w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs
kai tässä pikkuhiljaa vois tän oman rojektin laittaa muidenkin nähtäville, vaikkei tässä ny mitään sen kummempaa nähtävää olekkaan, kun en lähde pyörää uudelleen keksimään,
eli humalapäissään sovittiin toverin kanssa kaupat w124 300 turbodiesel farkusta. ostohetkellä pellinalla oli om 603, ppd 7mm pumppu ja schwitzer s2b ahdin, ruma st imusarja jne rojua + lukkoperä. syksy ja talvi meni mukavasti jokainen ajettu kilometri luisussa. nälkä kasvoi ja syöttöä lisättiin, vaikka arvasinkin ettei ahtimen tuotto riitäkkään, no lopputulos oli esikammion pää männän päällä. kone pistettiin takas käyntikunton ja myin sen sitten prjoketikuntoisena koneena pois.
eräs toveri iskosti kalloon jo aikoja sitten kuningasmoottorin taian, eikä siitä päässy sit yli, joten soitto eräälle toiselle foorumilaiselle ja om606 sain sitten hankittua. no erään enemmmänkin asiaan vihkiytyneen toverin kanssa suoritimme moottorinvaihdon todella pikaisella aikataululla ihan arki-iltoina (suuri kiitos tästä hänelle). kokoonpano oli 7mm pumppua, isoa cooleria ja 4 tuuman putkea lukuunottamatta vakio, pienellä ruokamäärällä ja morkoolinletku irti, mutta kuitenkin hienosti kulki, puhisi ja suti.
no NYT SIT VIHOSTAVIIMEIN ITSE ASIAAN. nyt rupesin kuitenkin rakenteleen tätä vehjettä. eli nyt on 8mm mynä, uusi pakosarja (omavalmise, ja ekakerta) 4 tuuman dp ja 4 tuuman putkisto. toistaiseksi vielä 60mm ahtoputket, iso cooleri, ja tulossa on tää perinteinen wrc painekotelo. tän kesän ajelen yhdellä masterpowerin ahtimella ja ensikesäksi on tulossa holset he221 puhaltaan hx50mfs läpi + 3 kpl 60mm hukkaportteja. ahtoputket vaihtuu 3 tuumaisiksi. loota saa siekkisen käsittelyn.
ja sit se paljon puhuttu tehotavoite on nyt 500hp ja ensikesäksi 2:lla ahtimella +600hp.
auto on koriltaan virheetön. sisustat oli ostohetkellä aivan helvetin karmeessa kunnossa olevat harmaat öljyset risat paskat. petehrille soitto ja sieltä löytyikin uudenkuntoiset sportlinesisustat. hinnan kuultuani ei tarvinut miettiä edes nanosekunttia että tuleeko nämä kyseiset interiöörit tähän mun kamiinaan. no nyt on sitten komeet sisustat ( ainoa miinus vielä hetkenajan on gsi kadetin etujakkarat, joiden tilalle tulee kuppijakkarat ja 6 pistevyöt)
TOIVON ETTÄ ERÄS R........... ei sanallakaan kommentoi tähän topicciin yhtään mitään. muutamalle foorumin käyttäjälle taas sitten iso kiitos että mulla on nykyään tää laite, pellinalla 606 ja isolla kädellä tehonlisäystä. ilman näitä auttavia käsiä ei olisi tää vehje nyt tässä mallissa.
sit jos joku opastais miten tänne saa kuvia lisättyä?
eli humalapäissään sovittiin toverin kanssa kaupat w124 300 turbodiesel farkusta. ostohetkellä pellinalla oli om 603, ppd 7mm pumppu ja schwitzer s2b ahdin, ruma st imusarja jne rojua + lukkoperä. syksy ja talvi meni mukavasti jokainen ajettu kilometri luisussa. nälkä kasvoi ja syöttöä lisättiin, vaikka arvasinkin ettei ahtimen tuotto riitäkkään, no lopputulos oli esikammion pää männän päällä. kone pistettiin takas käyntikunton ja myin sen sitten prjoketikuntoisena koneena pois.
