Mersu ei mene kaupaksi
Re: Mersu ei mene kaupaksi
Liikaa kilometrejä, väärä kone, väärä laatikko ja ilmastointi puuttuu. Muuten mielestäni hintapyyntö on ihan haarukassa.
Tonni pois, niin se lähtee jonnekin.
Tai sitten laitat sen latoon kymmeneksi vuodeksi, sitten siitä saa tonnin enemmän kuin pyynti on nyt.
Tonni pois, niin se lähtee jonnekin.
Tai sitten laitat sen latoon kymmeneksi vuodeksi, sitten siitä saa tonnin enemmän kuin pyynti on nyt.
201.024 mit 102.962
Zurück zu den Neunziger Jahren, bitte.
"You've got a key to my house and my heart, but you ain't got a key to my Mercedes-Benz..."
Mercedes-Benz 190E 1992
DS9 E-Tense 4x4 Rivoli 360 2022
Alfa Romeo 75 2.0 TC 1986
Fiat 124 Spider 2018
Fiat 500 1.4 Sport 2010
Subaru Outback 3.0R ZU 2007
Zurück zu den Neunziger Jahren, bitte.
"You've got a key to my house and my heart, but you ain't got a key to my Mercedes-Benz..."
Mercedes-Benz 190E 1992
DS9 E-Tense 4x4 Rivoli 360 2022
Alfa Romeo 75 2.0 TC 1986
Fiat 124 Spider 2018
Fiat 500 1.4 Sport 2010
Subaru Outback 3.0R ZU 2007
Re: Mersu ei mene kaupaksi
okei ite tulin siihen loppu tulokseen että moni enemmin ostaa 3 litraisen nahkasisustaisen ce. ite ostasin tuon sulta pois vaikka heti jos se ois 2500-2700e ja itellä ois tuon verran ylimääräistä 

Diiiiiiiissseli
Re: Mersu ei mene kaupaksi
Mitä erinomaista noissa m111 moottoreissa on? Toki nykyaikaisempia ja tehokkaampia kuin esim. Verken nykyinen tenava. Pääsääntöisesti mitä olen katsellut, niin ne m111:t vuotaa öljyä kuin seula - yleensä kannentiivisteestä. Tähän on avuksi tietysti 1000 - 1500€ remontti..Sergey kirjoitti:noi kilometrit ei m111 tunnu missään. kestää viel kauan. yleisesti ottaen itse auto on, mun mielestä, kuvien perusteel, hyvä. kaikki ongelmat piilee psyykisissä asioissa, teknisestihän tuo on erinomainen ja luotettava peli.
Tuo taannoinen '94 Coupe mikä mulla oli, tihkui myös vähän öljyä - enemmän kuin tämä 102.230.
Alkuperäiselle kyselijälle todettakoon, että ei kai tuossa Coupen hinta/ laatusuhteessa sinänsä mikään ole pielessä; tosiostajia vaan on maassamme niukasti. Ja - kuten Sergey toisaalla totesi - jos on aikaa ja vaivautuu itse hakemaan sellaisen jostain EU:sta niin löytää edullisemmin.
ex-Chevrolet, ex-Audi, ex-Volvo, ex-190 -89, ex-E 200 CE -94, ex-C 250 TDT -99, ex-200 TE -90, ex-190 -89, ex-190E -89, ex-220 CE -93, ex-260 E -89, ex-190E -89, ex-E 220 -94, ex-190E 1.8 -92, Toyota Avensis -04
Re: Mersu ei mene kaupaksi
Kahdella tai kolmella en myy vaikka kirveellä uhattaisiin. Mieluummin jätän maalle talliin ja pistän merssun seisontaan. Ostajakunta on toki pieni ja neloskone ei varmaan houkuta ketään ilmeisesti, vaikka luotettava ja arkikäyttöön sopivan tehokas onkin.
Re: Mersu ei mene kaupaksi
Missä kilometreissä pitäis alkaa vuotaa? Ainakaa tuossa kompura mosasta (missä voi olla eri tiiviste) ei ole tullut tippaakaan mistää öljyä pihalle mistä oon mersumiehenä jopa hieman yllättynyVerkke kirjoitti:Mitä erinomaista noissa m111 moottoreissa on? Toki nykyaikaisempia ja tehokkaampia kuin esim. Verken nykyinen tenava. Pääsääntöisesti mitä olen katsellut, niin ne m111:t vuotaa öljyä kuin seula - yleensä kannentiivisteestä. Tähän on avuksi tietysti 1000 - 1500€ remontti.


