Kokemuksia W210 E200 Kompressorista?

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
kareliaani
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 55
Liittynyt: Ma 08.03.2010 17:58
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Kokemuksia W210 E200 Kompressorista?

Viesti Kirjoittaja kareliaani »

Kiinnostaisi vaihtaa nykyinen, hyvin palvellut W124 200E vähän uudempaan. Olen katsellut niin Nettiautosta, Mobilesta kuin Blocketistakin W210 E200 Kompressoreita faceliftattuina eli syksy 1999-kevät 2002. Noissa olisi voiman ja ilmoitetun kulutuksen suhde aika kohdillaan, eikä cdi:n vikoja.

Ovat Suomessa näköjään aika harvinaisia, muutamia yksilöitä liikkuu Nettiautossa silloin tällöin. Houkuttelisi hakea Ruotsista, hinnat ovat kansankodissa aika hyvin kohdillaan, vaikka tarjonta ei sielläkään liian suurta ole. Tukholman lähialueelta hakien ei tulisi niin kalliiksikaan kuin Saksan-tuonti.

Tiedän Väyrysen ruosteongelmat, ei niissä mitään, mutta miten tuo bensatekniikka? Olen lukenut juttuja noista Eaton-ahtimista, mutta selkeää vastausta niiden laadusta ei ole oikein saanut. Tuon ikäiset Eatonit ovat ymmärtääkseni ns. huoltovapaita, mutta niinhän ne taisivat olla Mersun tuonikäiset automaattilaatikotkin. :)

Olisiko jollain käytännön kokemuksia tämän ikäisistä E Kompressoreista? Täältä foorumiltakaan ei haulla löydy juuri mitään. Olisiko jollain tiedossa käytännön kulutuksia, vikakohteita, muuta näihin liittyvää? Kiitos jo etukäteen.
w211 E220 CDI A -08
W124 200E -91
W108 250S -67
ja talveksi vähän ruotsalaista rautaa...

ex: W210 E200 -00
Avatar
MiHe
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6289
Liittynyt: La 23.02.2008 12:47
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kokemuksia W210 E200 Kompressorista?

Viesti Kirjoittaja MiHe »

Eikös tuo ole sama kone kuin W208:ssa käytettiin? CLK aiheista asiaa löytyy jonkin verran...
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07

Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
kareliaani
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 55
Liittynyt: Ma 08.03.2010 17:58
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Kokemuksia W210 E200 Kompressorista?

Viesti Kirjoittaja kareliaani »

Toki W208-asiaa löytyy, mutta 200 kompressorista yllättävän vähän. Ja kiinnostaisikin juuri, miten tuo tekniikka sopii W210:een, onhan kori aivan toisenlainen.
w211 E220 CDI A -08
W124 200E -91
W108 250S -67
ja talveksi vähän ruotsalaista rautaa...

ex: W210 E200 -00
sportsman
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2612
Liittynyt: Ke 10.08.2005 12:46
Paikkakunta: Lahti

Re: Kokemuksia W210 E200 Kompressorista?

Viesti Kirjoittaja sportsman »

Kyllä tuo kompressori kone liikkuttaa myös väyrystä . Riippuen tiestysti siitä hieman onko kyse 125 kw , 142 kw vai 145 kw:n moottorista ? Näitä kaikkia taitaa olla tarjolla . Huomio että myös joukossa on ns Italian malleja joista usein puuttuu penkinlämmittimet jos ne ovat sinulle tärkeät. Jos haluat opitimoida hankintakuluja niin huomio myös että vuodesta 2001 autovero menee päästöjen mukaan mutta jos auto on esim vm 2000 niin autoveron laskentaperusteena on kokonaispaino jos ei itse vaadi käytettäväksi päästötietoa.
Nyt voisi tietysti kysyä että miksi sitten W210 korimalli eikä esim W208 ? Jälkimäisen etuna on se että kori ei ruostu niin herkästi mutta jos takaovet on pakolliset niin sittenhän se ei käy.
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
Avatar
masaf1
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1944
Liittynyt: La 29.11.2003 19:13
Paikkakunta: Lohja

Re: Kokemuksia W210 E200 Kompressorista?

Viesti Kirjoittaja masaf1 »

163-heppanen 200K eli facelifti liikkuu erittäin mukavasti. Ei se ny tykki oo mutta mukava.
Avatar
sonikki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2799
Liittynyt: Pe 19.03.2004 18:09
Paikkakunta: Katko

Re: Kokemuksia W210 E200 Kompressorista?

