superturbo
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 34
- Liittynyt: Ti 04.09.2007 15:25
- Paikkakunta: Satakunta
Re: superturbo
Esko pyysi välittämään viestin että sekä Eskon että Suberturbon voipi bongata huomenissa alastarolla.....
Re: superturbo
No onkos siellä ketään paikalla ? Telttoja näkyy kuitenkin paljon alastaron webbikamerassa. Näyttää tuo keli pirun huonolta, eipä kannata ainakaan näillä näkymin kannata vaivautua paikalle. Sääennusteen mukaan ainoastaa sunnuntaiyönä kello 03:00 ei hetkeen sataisi...eli semmonen viikonloppu, hemmetin hemmetti.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: superturbo
Täälähä ollaa. Eka kierros takana.
Onneva esko:lle uuesta ennätyksestä
Onneva esko:lle uuesta ennätyksestä
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 170
- Liittynyt: Pe 14.11.2008 09:28
Re: superturbo
Onneksi olkoon, saiko ne jollain taikatempulla radan kuivaksi jossakin välissä
jäikö paljon ajamatta ?

Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: superturbo
Onnittelut! Saiko kukaan videolle?
C320 cdi sport edition -05 (291hv/737nm)
ex.w202 c250 TD -95
ex.w202 c250 TD -95
Re: superturbo

Rupesihan se kulkemaan taas, ONNTTELUT nopeasta ajasta.
Tommi
[url=http://www.500whp.net]500whp.net[/url]
Re: superturbo
Kyllä se videolla on
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
Re: superturbo
Pistä jeemu pätkää näkyville!
C320 cdi sport edition -05 (291hv/737nm)
ex.w202 c250 TD -95
ex.w202 c250 TD -95
Re: superturbo
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
Re: superturbo
siellähän on hilkulla ettei etutassut nouse ilmaan. 

C320 cdi sport edition -05 (291hv/737nm)
ex.w202 c250 TD -95
ex.w202 c250 TD -95
Re: superturbo
Ohhoh, hyvin se lähtee.
(vielä, kun kuski vois ite päättää milloin lähtee liikkeelle.)
(vielä, kun kuski vois ite päättää milloin lähtee liikkeelle.)
[url=http://www.500whp.net]500whp.net[/url]
Re: superturbo
eskon pitää parantaa reaktioitakynsi kirjoitti:Ohhoh, hyvin se lähtee.
(vielä, kun kuski vois ite päättää milloin lähtee liikkeelle.)

mutta huomatkaa, että ei savuttanut käytännössä ollenkaan lähdön jälkeen

W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Re: superturbo
Hienoa.
Ysit lähestyy...
60ft taisi parantua mukavasti. Pito näytti ainakin viteosta katsottuna hyvältä.


60ft taisi parantua mukavasti. Pito näytti ainakin viteosta katsottuna hyvältä.
-Vaikka on TT, niin sen ei silti tarvitse olla Audi, jos ei haluu.
Re: superturbo
ok
kiitoksia vaan ......
10,59 / 205 60ft 1,66 ( kait epävirallinen ME dieselmese)
sunnuntaina onnistui "ryömimällä" stage valoihin ja lähtö ....
aika vain ei ollut kummoinen 11,3 / 201 ... 60ft 1,75
oli epähuomiossa 2 vaihde
kiitoksia vaan ......
10,59 / 205 60ft 1,66 ( kait epävirallinen ME dieselmese)

sunnuntaina onnistui "ryömimällä" stage valoihin ja lähtö ....
aika vain ei ollut kummoinen 11,3 / 201 ... 60ft 1,75
oli epähuomiossa 2 vaihde

superturboa alkaen 2003
Re: superturbo
se alkaa olla jo vähän turhan pitkä lähtöön, kun vastaa mersun omassa laatikossa kai kolmostaesko kirjoitti: oli epähuomiossa 2 vaihde

vielä kun saisit tuolla lamminmaassakin tuollaisia aikoja...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Re: superturbo
Ei sattuis esko olemaan viedeopätkää noista muista vedoista?
C320 cdi sport edition -05 (291hv/737nm)
ex.w202 c250 TD -95
ex.w202 c250 TD -95
Re: superturbo
kyllähän se hyvin näyttäs kulkevan! meneekö kumppi rikki jo tänä kesänä??



c36 AMG -94
Re: superturbo
mitentuota.. meneekö tuo 10.5 yms huippuajat sillon kun onnistuu "täydellisesti" lähtö ? elikkäs jos parempaa tahtoo niin onko lisättävä seuraavaksi voimaa vai "toimivuutta"/taktiikkaa jne??
onnea eskolle! kovettu on aika
onnea eskolle! kovettu on aika

