280SE w116

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Avatar
Jenna
Mersutar
Mersutar
Viestit: 111
Liittynyt: Su 02.05.2004 23:48
Paikkakunta: Jns

280SE w116

Viesti Kirjoittaja Jenna »

Juu elikkäs tänään sit aloteltiin isän kanssa kimpassa tuota vanhaa mersua laittelemaan, kovin pitkälle ei pusikosta päästy ja monta monta vastoinkäymistä sattu.

Mutta nyt se mersu sitten letkottelee tuossa pihalla aivan suoraan oven edessä auringossa ja täytyy kyllä myöntää mitä on pohjaa nähnyt, niin eipä näytäkkään ihan niin pahalle kun mitä arveltiin.

Männät nyt kuitenkin oli jumissa, huomenissa aletaan sit kikkailemaan niitten kanssa ja katsellaan tuota konehuonetta muutenkin vähän tarkemmin.

Konepelti oli kyllä aika huonossa hapessa maalin suhteen ja vaikkakin yritin hirveen hellävarasesti pestä koko auton (niinkun aina oon hirveen hellä ) niin silti maalikato oli valtava. Katossa on myöskin muutama sormenpäänkokoinen ruosteläiskä, mutta muuten ei sitten olekkaan pahemmin kukkinut.
(kirjoitettu 2.5 sunnuntaina)

Ja tänään sit laitettiin vinkin mukaan mäntiin sitä petrolia, nyt sitten odotellaan vaan kärsivällisesti. Kovin lupaavalta ei näytä, mutta jospa se yö sais ihmeitä aikaan. Sisustaa tänään sen verran puunasin että kaikki matot revin pihalle ja imuroin autoa, noin suurimmat roskat pois. Kiirettä pitää, aina ei kerkiä joka paikkaan :?

Tuossa vielä linkki missä kuvia: http://helium.homelinux.net/~raul/jenna280se/280se.html

Mahtava homma tämä kevät, tosi hyvä mieli ja jos tuon autonkin sais tässä näillä intoiluilla vielä johonkin kuntoon! (kunhan vaan aikaa riittäisi) Juttua tulossa lisää, kun vaan allekirjoittanut jaksaa kirjotella.
Avatar
enska
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 1978
Liittynyt: Ti 17.06.2003 23:21
Paikkakunta: stadi ja sisäkehä

Viesti Kirjoittaja enska »

Hienoa! Näitä ei ole koskaan liikaa tien päällä, eli eikun elvyttämään :wink:

Juttua kehiin kun hommat etenee
Käytössä: W204 220CDI ja satunnainen pösö...
Avatar
Mesedesi
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 3987
Liittynyt: Ma 01.09.2003 15:45
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

Onko auto 280 vai kuten takaluukussa on 350:n laatat?

Ja tunnen pientä lohduttavaa tunnetta rinnassani, en ole ainoa joka yrittää tekohengittää vielä -77 ikäistä W116:sta. :D
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Avatar
Jenna
Mersutar
Mersutar
Viestit: 111
Liittynyt: Su 02.05.2004 23:48
Paikkakunta: Jns

Viesti Kirjoittaja Jenna »

Mesedesi kirjoitti:Onko auto 280 vai kuten takaluukussa on 350:n laatat?

Ja tunnen pientä lohduttavaa tunnetta rinnassani, en ole ainoa joka yrittää tekohengittää vielä -77 ikäistä W116:sta. :D
On ihan 280, luukku vaihdettu ja siinä "unohtunut" tuo 350 sinne perään :wink:

Ja hyvin tuon ikäisen auton vielä henkiin herättää, tarpeeks vaan tahtoa ja tarmoa! :D

Tänään muuten illasta yritän sisustasta ottaa kuvia..
Aku P
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 6736
Liittynyt: Ti 18.03.2003 09:04
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Aku P »

Jees, rok rok mikä projekti. AIkaa ja vaivaahan tuommoinen vaatii (kuten omasta W111-hankkeestani huomaan) mutta on sitä autoja tehty pahemmankin näköisistä vehkeistä. Eihän tuo teitin "aihio" ole vielä ollenkaan epätoivoinen kuvista päätellen.
Ei näitä maalien irtoamisia ja muuta kannata tässä vaiheessa niin surra -- irrottamaan joutuu osia kuitenkin ja ennen kokoamista auto onkin tosi surullisen näköinen. Sen kun vaan katsoo että pistää ne irrotellut palikat semmoiseen varastoon että ne eivät suotta kärsi odotellessaan.