eräs toveri iskosti kalloon jo aikoja sitten kuningasmoottorin taian, eikä siitä päässy sit yli, joten soitto eräälle toiselle foorumilaiselle ja om606 sain sitten hankittua. no erään enemmmänkin asiaan vihkiytyneen toverin kanssa suoritimme moottorinvaihdon todella pikaisella aikataululla ihan arki-iltoina (suuri kiitos tästä hänelle). kokoonpano oli 7mm pumppua, isoa cooleria ja 4 tuuman putkea lukuunottamatta vakio, pienellä ruokamäärällä ja morkoolinletku irti, mutta kuitenkin hienosti kulki, puhisi ja suti.
no NYT SIT VIHOSTAVIIMEIN ITSE ASIAAN. nyt rupesin kuitenkin rakenteleen tätä vehjettä. eli nyt on 8mm mynä, uusi pakosarja (omavalmise, ja ekakerta) 4 tuuman dp ja 4 tuuman putkisto. toistaiseksi vielä 60mm ahtoputket, iso cooleri, ja tulossa on tää perinteinen wrc painekotelo. tän kesän ajelen yhdellä masterpowerin ahtimella ja ensikesäksi on tulossa holset he221 puhaltaan hx50mfs läpi + 3 kpl 60mm hukkaportteja. ahtoputket vaihtuu 3 tuumaisiksi. loota saa siekkisen käsittelyn.
ja sit se paljon puhuttu tehotavoite on nyt 500hp ja ensikesäksi 2:lla ahtimella +600hp.
auto on koriltaan virheetön. sisustat oli ostohetkellä aivan helvetin karmeessa kunnossa olevat harmaat öljyset risat paskat. petehrille soitto ja sieltä löytyikin uudenkuntoiset sportlinesisustat. hinnan kuultuani ei tarvinut miettiä edes nanosekunttia että tuleeko nämä kyseiset interiöörit tähän mun kamiinaan. no nyt on sitten komeet sisustat ( ainoa miinus vielä hetkenajan on gsi kadetin etujakkarat, joiden tilalle tulee kuppijakkarat ja 6 pistevyöt)
TOIVON ETTÄ ERÄS R........... ei sanallakaan kommentoi tähän topicciin yhtään mitään. muutamalle foorumin käyttäjälle taas sitten iso kiitos että mulla on nykyään tää laite, pellinalla 606 ja isolla kädellä tehonlisäystä. ilman näitä auttavia käsiä ei olisi tää vehje nyt tässä mallissa.
sit jos joku opastais miten tänne saa kuvia lisättyä?
Viimeksi muokannut lassi-s, Su 27.01.2013 20:12. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: mannelavetti om606 st
Kopsaa kuvat ensin vaikka http://www.aijaa.com" onclick="window.open(this.href);return false; servolle ja liität sen sivun osoitteen sitten viestiisi.
Pessimisti Ei Pety
W124 250 Man.
W309 om603.
W124 250 Man.
W309 om603.
Re: mannelavetti om606 st
tossa pari kuvaa hytistä (kuvat viimesyksyltä, eli vanhan harmaan sisustan voi tarkkasilmänen viel huomata)
http://www.aijaa.com/v.php?i=003378370687.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.aijaa.com/v.php?i=000748370688.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.aijaa.com/v.php?i=003378370687.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.aijaa.com/v.php?i=000748370688.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimeksi muokannut lassi-s, Ma 25.07.2011 21:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: mannelavetti om606 st
jotain fotoo.
