sepulaakeri kirjoitti:no sinä kuulut näemmä niihin jotka tietävät justiinsa mitä tekevät, sillä ne on sulla toiminu. onhan se hyvä lauta myöskin mutta tuossa 3.0 on paremmat suojaukset, piiri levy muutenkin kehittyneempi, varsinkin komponenttien sijoittelut järkevämmät.
ei ne varmaankaan turhaa tee kehitystyötä tuon levyn kanssa ja kalle osta säkin se v3 pcb hyvin toimii, saat sitte seuraavalla kurssilla nähdä miten marsu liikkuupi
jooh sain sen joku aika sitten läjään, nyt syttyä suunnittelen EDIS6, triggeripyörä enää hakusessa.
minä oon käyny jo sen ilmastointi kurssin vuosi sitte, ei sitä tarvii uusia pitkiin aikoihin.
Heräs tässä semmonen mielenkiintonen kysymys, että mitäs askeja jengi on pistelly tohon M102 jatkeeks? Kun nää mesen getrakit on suhteellisen harvinaista kamaa. Tekis kovasti mieli vaihtaa toi nelivaihteinen johonki toiseen
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."