Hienoa, että W116:ttakin säilötään, niitä ei turhan usein näe tien päällä. :wink:
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...

EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Avatar
Kaapo
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3800
Liittynyt: Ti 11.03.2003 08:38
Paikkakunta: Tampereen talousalue

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Onnea vaan projektille,

kyllä tuosta vielä kummasti auton tekee ainakin kuvien perusteella. Tässä kulmilla on jokapäiväisessä liikenteessä vastaavanlainen, mutta ulkokuoreltaan tuntuvasti huonommassa kuosissa - olisiko siinäkin päässyt kone jumiin ja kärsivällisyys petroolin kanssa loppunut, kun nokalle on nostettu diesel :shock:
Vaan ilmeisesti ko. yksilölle ei mitään olla aikeissa tehdäkään ja se lienee ajossa niin pitkään kuin menee leimasta läpi tai muuten lahoaa käsiin. Kyllä jokainen W116 olisi laulun arvoinen... vaan ei lauluauton kohtaloa ansaiten.

Kotokulmilla on forumilla aikaisemminkin mainittu W110/W111-tarha, jonka asukit ovat kautta linjan raihnaisemmassa kunnossa, mutta niidenkin toiveena on vielä päästä maantietä maistamaan. Ottaa vaan aikaa siltä ken leikkiin lähtee.
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E

- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
ripe
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 175
Liittynyt: To 18.03.2004 22:32
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja ripe »

Hieno projekti, noista kuvista päätellen siitä saa viä kohtalaisen helposti pelin. Pohjasta todennäköisesti löytyy reikiä, mut jos mikin kolvi pysyy kädessä niin eikös ne reijät siitä korjaannu.
Toi W116 on tosi komee kori, itse aikanani (10 vuotta sitten) meinasin ostaa semmosen. Osto kuume vaan häipy kun katsomissani autoissa oli mätää jo silloin melko paljon.
Toivottavasti saat koneen pelaan, öljyä se voi viedä melko paljon jos se männät on nyt ihan lukossa. Kallis kone tehdä remonttia, käytettyjä varmaan löytyy, niitten kunnosta vaan ei tiedä.
Toivotaan että sulla olis aikaa projektille, "Intoo"han on.
kyllä mersumies pitää olla, vaikkei olis mersuakaan.
Avatar
Jenna
Mersutar
Mersutar
Viestit: 111
Liittynyt: Su 02.05.2004 23:48
Paikkakunta: Jns

Viesti Kirjoittaja Jenna »

Väliaikatietoja:

Männät edelleen jumissa, mutta toivoa ei oo menetetty. Tänään lisättiin sinne sylintereihin sitä petrolia ja antaa ajan hoitaa hommaa. :wink:

Pohjaa katsoin tänään tuossa sen verran että konttasin ympäri autoa polvet mustana ja ihan kädellä vaan kokeilin ja koputtelin pohjaa sen matkaa mitä nyt käsi auton alle ylsi. Ei näyttänyt edes pahalle, paikkailtavaa kuitenkin on reilusti. Sisustasta on muutamia kuvia, pitää vaan yrittää ne nettiin saada mahd. pian.

Huomenna varmaan projekti seisoo, sen verran kiirettä meinaa tämä kevät tehdä kalenteriin että joutuu jopa näitä välipäiviä viettämään..
Avatar
Jani Haataja
Mersumies
Mersumies
Viestit: 588
Liittynyt: Ti 09.12.2003 10:23
Paikkakunta: Eura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jani Haataja »

Mie sain joskus neuvon kun korjailin moottorikelkkaa joka oli seisonut noin 4-5 vuotta että rypsiöljyä tulpan reiästä sisään ja se tosiaan auttoikin kun pari päivää likosi ja välillä lisäisi. Tosin en koskaan kuntoon saanut kyseistä kelkkaa, mutta moottorin sain pyörimään.
MB W124 230EA 1986
Audi 100 2.0 1986

Ex MB:
W201 190D -84
W123 300D -81
W123 240D -79
W123 220D -78
W124 200D -88
W123 300D -85

http://w123club.digitalfinland.net/
http://sekuvain.com
Avatar
Kaapo
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3800
Liittynyt: Ti 11.03.2003 08:38
Paikkakunta: Tampereen talousalue