2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
Re: superturbo
Joo tän määkin haluaisin tietää, että oliko nyt täydellinen veto? Eli maholliset muutokset tulee ilmanlämpötilasta/paineesta ja pidosta? Vai oisko vielä toivomisenvaraa tällä tekniikalla?Terho P kirjoitti:mitentuota.. meneekö tuo 10.5 yms huippuajat sillon kun onnistuu "täydellisesti" lähtö ? elikkäs jos parempaa tahtoo niin onko lisättävä seuraavaksi voimaa vai "toimivuutta"/taktiikkaa jne??
onnea eskolle! kovettu on aika
It's hard to be a mersumies...
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Re: superturbo
Loppunopeus kertoo voiman suht tarkasti, mikäli paino ei muutu. Yks kymppä nyt tulee helposti ihan kaikkien asioiden sattumana, mutta kyllähän sen täydellisen vedon saaminen on omien kokemusten perusteella vaikeaa/lähes mahdotonta...
Eikös tämä ollut samaan tapaan ylipainoinen, kuten tuo Maken tenava? Kol sataa kiloa pois ja lukemat siirtyvät eri sekunneille.
Uskoisin eskon motissa olevan vielä varaa pieneen kiristykseen tehojenkin puolesta.
Eikös tämä ollut samaan tapaan ylipainoinen, kuten tuo Maken tenava? Kol sataa kiloa pois ja lukemat siirtyvät eri sekunneille.

Uskoisin eskon motissa olevan vielä varaa pieneen kiristykseen tehojenkin puolesta.
-Vaikka on TT, niin sen ei silti tarvitse olla Audi, jos ei haluu.
Re: superturbo
on jotain vireolla ku saatais nettiin...........TommiS kirjoitti:Ei sattuis esko olemaan viedeopätkää noista muista vedoista?
superturboa alkaen 2003
Re: superturbo
jönni kirjoitti:kyllähän se hyvin näyttäs kulkevan! meneekö kumppi rikki jo tänä kesänä??![]()
-
kyllä täytyy sanoa notta jos 1070hevosvoimaanen 1070kg kulkee 8,3 leveillä läskeilleäniin meikäläisen
![]()
1500 kg punttion aikas lailla painon puolesta äärirajoilla........ kova on jytinä ku valssit täräjää takapääs.......iskari säätöö
![]()
liian pienet renkaan ja mahdoton massa ,,,,,,,,,,, on muuten moni kommentoinu että väänntö ja voima ei taida olla esteenä vaan hopan paino, kuski mukaan lukien![]()
![]()
![]()
-
kovat kiihrytysukot sanoo notta 200 kg painosta pois olis 0.5 s ..........![]()
![]()
-
vaakalla ku punnittiin 60 % painosta oli etuakselilla , pitännee siirtää jollain tavoin taka-aksilalle......![]()
superturboa alkaen 2003
Re: superturbo
Terho P kirjoitti:mitentuota.. meneekö tuo 10.5 yms huippuajat sillon kun onnistuu "täydellisesti" lähtö ? elikkäs jos parempaa tahtoo niin onko lisättävä seuraavaksi voimaa vai "toimivuutta"/taktiikkaa jne??
onnea eskolle! kovettu on aika
18 s reaktioaika, joka näytti kuuluttajan ,jeemun kuvaamala videolla ,mielestä olevan jollain tapaa hauskaa ......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
verrattuna erään jenkkipakun n 30 s herätysaikaan .......![]()
![]()
ei kisaa ilman kasia näihän tää puolueton kommennitti lakaasee .....![]()
on toki isoturboprobleema........ haetaan kyllä ratkaisua![]()
![]()
..
..
kisalähtö sunnuntaina erhomäke timppaan vastaa onnistu kohtuullisesti.......
näkisin näillä painoilla 10.4 voi olla mahdollista ilman laihduttamista......![]()
![]()
![]()
superturboa alkaen 2003
Re: superturbo
norsu kirjoitti:Loppunopeus kertoo voiman suht tarkasti, mikäli paino ei muutu. Yks kymppä nyt tulee helposti ihan kaikkien asioiden sattumana, mutta kyllähän sen täydellisen vedon saaminen on omien kokemusten perusteella vaikeaa/lähes mahdotonta...
Eikös tämä ollut samaan tapaan ylipainoinen, kuten tuo Maken tenava? Kol sataa kiloa pois ja lukemat siirtyvät eri sekunneille.![]()
- näis o.......
Uskoisin eskon motissa olevan vielä varaa pieneen kiristykseen tehojenkin puolesta.
![]()
![]()
imu/ pako nokkien säätöje vaikutusta ei o mitattu... overlap ym ......... ruiskutuksen ajotusta penkitykses testataan,,,,,,,
pakosrj muutos herävyyteeen, vesiruiskutus.................![]()
![]()
mahollisuuksia o .......![]()
![]()
![]()
![]()
,
,
rahhoo![]()
.
tästä taasen jatketaan
olisha tuo ku olis muitaki dieselkisailijota ku kyselijöitäs ........![]()
superturboa alkaen 2003
Re: superturbo
Eipä tuolla tunkua nakujen kanssa tule olemaan ilman omaa luokkaa. Ei ole mieltä ylentävää hävitä sekunneilla ajassa ja reaktiotkin pitäis vielä olla suht tasaset tärpättien kanssa. Rahalla toki saa ja nakullakin pääsee tarvittaessa, mutta samalla budjetilla ajaa tärpätillä kyllä kovempaa (esim. kaverin kotitallissaan omin kätösin rakentama pikkulohkokilpuri tavoittelee ens viikonloppuna kutosta Alastarossa, eikä butjetti päätä huimaa). Ensimmäistä hyperbar-periaatteella toimivaa nakua odotellessa viivalle...esko kirjoitti: olisha tuo ku olis muitaki dieselkisailijota ku kyselijöitäs ........![]()

