W220 '00 Etupenkkien istuinosien nahat
W220 '00 Etupenkkien istuinosien nahat
Kävi pieni vahinko ja tuhosin '00 S-Mersun etupenkkien istuinosat kemikaalilla. Ajattelin jos jostain saattaisi löytyä pelkästään istuinosan nahkaa ja viedä sitten verhoiltavaksi, ettei tarvitsisi uusia kokonaisia penkkejä lähteä ostamaan. Olen löytänyt Ebaysta jotain nahkoja, mutta ongelmani on, että auton istuimeni on ilmastoidut, joten nahat pitäisi olla rei'itetyt. Onko kellään kokemuksia tai tietoa mistä saattaisi saada kohtuu kuluilla ja alkuperäisen näköiseksi nuo penkit? Myös koko istuinosaa olen koittanut yrittää etsiä, mutta rei'itettyä ei ole vielä tullut vastaan.
Re: W220 '00 Etupenkkien istuinosien nahat
Mitä penkeille tapahtui ja mitä ainetta kaatunut? Nahallehan on myös väriaineita joilla voi värjätä nahan. Nahkavärejä saa verhomoista.Daft kirjoitti:Kävi pieni vahinko ja tuhosin '00 S-Mersun etupenkkien istuinosat kemikaalilla. Ajattelin jos jostain saattaisi löytyä pelkästään istuinosan nahkaa ja viedä sitten verhoiltavaksi, ettei tarvitsisi uusia kokonaisia penkkejä lähteä ostamaan. Olen löytänyt Ebaysta jotain nahkoja, mutta ongelmani on, että auton istuimeni on ilmastoidut, joten nahat pitäisi olla rei'itetyt. Onko kellään kokemuksia tai tietoa mistä saattaisi saada kohtuu kuluilla ja alkuperäisen näköiseksi nuo penkit? Myös koko istuinosaa olen koittanut yrittää etsiä, mutta rei'itettyä ei ole vielä tullut vastaan.
W114 250CE -70
W221 S350 Lang -06
W212 E350cdi -10
H-D Road King -98
+ ex Mersuja 30+
W221 S350 Lang -06
W212 E350cdi -10
H-D Road King -98
+ ex Mersuja 30+
Re: W220 '00 Etupenkkien istuinosien nahat
Happoa. Se aika hyvin tuhosi tuon joten uskoisin, että parasta olisi hankkia uutta nahkaa tilalle.Arto S kirjoitti:Mitä penkeille tapahtui ja mitä ainetta kaatunut? Nahallehan on myös väriaineita joilla voi värjätä nahan. Nahkavärejä saa verhomoista.Daft kirjoitti:Kävi pieni vahinko ja tuhosin '00 S-Mersun etupenkkien istuinosat kemikaalilla. Ajattelin jos jostain saattaisi löytyä pelkästään istuinosan nahkaa ja viedä sitten verhoiltavaksi, ettei tarvitsisi uusia kokonaisia penkkejä lähteä ostamaan. Olen löytänyt Ebaysta jotain nahkoja, mutta ongelmani on, että auton istuimeni on ilmastoidut, joten nahat pitäisi olla rei'itetyt. Onko kellään kokemuksia tai tietoa mistä saattaisi saada kohtuu kuluilla ja alkuperäisen näköiseksi nuo penkit? Myös koko istuinosaa olen koittanut yrittää etsiä, mutta rei'itettyä ei ole vielä tullut vastaan.