http://www.aijaa.com/v.php?i=000388366683.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.aijaa.com/v.php?i=009248366684.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.aijaa.com/v.php?i=004548366686.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.aijaa.com/v.php?i=007938366687.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.aijaa.com/v.php?i=004208366723.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; (pakosarja, iha itte tein )
huomenna lisää fotoja
ps: joojoo, vaihdan kyl ton civicci ratin, tilalle tulee syvä 3 puolainen sparco tai momo, en mersun manneruoria kyl laita mut en kyl totakaan jätä
http://www.aijaa.com/v.php?i=000388366683.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.aijaa.com/v.php?i=009248366684.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.aijaa.com/v.php?i=004548366686.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.aijaa.com/v.php?i=007938366687.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.aijaa.com/v.php?i=004208366723.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; (pakosarja, iha itte tein )
huomenna lisää fotoja
ps: joojoo, vaihdan kyl ton civicci ratin, tilalle tulee syvä 3 puolainen sparco tai momo, en mersun manneruoria kyl laita mut en kyl totakaan jätä
Viimeksi muokannut lassi-s, Ma 25.07.2011 02:17. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: mannelavetti om606 st
niinjuu, tos viikon tai parin päästä vien auton jäähdytin korjaamolle/valmistajalle. saavat touhuta sellasen alumiinisyylarin että saa heitää ton omegan syylarin vanajaan ja mersun paisarikin saa tuurata savikiekkoo kun pistän haulikon laulaan. akku lähtee takapenkin alle, konehuoneesta lähtee jokaikinen vähänkin ylimääräinen johdon ja letkunpätkä auschwitzin polttouuniin. eli siistimistä isolla kädellä ja turhan rojun poistoa, teknisen toimintavarmuuden parantelua, isosti yksinkertaistamista, tehonlisäystä jne yms haistapaskaa.
tulossa myös vahvistettu taka-akselisto, bmw 750 lukkoperse, karpiolan risut sun muuta paskaa.
no siinä ny on suunnitelmaa ja rahanhukkaa taas pitkäks aikaa. päivittelen kun jotain tapahtuu (muutakuin epäonnistumista )
tulossa myös vahvistettu taka-akselisto, bmw 750 lukkoperse, karpiolan risut sun muuta paskaa.
no siinä ny on suunnitelmaa ja rahanhukkaa taas pitkäks aikaa. päivittelen kun jotain tapahtuu (muutakuin epäonnistumista )
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: mannelavetti om606 st
Komia peli. Miten katsastuksen kanssa onnistuu?
Pessimisti Ei Pety
W124 250 Man.
W309 om603.
W124 250 Man.
W309 om603.
Re: mannelavetti om606 st
kiitos. eiköhän siihen leima tule jos pikkuhyttiinkin moisia on leimattu. eihän tässä nyt mitään kummallista ole. teholappu tietysti asiallinen. edellinen omistaja katsasti jo isolle föönille sun muille hiluille tän. täytyy nyt tiedustella mitä tositteita tarvii leimalle. jarrut kyllä riittää mutta niihinkin on tulossa parannuksia, eli tilalle tulee keraamiset levyt ja 6 mäntäiset puristimet. tietty paljon auttaa kun ei ole vähäpäästöinen hytti ja jos kaikki muutokset tekee asiallisesti.jartuo kirjoitti:Komia peli. Miten katsastuksen kanssa onnistuu?
Viimeksi muokannut lassi-s, Ma 01.08.2011 02:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: mannelavetti om606 st
Kuulostaa hyvältä projektilta.. kahdella portillako& HE:en omalla sisäisellä ohitat kaasut? onko 50mfs sopiva kaveri?
Mites ahtopaine? onko 3" pipet "se" juttu? itse suosisin sitä 60mm "tulppaaja" putkea.. griffiniltä saa lähes bolt-on
jäähdyttäjiä sopivaan rahaan.. onnea prokkikseen ja vetua pyörille
Mites ahtopaine? onko 3" pipet "se" juttu? itse suosisin sitä 60mm "tulppaaja" putkea.. griffiniltä saa lähes bolt-on
jäähdyttäjiä sopivaan rahaan.. onnea prokkikseen ja vetua pyörille
Re: mannelavetti om606 st
he221:sta joutaa pakopesän vaihtaan hukkaportittomaan, ellei sit osta jotain ihan toista ahdinta jossa speksit olis mahdollisimman lähellä tuota ja portiton pakopakopesä. tuolle hx50mfs:lle on just sopivan kokoinen kaveri tuo he221, yks vaihtoehto vois ehkä olla schwitzer s2a. 2 hukkista täytyy melkein laittaa tuon pikkuföönin kaveriksi.vipu83 kirjoitti:Kuulostaa hyvältä projektilta.. kahdella portillako& HE:en omalla sisäisellä ohitat kaasut? onko 50mfs sopiva kaveri?
