sitten, taisi olla vielä (D)markka-aikaan. Parin vuoden jälkeen ruoste puski läpi ja selvisi että koreasti kuorrutettu kakku olikin täysi pakkelikasa.
karra kirjoitti:Muistaakseni joko unski tai Adenauer300 kertoilivat siellä käyneensä. Itse kävin siellä 2006 tai 2007, omaan 500SE:hen peiliä etsimässä. Aika nuhruista kalustoa ja kauan seisseitä...
Yksi hieno ja juuri maalattu 350 SL tuli Taipalsaarelle muutama vuosi sitten, taisi olla vielä (D)markka-aikaan. Parin vuoden jälkeen ruoste puski läpi ja selvisi että koreasti kuorrutettu kakku olikin täysi pakkelikasa.
Ok. Eli voihan siellä joskus käydä, mutta ei ilmeisesti kannata olla kovin suuria odotuksia.
25.10.2006 unski kirjoitti:näin vain pienenä kurioositeettina tiedoksi, että siellä Dortmundin Oldtimerhallessa en ole koskaan nähnyt ainoatakaan suositeltavaa autoa...itse olen käynyt sielä yleensä toiveekkana kerran, pari vuodessa ja tuttavani Saksasta muutaman kerran, joka kerta poistuen todella pettyneenä. Jokainen auto on vähintään 1500€ liian kallis ja ainoatakaan helppoa projektia sieltä ei löydy kohtuu hinnalla.... mm. -79 500 SLC (tottakai harvinainen yksilö) ruostetta oli ainakin jokaisessa normaalipaikassa mm. takalasin alla, sivulasien alla, etulamppujen päällä, takakoteloitten edessä...sisusta haisi aivan hirvittävälle homeelle..ja hinta 10000€..... Samaan hintaan löytyy Saksasta harrastajien hartaudella rakentamia yksilöitä....En suosittele paikkaa missään tapauksessa... paitsi tietysti eräänlaisena anti-nähtävyytenä