W203K tarinaa...

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija

W203K tarinaa...

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.

Terve vaan kaikille.

Olen syksyllä ostanut ensimmäisen mersuni..
Muutama päivä sitten löytyi tämä foorumi netissa suffailessa. Ällistyttävän vilkasta näkyy keskustelu täällä olevan. Tee se itse - miehen kultakaivos.

Ei oo muuten helppoa aikamiehenä opetella tietokoneen käyttöä, tosin taitaahan tuo jo kyllä jotenkin sujua, kun ei enää koiratkaan kulje korvat luimussa seinänvierä

Haulla kun hakee 203 mallia ja katselee hakutuloksia, niin täytyy sanoa, että ei mieli mettä keittele. Aikalailla tuntuu olevan ongelmia ja epätietoisuutta varsinkin sähkölaitteiden toiminnan suhteen..

No aika näyttää, miten tässä käy, tosin vielähän tuo on ollut mukava ajella.

Onko se jotenkin sisäpiirin juttuja, vai enkö jotain ymmärrä, kun kaikki moottorien ympärillä pyörivät pelle pelottomat löytyy samojen mallien ympäriltä ?

Itse olen viimeisimmät autoni käyttänyt lastutuksessa, mutta näitten turboherrojen touhuja lukiessa oma toiminta tuntuu lähinnä pikkupoikien puuhastelulta.
Hiukan uudempien diiseleitten omistajilla ei näyttäisi olevan paineita moottorin "paranteluun", vai enkö ole ymmärtänyt jotain?

Hyvää kesän alkua kaikille.

.
Jani Anttila
Mersumies
Mersumies

Re: W203K tarinaa...

Viesti Kirjoittaja Jani Anttila »

tuikku kirjoitti:.
Onko se jotenkin sisäpiirin juttuja, vai enkö jotain ymmärrä, kun kaikki moottorien ympärillä pyörivät pelle pelottomat löytyy samojen mallien ympäriltä ?

Hiukan uudempien diiseleitten omistajilla ei näyttäisi olevan paineita moottorin "paranteluun", vai enkö ole ymmärtänyt jotain? .
Eiköhän nämä mainitsemasi asiat johdu siitä että W124 on ylivoimaisesti foorumin suosituin auto (kakkosena W123). Tähtiklubissa sitten on ne ainoat "sisäpiirit", jos sitä voi edes "sisäpiiriksi"sanoa, koska kaikki varmaan kuitenkin tietää mistä on kysymys.

Nämä viritysjutut myös liittyy tähän samaan asiaan, suosittu malli=paljon tietotaitoa. Tietty myöskin tekniikka on vanhaa ja yksinkertaista...
S203 C32 AMG 2002
[url=http://www.opto.fi]LED valaistusta[/url]
Vastaa Viestiin