Mites ahtopaine? onko 3" pipet "se" juttu? itse suosisin sitä 60mm "tulppaaja" putkea.. griffiniltä saa lähes bolt-on
jäähdyttäjiä sopivaan rahaan.. onnea prokkikseen ja vetua pyörille
onkohan griffinillä selaista jäähyä jossa olis paisari itsessään. haluan tuon erillisen pois tilaa viemästä ja taas pääsee vähemmällä letkumäärällä.
kiitos. onnea tässä tarvitaankin, kun tuntuu että tuo hytti on kirottu
Viimeksi muokannut lassi-s, Ma 25.07.2011 22:30. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: mannelavetti om606 st
piti ruokatauolla askarrellapaskarrella hiukan. eli 4 tuumanen alaspiippu hitsaussuojamatosta leikkasin soiroa ja kiänthelin ympärille notta ei konehuonetta kauhiasti lämmittäis.
ja kuva tötteröstä http://www.aijaa.com/v.php?i=009048370663.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
ja kuva tötteröstä http://www.aijaa.com/v.php?i=009048370663.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: mannelavetti om606 st
Ei oo ainakaan nois perus Griffineis paisaria. Nouis joutuu alavesiletkun tumoin katkaseen ja hitsuuveevaa suoraa sekä toki kiinnikkeet.
Mut vaatii jonkulaisen korkillisen säiliön. Tosin piisaa vaik 8mm letku syylärin yläpäähä tosta.
Palikat o olemas ku joku vaa turaa liimaa yhtee
Mut vaatii jonkulaisen korkillisen säiliön. Tosin piisaa vaik 8mm letku syylärin yläpäähä tosta.
Palikat o olemas ku joku vaa turaa liimaa yhtee
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
Re: mannelavetti om606 st
juu, näin arvelin olevankin. vien nokivasaran suoraa jäähdytinhuolto m vuoriselle. tulee varmasti sopiva. vaikka hitsarina leipäni tienaan niin tän delegoin kyl ihan suosiolla niille jotka tekee noita ammatikseen.jeemu kirjoitti:Ei oo ainakaan nois perus Griffineis paisaria. Nouis joutuu alavesiletkun tumoin katkaseen ja hitsuuveevaa suoraa sekä toki kiinnikkeet.
Mut vaatii jonkulaisen korkillisen säiliön. Tosin piisaa vaik 8mm letku syylärin yläpäähä tosta.
Palikat o olemas ku joku vaa turaa liimaa yhtee
tuosta mersun omasta paisarista haluan siksi eroon kun täytyy saada mahdollisimman paljon tilaa tuonne ahtimen puolelle kun 2 fööniä pitää tulevaisuudessa sinne sovittaa, eikä sit tarvi mitään erikoisletkuja. vesiletkut lentää helvettiin sit ja tilalle harjatusta rosteriputkesta vesiputket ja sinisellä silikoniletkulla sit liitokset. tarkoituksena olis tehdä tosta rytöläjästä sennäköinen ettei tarvi hävetä jos jostainsyystä joutuu pellin avaamaan julkisesti
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: mannelavetti om606 st
pois vaan. kun oikeanlaisella syylarilla pääsee eroon koko paskasta niin mikäjotteiS202 kirjoitti:Eikö paisuntasäiliö mahdu sinne akun tilalle?