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Lieneekö noista "liotetuista" koneista ja niiden toimivuudesta kellään enempiä kokemuksia. Kylillä huhutaan :shock: , että kerran jässähtänyt kirnu on aika lailla entinen, vaikka sen saisi erilaisilla taikatempuilla pyörimäänkin, jopa käymään. Renkaat eivät enää pidä, pintoihin tulee syöpymiä jne. Eli ainakin pintapuolinen koneremppa on edessä joka tapauksessa.
Toinen juttu sitten on se, että onko mylly jumissa vain pitkäaikaisen seisomisen vuoksi, vai aikoinaan ihan oikeasti hitsannut kiinni.

No joskus vähäpoikina hankittiin peltopirssiksi Anglia, joka oli seissyt nelisen vuotta taivasalla. Tietenkin kone oli nakelissa. Myllyyn kaadettiin öljyä pariksi yöksi ja sitten vaan sääliä tuntematta kottero traktorin perään ja vetoa. No takapyörät tulivat sukkana perässä, mutta ahdettiin kaksi karjua takapenkilla ja kaksi vielä tavarasäiliöön istumaan ja nelonen silmään, niin muutaman kymmenen metrin kuluttua pannu nöyrtyi, tosin voimansiirto valittaen. Lähti vielä käymäänkin kun laitettiin akku, uudet tulpat, kärjet jne ja bensaakin annettiin.
Hyvin pelasi kolme talvea ja kesää, kunnes pirssi vajosi jäihin. Tuota em. koneenirrotusmetodia ei tosin suositella Mersulle :lol: .
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E

- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Avatar
Jarno.v
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 439
Liittynyt: Ma 08.12.2003 20:23
Paikkakunta: p-pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Jarno.v »

Mulla oli "treeni" autona renault 8 vm. -70.
Se seisoi metsänlaidassa starttivaivaisena 11v, kunnes korjasin startin.
Kone oli jumissa, mutta pari päivää suhuuttelin CRC:tä ja WD-40 tulpanreijistä. Se lähti pyöriin ihan startilla, en tiedä oliko se sitten kuin jumissa. Jotkut moittii ranskalaisten sähköjä, mutta tuolla ajoin seisonnan jälkeen 3vuotta, enkä koskenut missään vaiheessa kipinävehkeisiin. :shock:
Kahtoin vaan että kärjet oli kohillaan, niitäkään ei tarvinnu säätää.
Avatar
kalev
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 270
Liittynyt: La 03.01.2004 14:23
Paikkakunta: Tallinn
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kalev »

keppivaihteet :(
Tomi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 674
Liittynyt: Ke 09.04.2003 13:23
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tomi »

Hieno projekti.
Itsekkin painiskelen 116 projektin kanssa (450 sel -80). Tähän asti ollut lähinnä auton purkamista ja moottorin perushuoltoa. On se vaan niin upean klassinen kori toi 116, että kyllä sen eteen kannatta nähdä vaivaa. harrastustahan tämä on
Tomi
R129 500 SL -94
S124 E 220 -95
audi A6 2.8 quattro -98
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8789
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

tuo w116 kori kyllä saa minussa heräämään kovasti kiinnostusta... todella hieno korimalli. hmm.. nurkista saattais löytyä M110 ruiskumoottori pariviikkoa sit nostettu auton keulilta pois... joka on rempattu mutta vaatii vielä uudet nokat... (naputtaa)
Avatar
Jenna
Mersutar
Mersutar
Viestit: 111
Liittynyt: Su 02.05.2004 23:48
Paikkakunta: Jns

Viesti Kirjoittaja Jenna »

Mika.T kirjoitti:tuo w116 kori kyllä saa minussa heräämään kovasti kiinnostusta... todella hieno korimalli. hmm.. nurkista saattais löytyä M110 ruiskumoottori pariviikkoa sit nostettu auton keulilta pois... joka on rempattu mutta vaatii vielä uudet nokat... (naputtaa)
Laitteletkos mulle vähän lisätietoa tuosta koneesta jos oot siitä luopumassa? :wink: Yv:tä tai mailia...
Avatar
Mesedesi
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 3987
Liittynyt: Ma 01.09.2003 15:45
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

Sisustaltaan ei huonokaan - kuvien perusteella.