Viesti Kirjoittaja sonikki »

sportsman kirjoitti:Kyllä tuo kompressori kone liikkuttaa myös väyrystä . Riippuen tiestysti siitä hieman onko kyse 125 kw , 142 kw vai 145 kw:n moottorista ? Näitä kaikkia taitaa olla tarjolla . Huomio että myös joukossa on ns Italian malleja joista usein puuttuu penkinlämmittimet jos ne ovat sinulle tärkeät.
Valmiudet penkinlämmittimii löytyy muute yleensä joka väyrysen penkeistä vaikka ei olis ko. optiota valitukaan, eli pelkällä katkaisijan asennuksella ne saa toimimaan :) Asiasta löytyy lisää juttua foorumilta mut en tiedä päteekö myös CLK:n penkkeihin ku meikäläisellä ei ole kyseistä varustetta tullu ikivä pelkässä kesäajossa.
Italian pelit on sitte yleensä noita tehokkaampia malleja eli 200K 230K:n tehoilla ja mitä tuohon itse kompura tekniikkaan tulee korista riippumatta, kannattaa kurkkata ettei ahtoputkistossa ole öljyä mikä onnistuu parissa minuutissa ku aukasee pari klemmaria ja sitte ettei ahdin pidä mitää ihme meteliä rasitettuna. Jos nuo OK niin pomminvarmaa tekniikkaahan nuo muuten on 8)
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
kareliaani
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 55
Liittynyt: Ma 08.03.2010 17:58
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Kokemuksia W210 E200 Kompressorista?

Viesti Kirjoittaja kareliaani »

Nyt voisi tietysti kysyä että miksi sitten W210 korimalli eikä esim W208 ? Jälkimäisen etuna on se että kori ei ruostu niin herkästi mutta jos takaovet on pakolliset niin sittenhän se ei käy.
Olen kyllä katsellut W208 faceliftejäkin, kun olisi kaunis kori ja vähemmän ruostetta. Mutta kun tosiaan tarvisin myös ne takaovet. Onko tietoa, mitä 200K kuluttaa W210:ssä? Siis sellaisessa normaalissa työmatka-ajossa, valtaosa maantiematkaa.

Ja kiitos tiedoista, hakusessa olisi juuri tuo masaf1:n mainitsema 163-heppainen malli.
w211 E220 CDI A -08
W124 200E -91
W108 250S -67
ja talveksi vähän ruotsalaista rautaa...

ex: W210 E200 -00
sportsman
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2612
Liittynyt: Ke 10.08.2005 12:46
Paikkakunta: Lahti

Re: Kokemuksia W210 E200 Kompressorista?

Viesti Kirjoittaja sportsman »

Minulla on W208 facelift automaatilla ja 142 KW:n moottorilla ja kulutus on n 7,5-9,5 (ajossa mukana sekä kaupunkia että maantietä 125 km/h nopeudella E10 bensalla)
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
Avatar
kristian_k
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 149
Liittynyt: Pe 19.08.2005 17:52
Paikkakunta: Tampere

Re: Kokemuksia W210 E200 Kompressorista?

Viesti Kirjoittaja kristian_k »

Jatketaanpa nyt samaan aiheeseen kun vastaavaa itsekin mielessä pyöritellyt...

http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/3933411" onclick="window.open(this.href);return false;

Tuommoista pitäis käydä huomenna vilkaisemassa, kuulostaahan 12t€ kovalta hinnalta väyrysestä mutta jos kunto on sen mukainen mitä kilometrilukema antaa olettaa niin voisi kaupantekoa harkitakin. Ei noita liikaa markkinoilla tunnu olevan :roll:
"Tähti kirkkain, tähti kaunein mulle loistaa, yössä kuljen vain sen hohde seuranain.."

W213 E220d 4Matic -17 (työväline)
W123 240D -83 (Tallissa odottamassa motivaatiota)
S203 C200T CDI A Classic -05 (EX)
W124 E250D -94 (EX)
W124 200D -93 (EX)
W124 E200D -95 (EX)
W124 E200D -94 (EX)
W202 C180 Esprit -98 (EX)
W201 190E 2.0 Aut. -87 (EX)
Avatar
LopenUupunut
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 8347
Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40

Re: Kokemuksia W210 E200 Kompressorista?

