ensinnäkin kysymys itse vaijerista... luin vanhoja keskusteluita aiheesta, ja törmäsin ongelmaan, nimittäin motonetin vaijeri kuulemma liian lyhyt jostakin kohtaa ("liian lyhyt holkki vaijerissa, eli ei saa mutteria kiinni, siis 124:n vaijerissa") onko tämä tosi tämä ongelma, eli tekeekö motonetin vaijerilla yhtään mitään... ??
sitten se itse vaihto... ensimmäinen kysymys... toinen pää tulee tietysti mittariston taakse, mutta mihin vaijerin toinen pää tulee kiinni? ja kulkeeko johto mitä kautta, eli siis mitä suojia joudun purkamaan että saan uuden vaijerin kulkemaan oikeaa reittiäään päämääräänsä?
ja onko tämä projekti itsessään kovin monimutkainen / mitä työkaluja tähän tarvitaan, kiinnityksiin yms? olen ymmärtänyt että mittariston saa irti myös irroittamalla ratin alla olevan suojuksen ja työntämällä mittaristoa takaapäin?? onko mittarivaijeri tarpeeksi pitkä että mittaristo näin tulee ulos, vai pitääkö vaijeria ensin ottaa jostain muualta irti?
Olisin erittäin kiitollinen vastauksista, koska itse en aiheesta mitään tiedä, ja haluaisin kovasti toteuttaa projektin itse, että oppisinkin jotain, enkä vain viedä autoa korjaamolle ja köyhtymällä muiden tekemästä työstä, joka varmasti on itse toteutettavissa