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: mannelavetti om606 st
IT'S ALIVE!!!
tosi komeesti käy tuolla 8mm mynäpapan rakentamalla pumpulla. tuskin tyhjäkäynnilläkään kuulee dieseliks. komee matala murina. ei nakuta eikä kalise. on se komiaa. huomenna jos kerkee niin teen uuden ahtoputken föönin ja coolerin välille.
kaasuvaijeri jos ylihuomenna tulis niin pääsis viikonloppuna kokeileen miten se hyökkää.
voi askiparkaa
askista tulikin mieleen että mitkä öljyt olis kaikkein parhaat tuolle. nyt siellä on ollu vajaa 1000km ajan motoxin öljyt ja ei perkele pidä ei sit yhtään, luistaa luistaa luistaa. laatikolta on otettu se luistoa ohjaava alipaineletku irti ja vaihtopainetta nostettu, ja sitä pitäis nostaa vielä entisestään, että kestäis edes vähän. mut tosiaan, MITKÄ ÖLJYT 722.3 olis parhaat lootan pitävyyden kanssa
tosi komeesti käy tuolla 8mm mynäpapan rakentamalla pumpulla. tuskin tyhjäkäynnilläkään kuulee dieseliks. komee matala murina. ei nakuta eikä kalise. on se komiaa. huomenna jos kerkee niin teen uuden ahtoputken föönin ja coolerin välille.
kaasuvaijeri jos ylihuomenna tulis niin pääsis viikonloppuna kokeileen miten se hyökkää.
voi askiparkaa
askista tulikin mieleen että mitkä öljyt olis kaikkein parhaat tuolle. nyt siellä on ollu vajaa 1000km ajan motoxin öljyt ja ei perkele pidä ei sit yhtään, luistaa luistaa luistaa. laatikolta on otettu se luistoa ohjaava alipaineletku irti ja vaihtopainetta nostettu, ja sitä pitäis nostaa vielä entisestään, että kestäis edes vähän. mut tosiaan, MITKÄ ÖLJYT 722.3 olis parhaat lootan pitävyyden kanssa
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
Re: mannelavetti om606 st
joko hyrrä pyörii ja tekee painetta`?
Re: mannelavetti om606 st
Noi öljy asiat aika vaikeita oli si motorin, lootan tai perän öljyistä kyse.
Toinen tykkää jostaki ja toinen siitä ja joku o samaa maata
Tosiaan Teboilin dextron II:sta aina RedLine d4 atf välillä noihi menee litkuu.
Toinen tykkää jostaki ja toinen siitä ja joku o samaa maata
Tosiaan Teboilin dextron II:sta aina RedLine d4 atf välillä noihi menee litkuu.
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
Re: mannelavetti om606 st
eise taida enään kauheesti öljyllä parantua jos jo luistaa helvetisti...
Re: mannelavetti om606 st
juu, hyrrä pyörii ja komiasti pyöriikin. ei oo vielä kaasuvaijeria ja ahtoputki puuttu joten ei ole vielä painetta kattilaan kokeiltu askarrella.laineracing kirjoitti:joko hyrrä pyörii ja tekee painetta`?
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
Re: mannelavetti om606 st
lassi-s kirjoitti:juu, hyrrä pyörii ja komiasti pyöriikin. ei oo vielä kaasuvaijeria ja ahtoputki puuttu joten ei ole vielä painetta kattilaan kokeiltu askarrella.laineracing kirjoitti:joko hyrrä pyörii ja tekee painetta`?
se on hyvä että hyrrät pyörii laita ny se aski meneen vahvistukseen...tai manuaalia sinne...
Re: mannelavetti om606 st
ei luistellu tollain ennenkuin motoxin öljyt laitoin sinne joten on aika paskaa kuraa. ei kannata kuin huuhtelutarkoituksessa käyttää motoxin valmisteitalaineracing kirjoitti:eise taida enään kauheesti öljyllä parantua jos jo luistaa helvetisti...