Katuautoluokassa homma hieman eri, koska näillä nakuilla voi oikeasti ajaa kauppareissut ja peräkärrillä polttopuut tollasella korkean ysin vartilla liikahtavan käyttiksen kanssa. Ei etes talvi tee katkoa ajamiseen jos niin haluaa ja ilman traileriakin pärjää kilpatouhuissa, kunhan ymmärtää että kaikki rikkoutuu aikanaan ja maksimisäädöissä riskit kasvaa moninkertaiseksi... No on noita lähes käyttis tärpättejäkin olemassa, muutama jopa ihan tuttavapiirissä, mutta litratehojen ollessa 400hv:n nurkilla neitipaineilla, ei kellarin kestävyyttä enää mitata kuukausissa...
-Vaikka on TT, niin sen ei silti tarvitse olla Audi, jos ei haluu.
Re: superturbo
Eikös noi "lähes" kaikki street pelit oo lähes käyttiksiä?norsu kirjoitti:
Katuautoluokassa homma hieman eri, koska näillä nakuilla voi oikeasti ajaa kauppareissut ja peräkärrillä polttopuut tollasella korkean ysin vartilla liikahtavan käyttiksen kanssa. Ei etes talvi tee katkoa ajamiseen jos niin haluaa ja ilman traileriakin pärjää kilpatouhuissa, kunhan ymmärtää että kaikki rikkoutuu aikanaan ja maksimisäädöissä riskit kasvaa moninkertaiseksi... No on noita lähes käyttis tärpättejäkin olemassa, muutama jopa ihan tuttavapiirissä, mutta litratehojen ollessa 400hv:n nurkilla neitipaineilla, ei kellarin kestävyyttä enää mitata kuukausissa...


Ja mitä noihi reaktiohi tulee, nii eikö esko:lla ollu iha ok tällit Erhomäkee vastaan?
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
Re: superturbo
Hauskoja leimaussessioita noissa striittipeleissä varmaan on: "No, lainaa tästä tätä leimasinta viikonlopuksi, mutta muista palauttaa maanantaiaamuun mennessä..."jeemu kirjoitti: Eikös noi "lähes" kaikki street pelit oo lähes käyttiksiä?ja jokku yli 400hp/ltr mosien kestonki voi jopa laskee kuukausis
![]()

Tossa laskeskelin just että 1,9bar säädöissä toisesta tärpätistä tuli 373hv/L ja toisesta 2,2bar tasan 400hv/L. Viimekesänä ajoivat huomattavasti pienemmillä ahtimilla 2,8bar ahdoilla, joten yli 450hv/L pitäisi olla luvassa vielä tänä kesänä, mikäli saavat pelit säätöihin ennen hajoamista. Alakerta näyttäisi olevan onkelmakohta, eikä tehonlisäys varmastikkaan ole apuja tuomassa. Hienoja laitteita ja fiksusti tehtyjä, vaan ei oikein käyttiksiä enää kuitenkaan.
-Vaikka on TT, niin sen ei silti tarvitse olla Audi, jos ei haluu.