Viesti Kirjoittaja LopenUupunut »

kristian_k kirjoitti:Jatketaanpa nyt samaan aiheeseen kun vastaavaa itsekin mielessä pyöritellyt...

http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/3933411" onclick="window.open(this.href);return false;

Tuommoista pitäis käydä huomenna vilkaisemassa, kuulostaahan 12t€ kovalta hinnalta väyrysestä mutta jos kunto on sen mukainen mitä kilometrilukema antaa olettaa niin voisi kaupantekoa harkitakin. Ei noita liikaa markkinoilla tunnu olevan :roll:

jaa, siinäpä mielenkiintoinen myynti-ilmoitus.....automaatti-ilmastointi (missä?) sähköpenkit (missä, tarkoittaako lämmitystä)....sorkkimaton?....onkohan vaan....iso näyttöinen navi taitaa olla jälkikäteen laitettu ?

katsoinko ihan oikein ? :oops:

E: en katsonut...osasähköpenkit on näköjään.....
Opel, "weird lieben autos"....
Avatar
sonikki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2799
Liittynyt: Pe 19.03.2004 18:09
Paikkakunta: Katko

Re: Kokemuksia W210 E200 Kompressorista?

Viesti Kirjoittaja sonikki »

kristian_k kirjoitti:Tuommoista pitäis käydä huomenna vilkaisemassa, kuulostaahan 12t€ kovalta hinnalta väyrysestä mutta jos kunto on sen mukainen mitä kilometrilukema antaa olettaa niin voisi kaupantekoa harkitakin. Ei noita liikaa markkinoilla tunnu olevan :roll:
Onkos tuo hinta kilvitettynä ku asiasta ei puhuta mitää? Ei noita kompura väykkyjä liikaa kyllä näe...
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
kareliaani
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 55
Liittynyt: Ma 08.03.2010 17:58
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Kokemuksia W210 E200 Kompressorista?

Viesti Kirjoittaja kareliaani »

Mielenkiintoinen ilmoitus tosiaan, on ollut Nettiautossa jo jonkin aikaa. Kristian_k, vaikka et ostaisikaan tuota, niin laita kokemuksia koeajosta. Harvinainen peli, ja kiinnostaisi varmaan muitakin.
w211 E220 CDI A -08
W124 200E -91
W108 250S -67
ja talveksi vähän ruotsalaista rautaa...

ex: W210 E200 -00
Avatar
masaf1
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1944
Liittynyt: La 29.11.2003 19:13
Paikkakunta: Lohja

Re: Kokemuksia W210 E200 Kompressorista?

Viesti Kirjoittaja masaf1 »

Kyllä toi Comand on ihan oikea tuohon malliin ja oikeassa paikassakin, eli alkuperäsen näkönen.
Avatar
kristian_k
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 149
Liittynyt: Pe 19.08.2005 17:52
Paikkakunta: Tampere

Re: Kokemuksia W210 E200 Kompressorista?

Viesti Kirjoittaja kristian_k »

Noniin, tänään kävin tuohon tutustumassa. Monella väyrysellä olen ajanut, ja täytyy sanoa että tämä oli kyllä ylivoimaisesti siistein. Ruostetta en löytänyt mistään, kone kävi nätisti ja koeajolla ei kuulunut mitään ylimääräisiä ääniä. Riippuu tietysti mihin vertaa, mutta ainakin omaan makuuni ihan pirteästi liikahtikin tuon ahtimen ansiosta ja automaatti vaihtoi pehmeästi. Ainoa huomautettava asia mitä autosta löysin oli tuo tyypillinen pikselivika mittaristossa.

Comand oli tosiaan alkuperäinen (navissa vaan Saksan kartat), ilmastointi manuaalinen eikä automaattinen kuten myynti-ilmossa luki. Lisäksi autossa oli lasikattoluukku mikä toi ihan mukavasti valosuutta kabiiniin.

Niin ja tuo hinta sisältää verot, vaikka kilpiä autossa ei vielä paikoillaan ollutkaan. Täytyy laittaa mietintämyssy päähän itse asian suhteen, vaihtohyvitys vanhasta ei oikein tyydyttänyt mutta katsotaan nyt.. hieno peli kyllä :)

Tuossa muutama kuva mitä tuli napattua:

http://aijaa.com/v.php?i=006238063926.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/v.php?i=005488063927.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/v.php?i=003658063928.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/v.php?i=006248063929.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/v.php?i=005158063930.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
"Tähti kirkkain, tähti kaunein mulle loistaa, yössä kuljen vain sen hohde seuranain.."

W213 E220d 4Matic -17 (työväline)
W123 240D -83 (Tallissa odottamassa motivaatiota)
S203 C200T CDI A Classic -05 (EX)
W124 E250D -94 (EX)
W124 200D -93 (EX)
W124 E200D -95 (EX)
W124 E200D -94 (EX)
W202 C180 Esprit -98 (EX)
W201 190E 2.0 Aut. -87 (EX)
Avatar
LopenUupunut
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 8347
Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40

Re: Kokemuksia W210 E200 Kompressorista?