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
Re: mannelavetti om606 st
no mä oon käyttäny orkkis askissa aina neste dex 3 öljyä. ja siekkisen vahvistettuuun mag 1 öljyä.lassi-s kirjoitti:ei luistellu tollain ennenkuin motoxin öljyt laitoin sinne joten on aika paskaa kuraa. ei kannata kuin huuhtelutarkoituksessa käyttää motoxin valmisteitalaineracing kirjoitti:eise taida enään kauheesti öljyllä parantua jos jo luistaa helvetisti...
Re: mannelavetti om606 st
ei tuu manuaalia. aski lähtee kyl vahvistettavaks, mutta ei tuo aski. hommaan toisen 722.3:n siihen tarkoitukseen.laineracing kirjoitti:lassi-s kirjoitti:juu, hyrrä pyörii ja komiasti pyöriikin. ei oo vielä kaasuvaijeria ja ahtoputki puuttu joten ei ole vielä painetta kattilaan kokeiltu askarrella.laineracing kirjoitti:joko hyrrä pyörii ja tekee painetta`?
se on hyvä että hyrrät pyörii laita ny se aski meneen vahvistukseen...tai manuaalia sinne...
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: mannelavetti om606 st
oli kyl helevetin nopeeta toimintaa hämeendieselissä. eilen illalla hain murolalta korjaussarjan ja emäntä vei sen satsin sinne tänään aamupäivällä, iltapäivällä ahdin oli redi vaikka muutenkin tuntuu kiire painavan päälle.laineracing kirjoitti:lassi-s kirjoitti:juu, hyrrä pyörii ja komiasti pyöriikin. ei oo vielä kaasuvaijeria ja ahtoputki puuttu joten ei ole vielä painetta kattilaan kokeiltu askarrella.laineracing kirjoitti:joko hyrrä pyörii ja tekee painetta`?
se on hyvä että hyrrät pyörii
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: mannelavetti om606 st
vähän joutuu hillitystä ulkonäöstä tinkiin. ennenkuin maski vaihtuu en muista miksi ( se paremman näkönen w124 maskiksi) lähtee tuo nykyinen konepelti maalattavaksi. väriksi tulee mattamusta, ja vähän viritysosavalmistajien ja muutaman firman joiden kanssa hommat toiminu loistavasti, mainokset konepeltiin.
konepeitosta maali lohjennu muutamasta kohdasta, ja jostainkummansyystä mattamusta pelti näyttää omaan silmään paremmalta kun kyseessä on tuo vanha mannemallin keula. kaveri pyöräyttää erittäin edukkaasti värin pintaan kun teen vaan pohjatyöt. ei haittaa jos vaikka joutaa tekeen tuuletusaukon, kun ei tarvi tota peltiä sääliä
konepeitosta maali lohjennu muutamasta kohdasta, ja jostainkummansyystä mattamusta pelti näyttää omaan silmään paremmalta kun kyseessä on tuo vanha mannemallin keula. kaveri pyöräyttää erittäin edukkaasti värin pintaan kun teen vaan pohjatyöt. ei haittaa jos vaikka joutaa tekeen tuuletusaukon, kun ei tarvi tota peltiä sääliä
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: mannelavetti om606 st
Sopiiko avantgarde maski ja mattamusta sitten yhteen onkin toinen asia, sanoisin jopa ihan makuasia
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: mannelavetti om606 st
ei kun tää vanha mannemallin maski on vielä paikoillaan ja tän pelti maalataan mattamustaksi. avatgarde tulee oleen ihan kyl korinvärinen enhän mä ny avantgardea lähde mattamustaks vetään.veskola kirjoitti:Sopiiko avantgarde maski ja mattamusta sitten yhteen onkin toinen asia, sanoisin jopa ihan makuasia
kaapissa olis sellasta jännää hilettä joka taittaa kauhiasti eri värejä ja sävyjä. taidan joutua viemään auton jollekkin joka ruiskii tuon efekti lakan auton päälle. tulee bling ja komia. kauheen arvokasta tollanen pikku pussi tota hilettä.