S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
Re: Mersu ei mene kaupaksi
No mutta, me tiedetään mistä löytyy 10vuoden kuluttua naftaliinista tuollainen merssu....Riki kirjoitti:Kahdella tai kolmella en myy vaikka kirveellä uhattaisiin. Mieluummin jätän maalle talliin ja pistän merssun seisontaan. Ostajakunta on toki pieni ja neloskone ei varmaan houkuta ketään ilmeisesti, vaikka luotettava ja arkikäyttöön sopivan tehokas onkin.

Se vaan on niin tuon autosi kohdalla että sama kuin myisi Mustangia V-kuutosella tai Corvettea manuaalilla....ne vaan ei kumpikaan sovi sitten ollenkaan.....ja puhumme vanhemmista malleista, mustangiin kutonen oli laiska kuten varre ja vetteen manuaali sopi kuin nyrkkeilijälle lyijykynä silmään.

.
Opel, "weird lieben autos"....
Re: Mersu ei mene kaupaksi
Niin ja minäpäs pistän nyt 2500€ sijoitustilille niin on sitten varaa ostaa se coupe 10 vuoden päästä 

Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: Mersu ei mene kaupaksi
Me tiedetään mistä se löytyy. Se löytyy vanhan savolaisen liiterin takaa ja mustalaislauma on tehnyt siitä pyhiinvaelluspaikkansa.LopenUupunut kirjoitti:No mutta, me tiedetään mistä löytyy 10vuoden kuluttua naftaliinista tuollainen merssu....Riki kirjoitti:Kahdella tai kolmella en myy vaikka kirveellä uhattaisiin. Mieluummin jätän maalle talliin ja pistän merssun seisontaan. Ostajakunta on toki pieni ja neloskone ei varmaan houkuta ketään ilmeisesti, vaikka luotettava ja arkikäyttöön sopivan tehokas onkin.![]()
Se vaan on niin tuon autosi kohdalla että sama kuin myisi Mustangia V-kuutosella tai Corvettea manuaalilla....ne vaan ei kumpikaan sovi sitten ollenkaan.....ja puhumme vanhemmista malleista, mustangiin kutonen oli laiska kuten varre ja vetteen manuaali sopi kuin nyrkkeilijälle lyijykynä silmään......se kytkin oli aivan perseestä.....
.
Re: Mersu ei mene kaupaksi
Vanhoilla mersuilla ajeluhan on persaukisten hommaa! Kaikkihan sen tietää, kirjoittaja itsekin.veskola kirjoitti:Niin ja minäpäs pistän nyt 2500€ sijoitustilille niin on sitten varaa ostaa se coupe 10 vuoden päästä
- adenauer300
- Asiantuntija
- Viestit: 1866
- Liittynyt: Ma 14.04.2003 13:05
- Paikkakunta: Espoo
Re: Mersu ei mene kaupaksi
Kyllä autokauppa käy, kunhan hinta on oikea. Turhan moni rakastuu peltiromuihinsa.
Itse myin 3 viikkoa sitten yhden auton pois alle 2 päivässä, jonka ostin projektiksi kuukautta aikaisemmin.
Ensimmäisenä myyntipäivänä soitti 4 ihmistä ja seuraavana se haettiin pois.... pyyntihintaan
Itse myin 3 viikkoa sitten yhden auton pois alle 2 päivässä, jonka ostin projektiksi kuukautta aikaisemmin.
Ensimmäisenä myyntipäivänä soitti 4 ihmistä ja seuraavana se haettiin pois.... pyyntihintaan
Mersut: 1952 W186 / 1957 W180 / 1968 W108 / 1981 W123 / 1989 C126 / 2001 W210
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 193
- Liittynyt: Su 16.08.2009 13:06
Re: Mersu ei mene kaupaksi
Kyllä tuo myyminen tänäpäivänä ottaa oman aikansa,ja rasitteena ilmastoinnin puute ym.. Mutta älä luovuta! JOKA VEHKEELLE ON OSTAJA SYNTYNYT! KUN VIELÄ TIETÄS MISSÄ SE ON VAAN
Mut joo kyllä tässä itelläkin on välillä usko ollu koetuksella kun joku 10-20k peli on vaan ja seisoo tontissa!
Mut mikää ei ole jääny pyyvästi tohon pihaan! ja sitte yleensä tulee kusipäisiä fiiliksiä,jos alkaa hintaa pudottaa joka vk!! Mut onhan se helvetn vanha raakki jo,jos mietitään että eletään jo vuotta 2011
Toisaalta siisti auto niin kannattas laittaa sinne nuorten eläkeläisten pyhiinvaellus mestaan,ladon taakse