Ei muuta kun toivotaan että innostus kestää loppuun asti, näillä kun on joskus tapana syödä se into ennenkun pääsee edes kunnolla alkuunkaan.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Avatar
Jenna
Mersutar
Mersutar
Viestit: 111
Liittynyt: Su 02.05.2004 23:48
Paikkakunta: Jns

Viesti Kirjoittaja Jenna »

Innostus on ihan huipussaan, tänään SE saatiin käyntiin. :D Männät ei alunperin olleet edes jumissa, laturissa oli vika. Irrotettiin siis laturi, purettiin se ja sitten vaan takas paikoilleen. Pakoputki on aivan laho, siksi särkee tuota ihanaa koneen ääntä aika paljonkin, mutta uusi pakoputki jo hankinnassa.

Lisää tietoa tulee illalla, nyt on vaan pakko tuolla ulkona kuunnella ja ihastella tuota autoa.. :wink:
ripe
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 175
Liittynyt: To 18.03.2004 22:32
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja ripe »

hieno homma että kone ei ollukaan jumissa, siihen olis menny paljon rahaa jos ne männänrenkaat olis ollu pahasti jumisa. Joko heitit lenkit sillä vai maltoitko odottaa että saat putken sun muut kuntoon? Mistä putki ja paljonko ollenkaan maksaa?
kyllä mersumies pitää olla, vaikkei olis mersuakaan.
Avatar
Warner
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 211
Liittynyt: Su 06.07.2003 12:25
Paikkakunta: Turun tienoo...

Viesti Kirjoittaja Warner »

Hieno auto tuosta varmasti tulee, ja päitä kääntää lipuessaan auringon laskuun...
Tällä mennään kesät R170 230K
Avatar
Jenna
Mersutar
Mersutar
Viestit: 111
Liittynyt: Su 02.05.2004 23:48
Paikkakunta: Jns

Viesti Kirjoittaja Jenna »

rilpo kirjoitti:olis menny paljon rahaa jos ne männänrenkaat olis ollu pahasti jumisa. Joko heitit lenkit sillä vai maltoitko odottaa että saat putken sun muut kuntoon? Mistä putki ja paljonko ollenkaan maksaa?
Ensinnäkin kun tämmösen projektin ottaa, niin ei voi alkaa pennejä laskemaan. Niin "ikävääkin" kun se on.. Putki jos löytys joltain varastosta, ois hyvä juttu, mut jos sitä nyt ei tunnus keltään löytyvän, niin pakkohan se on sit tilata jostain kautta "uutena" mut vielä ei siis sen suhteen oo tarkempaa suunnitelmaa.

Ja en vielä ajanu metriäkään, auto saa rauhassa odottaa, en aijo sitä kiduttaa ennen kun se on kokonaan valmis tuonne yleisille teille vietäväksi.. Jännä nähdä kerääkö edes katseita :roll: :wink:
ripe
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 175
Liittynyt: To 18.03.2004 22:32
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja ripe »

Mulla olis mersun alkuperäinen etummainen äänenvaimentimen osa, ostin sen romutorilta viimevuonna muistaakseni 20 eurolla. Se olis käsittääkseni W123 280 putki. Kaksi putkee kulkee rinnan äänenvaimentimelle ja jatkuu taas sieltä kahdella putkella. Se vaan ei varmaan sovi W116 seen heittämällä, varsinkaan jos se takaosa on kuitenkin ostettava uusi alkuperäinen. Voipi olla että putket kohtaaa eri puolen autoo tai muuten vaan jää lyhyeksi parikymmentä senttiä.
Katseita kerää varmasti, mersufanaatikoilta ja muilta alan harrastajilta. Jupit ei välttämättä huomaa sun autoo, eikä ymmärrä ettei sen ikäsiä autoja saa enään uutena kaupasta edes rahalla. Kuten heidän uusia ajopelejä, mitä minä taas en osaa arvostaa, sillä niitähän saa jokainen jolla on luottotiedot kunnossa. Tosin onhan uudet turvallisemia, ainakin heidän testeissään.
kyllä mersumies pitää olla, vaikkei olis mersuakaan.
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14211
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Jenna kirjoitti:Ensinnäkin kun tämmösen projektin ottaa, niin ei voi alkaa pennejä laskemaan. Niin "ikävääkin" kun se on.. Putki jos löytys joltain varastosta, ois hyvä juttu, mut jos sitä nyt ei tunnus keltään löytyvän, niin pakkohan se on sit tilata jostain kautta "uutena" mut vielä ei siis sen suhteen oo tarkempaa suunnitelmaa.
Minä ostin käytetyn, mutta originaalin pakoputken omaan W116:eeni Venetmäeltä. Vuonna 2000 keväällä hintaa oli 1400 mk. Uusi putki maksaa varmasti mansikoita, joten pidän käytetyn alkuperäisen hankintaa varteenotettavana vaihtoehtona. Viimeisien vuosimallien autoissa oli kolme äänenvaimentajaa.
Viimeksi muokannut Timo L., Su 09.05.2004 22:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
Aapo.T
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4661
Liittynyt: Ti 29.04.2003 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Aapo.T »