jaahas. kai sitä täytyy lähtee tekeen ahtoputkee, ja ottaan bissee. kattoo mitä kaikkee sitä pikku kumarassa keksii
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: mannelavetti om606 st
no, "pikku" kumarassa sitten tuli nä'köjään rälläköityä ahtimen kohdalle kunnon reikä, ja näköjään ahtoputkenkin olin saanu tehtyä. en muista kyl yhtään mitään
noo, oon aina halunnu sellasen reijän tehä peltiin, ja näköjään tuli ny sit toteutettua sekin haave ujossa ~3 romillessa. pistän pari fotoo illalla
noo, oon aina halunnu sellasen reijän tehä peltiin, ja näköjään tuli ny sit toteutettua sekin haave ujossa ~3 romillessa. pistän pari fotoo illalla
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: mannelavetti om606 st
No meinaatko tänään paremmalla ajatuksella hitsata lapun takaisin
Ei kait vaaniskaan, ihmisen pitää tehdä mitä ihmisestä hyvältä tuntuu, semmottis ainakin minä olen viimeiset 3 vuotta elänyt.
No sitten siihen semmonen muovinen skooppi tarjoustalosta päälle niin katsotaan miten sen käy
Ei kait vaaniskaan, ihmisen pitää tehdä mitä ihmisestä hyvältä tuntuu, semmottis ainakin minä olen viimeiset 3 vuotta elänyt.
No sitten siihen semmonen muovinen skooppi tarjoustalosta päälle niin katsotaan miten sen käy
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: mannelavetti om606 st
eeen itseasiassa. olin aamulla herätessä ihan tyytyväinen kyseisen operaation tulokseen. vanha perheauto on nyt aika race:n näköinen vielä kun sen mattamustan värin saa ton pellin pintaan niin avot.veskola kirjoitti:No meinaatko tänään paremmalla ajatuksella hitsata lapun takaisin
No sitten siihen semmonen muovinen skooppi tarjoustalosta päälle niin katsotaan miten sen käy
ei tuu scooppeja, hyi helvetti. hienon reijän tein humalassa. ei mene lassi siihen mitään muovinkappaleita laittaan. katos ny ku on komia
http://www.aijaa.com/v.php?i=005318401118.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; <---tarkastakaa snadisti amikset sokat oli pakko laittaa noi kun ei muuten pysy pelti kiinni. lukkopellissä jotain häikkää, mut eipähän nuokaan hyppää silmille kun toi pelti saa sen väri pintaan. avantgardemaskiin ei kyl noita tule.
ja sit touhusin tollasen alumiinisen lisämittarilevyn( en muista yhtään että oon tollasenkin tehny ), mustaa nahkaa pintaan niin tulee hieno. pakopainemittari vielä tulee tohon samaan levyyn. http://www.aijaa.com/v.php?i=009258401122.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
tuulettimen ja hätävilkkujen kytkimet täytyy kans mahduttaa tuohon samaan settiin. joten täytyy kai toinen tuollanen levy tehdä ja reijittää sen mukaan että mahtuu 3 mittaria ja parit kytkimet.
kromiset mittarinkehysrinkulat tarvii ilmeisesti laittaa kun sellaset on tullu hankittua.
tiggiä ilmeisesti olin heilutellu tänään sen verran että parit painemittauslähdöt olin huitassu ahtoputkeen. en kyl muista mitään siitäkään kun täs kesäloman alkajaisiks tullu vähän korkkia narautettua heräsin illalla mesen takapenkiltä, karmee olo ja ihmettelin että mä oon kännissä mutta missäs sää oot. sit vähän tarkastelin mitä oon tehny, suurella todennäköisyydellä olen jotain puuhastellu kun auton takapenkiltä heräsin snadin välikuoleman jälkeen, ja oikeaan osuin. hyvä rojekti kun ei muista mistään mitään
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???