Mut mikää ei ole jääny pyyvästi tohon pihaan! ja sitte yleensä tulee kusipäisiä fiiliksiä,jos alkaa hintaa pudottaa joka vk!! Mut onhan se helvetn vanha raakki jo,jos mietitään että eletään jo vuotta 2011


Toisaalta siisti auto niin kannattas laittaa sinne nuorten eläkeläisten pyhiinvaellus mestaan,ladon taakse

C 240 T -02
Re: Mersu ei mene kaupaksi
Tai muokkaa myynti-ilmoitus neutraaliksi. Paremmat kuvat ja teksti pois kokonaan. Jos joku utelias ottaisi sitten yhteyttä? Sitten vain kala veneeseen kun se on sähköpostin tai langan päässä...
Joskus kun myin "vaikeaa" autoa, niin katselin ilmoituksista joissa myytiin samanlaisia autoja, että mitä niihin oli tarjottu vaihdossa ja tarjosin omaani, koska kyseinen automalli oli jo tarjoajaa selvästi kiinnostanut.
Joskus kun myin "vaikeaa" autoa, niin katselin ilmoituksista joissa myytiin samanlaisia autoja, että mitä niihin oli tarjottu vaihdossa ja tarjosin omaani, koska kyseinen automalli oli jo tarjoajaa selvästi kiinnostanut.
201.024 mit 102.962
Zurück zu den Neunziger Jahren, bitte.
"You've got a key to my house and my heart, but you ain't got a key to my Mercedes-Benz..."
Mercedes-Benz 190E 1992
DS9 E-Tense 4x4 Rivoli 360 2022
Alfa Romeo 75 2.0 TC 1986
Fiat 124 Spider 2018
Fiat 500 1.4 Sport 2010
Subaru Outback 3.0R ZU 2007
Zurück zu den Neunziger Jahren, bitte.
"You've got a key to my house and my heart, but you ain't got a key to my Mercedes-Benz..."
Mercedes-Benz 190E 1992
DS9 E-Tense 4x4 Rivoli 360 2022
Alfa Romeo 75 2.0 TC 1986
Fiat 124 Spider 2018
Fiat 500 1.4 Sport 2010
Subaru Outback 3.0R ZU 2007
Re: Mersu ei mene kaupaksi
Laita hinnaksi 3900 ja varaudu vielä tinkimään 1-200 niin saatat saada auton myytyä.
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
Re: Mersu ei mene kaupaksi
No nyt on mersumiehet neljä tonnia hintapyyntö. Katotaan miten käy. Ja älkää natisko siitä ilmastoinnista, kyllä siinä manuaalinen on, mutta aineet vaan pitää täyttää.
Re: Mersu ei mene kaupaksi
Ilman muuta! Täyttö ei montaa kymppiä ole ja potenttiaalisten ostajien määrä ei ainakaan vähene kun tietää että kyseinen laitos pelittää.dealer kirjoitti:Laita ihmeessä ilmastointi kuntoon.
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 193
- Liittynyt: Su 16.08.2009 13:06
Re: Mersu ei mene kaupaksi
Joo varmaan helpottaa jos toimiva klima löytyy.. mut onkohan tää noita juttuja"et vähän pitäs lisätä ainetta niin toimis" vaikka tosiasiassa on vuotoa tms
Tossa kesän aikana oli näin aika useessa ilmastoidussa! joo ei siinä mitää muuta kun vähän lisää ainetta,niin pelaa! se ei kallis homma ole! tossa kaveri tekee huollon ilmastointiin 85e ja varmaan halvemmallakin saa jostain..