Hmm aika kumma että tossa sisustassa on musta kojelauta ja muuten sininen verhoilu. Luulis että samaa sävyä. Niin ja petrolilla on ruostetta irroittava vaikutus.
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14211
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Muffler kirjoitti:Hmm aika kumma että tossa sisustassa on musta kojelauta ja muuten sininen verhoilu. Luulis että samaa sävyä. Niin ja petrolilla on ruostetta irroittava vaikutus.
Totta, koska ainakin kojelaudan "potkupahvin" ja etujalkatilan ulommaisen "sisäseinän" verhoilun kuuluisi olla samaa kulööriä.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
Jenna
Mersutar
Mersutar
Viestit: 111
Liittynyt: Su 02.05.2004 23:48
Paikkakunta: Jns

Viesti Kirjoittaja Jenna »

Tänään hankasin konehuonetta hammasharjalla kärsivällisesti reilun 3 tuntia ja täytyy sanoa että täysin hullunhommaa se on :roll: :lol: Huomenna kuitenkin jatketaan samoissa merkeissä, kuten varmaan vielä monena muunakin päivänä.

Apupojat alkaa (kunhan saan vaan ne suostuteltua ensiksi tänne kylään) tuota pohjaa hitsailemaan ja omalle vastuulle sitten jäi tuo konehuoneen uudistus, siellä nyt lähipäivinä pistetään osaa uusiksi ja hiotaan ja maalataan.

Patkoputki osasto on siinä mallissa, että taidetaan ite se tuosta rosterista vääntää, tosi aikaahan siihen kuluu jonkun verran, mutta saapahan ainakin mieleisen. Suunnittelu-asteella tosin siis vielä koko homma, katsellaan miten sitä mieli muuttuu ja budjetti kestää.
Avatar
Daimler
Mersumies
Mersumies
Viestit: 616
Liittynyt: La 05.04.2003 07:33
Paikkakunta: RedNeckWonderland P-Karjala

Viesti Kirjoittaja Daimler »

http://www.siamcar.com/oldtuning/benzw116/w116.htm

jonkun pitänyt ängetä sitä tuninkia tuohonkin...
on mulla ollu joskus mersuja(kin).
Avatar
Jenna
Mersutar
Mersutar
Viestit: 111
Liittynyt: Su 02.05.2004 23:48
Paikkakunta: Jns

Viesti Kirjoittaja Jenna »

Timo L. kirjoitti:
Muffler kirjoitti:Hmm aika kumma että tossa sisustassa on musta kojelauta ja muuten sininen verhoilu. Luulis että samaa sävyä. Niin ja petrolilla on ruostetta irroittava vaikutus.
Totta, koska ainakin kojelaudan "potkupahvin" ja etujalkatilan ulommaisen "sisäseinän" verhoilun kuuluisi olla samaa kulööriä.
Kojelauta on vaihettu. Siksi siis tämä väri-ero.
Avatar
Jenna
Mersutar
Mersutar
Viestit: 111
Liittynyt: Su 02.05.2004 23:48
Paikkakunta: Jns

Viesti Kirjoittaja Jenna »

Daimler kirjoitti:http://www.siamcar.com/oldtuning/benzw116/w116.htm

jonkun pitänyt ängetä sitä tuninkia tuohonkin...
Kyllä tuohonkin tulee jotain uutta, jotain vanhaa, jotain lainattua ja jotain sinistä :wink:
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14211
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Daimler kirjoitti:http://www.siamcar.com/oldtuning/benzw116/w116.htm

jonkun pitänyt ängetä sitä tuninkia tuohonkin...
No huhhuh.. Toyopetin moottori... :shock:
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Vastaa Viestiin