C 240 T -02
Re: Mersu ei mene kaupaksi
Outo kysymys, sillä aivan yleisesti tunnettu fakta on, että alkavat vuotamaan, jopa ennen neljännesmiljoonaa. Mun havaintoihin ei toki kannata pelkästään luottaa, koska haulla löytyy runsaasti asiaa aiheesta.Missä kilometreissä pitäis alkaa vuotaa? Ainakaa tuossa kompura mosasta (missä voi olla eri tiiviste) ei ole tullut tippaakaan mistää öljyä pihalle mistä oon mersumiehenä jopa hieman yllättynyTäysin vuotamatonta m102, 103 tai 104 en kyllä muista nähneeni koskaan
Jos sulla on 'tippaakaan vuotamaton' m111, niin onnittelut. Olen toki vähän vuotavia koneita nähnyt itsekin, mutta silloin on kilsatkin olleet vähäiset.
Pysyäksemme varsinaisessa viestiketjussa, en sinänsä ymmärrä mitä vikaa on periaatteellisella tasolla noissa neloskoneissa + manuaalissa. Näillä bensan hinnoilla ihan varteenotettavia vaihtoehtoja - Coupessakin.
ex-Chevrolet, ex-Audi, ex-Volvo, ex-190 -89, ex-E 200 CE -94, ex-C 250 TDT -99, ex-200 TE -90, ex-190 -89, ex-190E -89, ex-220 CE -93, ex-260 E -89, ex-190E -89, ex-E 220 -94, ex-190E 1.8 -92, Toyota Avensis -04
Re: Mersu ei mene kaupaksi
Ei tuolla kyllä ole veivattukaan ku 150tkm ja ihan pullo ainaki vielä.Verkke kirjoitti:Jos sulla on 'tippaakaan vuotamaton' m111, niin onnittelut. Olen toki vähän vuotavia koneita nähnyt itsekin, mutta silloin on kilsatkin olleet vähäiset.
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
Re: Mersu ei mene kaupaksi
Kiinnostunut ostaja soittaa ja keskustelee tieten hinnastakin.Nämä nuoret vaan tuijottaa hintaa ja eipä sitä muuta katsotakaan sitten kun kulutusta ja tehoja.Ja perseaukista porukkaa.Se vaan sattuu kohdille ja tokkopa sen ostaja siellä roikku jatkuvasti vaan mieleen vaan juolahtaa käydä katsomassa.Anna vaan ilmoituksen olla,kyllä se ostaja ilmaantuu.Ja mersun päälle ymmärtävät kyllä älyävät sen kunnon päälle jotain.Harraste autoksi ostajat tosiaan vaativat hienouksia tehojen kera mutta tämä yksilö taitaa kyllä olla sellaiseen päivittäiseen ajoon jossa se kai on ollutkin.Itse en säikähtäisi moisia kilometrejä koska auton kallein osa on KORI.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: Mersu ei mene kaupaksi
on tuossa yhdistelmässä se vika, että se ei kuulu coupeenVerkke kirjoitti: en sinänsä ymmärrä mitä vikaa on periaatteellisella tasolla noissa neloskoneissa + manuaalissa. Näillä bensan hinnoilla ihan varteenotettavia vaihtoehtoja - Coupessakin.


ainakin omasta kokemuksesta voin sanoa, että 300E automaatilla on aivan eri planeetalta autona, kuin 200E manuaalina... bensan hinnalla tuota ei oikein voi perustella, kun 300E menee käytännössä n. 1 litraa suuremmalla kulutuksella, mutta siitä ilosta (tai mielenrauhasta) ettei tarvitse ajella nykivällä (se pirun bonanza...) ja laiskalla manuaalilla on kyllä valmis hieman maksamaankin...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Re: Mersu ei mene kaupaksi
Joo muttakun on automaatin pelkääjiä kalleine korjauksineen ja kuutos kulutus lukemat ja kaksi enempi ostettavaa tulppaa ja lukiko mersufoorumilta vielä virranjakajan kannesta 12-venttiilisestä ja perskules ke-jetti.
Se vain on miten miettii näitä.
Se vain on miten miettii näitä.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: Mersu ei mene kaupaksi
Mulla on W202 220 bensakoneella ja jotain 260+ mittarissa. Siinä ainakin on Saharaa koneen ulkopinnoilla.Verkke kirjoitti:Outo kysymys, sillä aivan yleisesti tunnettu fakta on, että alkavat vuotamaan, jopa ennen neljännesmiljoonaa. Mun havaintoihin ei toki kannata pelkästään luottaa, koska haulla löytyy runsaasti asiaa aiheesta.Missä kilometreissä pitäis alkaa vuotaa? Ainakaa tuossa kompura mosasta (missä voi olla eri tiiviste) ei ole tullut tippaakaan mistää öljyä pihalle mistä oon mersumiehenä jopa hieman yllättynyTäysin vuotamatonta m102, 103 tai 104 en kyllä muista nähneeni koskaan
Jos sulla on 'tippaakaan vuotamaton' m111, niin onnittelut. Olen toki vähän vuotavia koneita nähnyt itsekin, mutta silloin on kilsatkin olleet vähäiset.
Pysyäksemme varsinaisessa viestiketjussa, en sinänsä ymmärrä mitä vikaa on periaatteellisella tasolla noissa neloskoneissa + manuaalissa. Näillä bensan hinnoilla ihan varteenotettavia vaihtoehtoja - Coupessakin.
Re: Mersu ei mene kaupaksi
nämähän nyt on niitä osia, jotka heitetään mäkeen heti, kun auto vaihtaa omistajaaatlas kirjoitti:virranjakajan kannesta 12-venttiilisestä ja perskules ke-jetti.

eihän noissa +20 vuotiaissa autoissa muuta hyvää olekaan, kuin se, että ne saa vielä rakennella siten kuinka itse haluaa... tosin tämän topikin auto edustaa liian uutta kalustoa tuossa mielessä (=vähäpäästöinen, eli romua omasta mielesta) joten itse en 500 € enempää tuollaisesta antaisi

W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Re: Mersu ei mene kaupaksi
No nyt o pakko myöntää että tuo oma joka on nyt appiukolla, ei ole ollu ku vasta 4 vuotta, on nyt 200tkm mittarissa. Ajettu 60 tonnia meidän omistukses. ja kavereilla ollu maksimissaan 4-5v moiset moottorit kompuralla ja ilman, mutta koskaan ikinä en ole nähny öljyistä M111 moottorilla varustettua autoa. En tosin ole ikinä nähnyt yli 250tkm ajettua että en varmasti pysty sanomaan. "Jokunen" on kuitenkin koeajettu.Verkke kirjoitti:Mitä erinomaista noissa m111 moottoreissa on? Toki nykyaikaisempia ja tehokkaampia kuin esim. Verken nykyinen tenava. Pääsääntöisesti mitä olen katsellut, niin ne m111:t vuotaa öljyä kuin seula - yleensä kannentiivisteestä. Tähän on avuksi tietysti 1000 - 1500€ remontti.

Niin ja vaikka se motti olisikin "huono" niin mukava se on ja toimii miellyttävästi. Yllättävän hyvä esim. automaatin jatkeena. Ja kaikin puolin parempi kuin m102/3/4.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Re: Mersu ei mene kaupaksi
no juu, edustaahan tuo nyt sentään jo jotain muuta, kuin -70 luvun tekniikkaan perustuva M102/3/4 moottoriperheSergey kirjoitti:
Niin ja vaikka se motti olisikin "huono" niin mukava se on ja toimii miellyttävästi. Yllättävän hyvä esim. automaatin jatkeena. Ja kaikin puolin parempi kuin m102/3/4.


neloskone coupessa ja miksei muissakin 124 koppaisissa on vähän sellaista sairasta pilaa tehtaan puolelta



W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Re: Mersu ei mene kaupaksi
Kyllä, useita olen minäkin korjannut ja vielä useampia vuotaviksi todennut.aivan yleisesti tunnettu fakta on, että alkavat vuotamaan, jopa ennen neljännesmiljoonaa
Sellaiset jotka eivät ole asiasta kuulleet eivät ole kovin paljon näiden kanssa tekemisissä.
http://www.mese.fi/mekka/index.php?titl ... tunurkasta" onclick="window.open(this.href);return false;
wiimax.fi
Re: Mersu ei mene kaupaksi
Ollu tekemisissä tasan tuon oman motin kanssadealer kirjoitti:Sellaiset jotka eivät ole asiasta kuulleet eivät ole kovin paljon näiden kanssa tekemisissä.

S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
Re: Mersu ei mene kaupaksi
En ole yhtään kompurakonetta ainakaan korjaillut öljyvuodon vuoksi.
Toisaalta niitä on paljon vähemmän, tiedä sitten...
Toisaalta niitä on paljon vähemmän, tiedä sitten...
wiimax.fi