Viesti Kirjoittaja LopenUupunut »

kristian_k kirjoitti:Noniin, tänään kävin tuohon tutustumassa. Monella väyrysellä olen ajanut, ja täytyy sanoa että tämä oli kyllä ylivoimaisesti siistein. Ruostetta en löytänyt mistään, kone kävi nätisti ja koeajolla ei kuulunut mitään ylimääräisiä ääniä. Riippuu tietysti mihin vertaa, mutta ainakin omaan makuuni ihan pirteästi liikahtikin tuon ahtimen ansiosta ja automaatti vaihtoi pehmeästi. Ainoa huomautettava asia mitä autosta löysin oli tuo tyypillinen pikselivika mittaristossa.

Comand oli tosiaan alkuperäinen (navissa vaan Saksan kartat), ilmastointi manuaalinen eikä automaattinen kuten myynti-ilmossa luki. Lisäksi autossa oli lasikattoluukku mikä toi ihan mukavasti valosuutta kabiiniin.

Niin ja tuo hinta sisältää verot, vaikka kilpiä autossa ei vielä paikoillaan ollutkaan. Täytyy laittaa mietintämyssy päähän itse asian suhteen, vaihtohyvitys vanhasta ei oikein tyydyttänyt mutta katsotaan nyt.. hieno peli kyllä :)

Tuossa muutama kuva mitä tuli napattua:

http://aijaa.com/v.php?i=006238063926.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/v.php?i=005488063927.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/v.php?i=003658063928.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/v.php?i=006248063929.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/v.php?i=005158063930.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

no mutta sehän oli paljon hienompi ja parempi kuin ilmoituksesta ilmenee siis :D
mikähän siinä on vikana kun on jäänyt kuulemma pitkäksi aikaa seisomaan tuonne ?
jos tommosta hakee eikö toi kannata hakea pois ??

paljonko tarjosi sun w202:sta ? ihan mielenkiinnosta vaan.....
oliko saman verran kuin saksassa ilman veroja ?
Opel, "weird lieben autos"....
Avatar
sonikki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2799
Liittynyt: Pe 19.03.2004 18:09
Paikkakunta: Katko

Re: Kokemuksia W210 E200 Kompressorista?

Viesti Kirjoittaja sonikki »

LopenUupunut kirjoitti:mikähän siinä on vikana kun on jäänyt kuulemma pitkäksi aikaa seisomaan tuonne ?
No eiköhän se ole just tämä suomalainen ajattelutapa että joka auton arvo määritellään ostotilanteessa nettiauton halvimman mukaan niin kukapa sitä maksais väykästä 12k€ ku niitä saa tonnillakin. Sama auto kuiteski :P
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
Avatar
kristian_k
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 149
Liittynyt: Pe 19.08.2005 17:52
Paikkakunta: Tampere

Re: Kokemuksia W210 E200 Kompressorista?

Viesti Kirjoittaja kristian_k »

LopenUupunut kirjoitti:
no mutta sehän oli paljon hienompi ja parempi kuin ilmoituksesta ilmenee siis :D
mikähän siinä on vikana kun on jäänyt kuulemma pitkäksi aikaa seisomaan tuonne ?
jos tommosta hakee eikö toi kannata hakea pois ??

paljonko tarjosi sun w202:sta ? ihan mielenkiinnosta vaan.....
oliko saman verran kuin saksassa ilman veroja ?
Nelisen tonnia... kai se keskiverto-C180:lle on ihan kohtalainen hinta, mutta hiukan arvokkaammaksi ton omani näkisin kun reilu 160 tonnia ajettu ja paria alkavaa ruosteläikkää lukuunottamatta hieno peli. Eikä mitään pakottavaa tarvetta vaihdolle ole - kyllä tuo Ceekin kauppakassina välttää mutta kun se autokuume iskee niin... 8)

Ans kattoo ny..
"Tähti kirkkain, tähti kaunein mulle loistaa, yössä kuljen vain sen hohde seuranain.."

W213 E220d 4Matic -17 (työväline)
W123 240D -83 (Tallissa odottamassa motivaatiota)
S203 C200T CDI A Classic -05 (EX)
W124 E250D -94 (EX)
W124 200D -93 (EX)
W124 E200D -95 (EX)
W124 E200D -94 (EX)
W202 C180 Esprit -98 (EX)
W201 190E 2.0 Aut. -87 (EX)
Avatar
RH
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3949
Liittynyt: Ke 15.09.2004 13:43
Paikkakunta: Salon seutu

Re: Kokemuksia W210 E200 Kompressorista?

Viesti Kirjoittaja RH »

sonikki kirjoitti:
LopenUupunut kirjoitti:mikähän siinä on vikana kun on jäänyt kuulemma pitkäksi aikaa seisomaan tuonne ?
No eiköhän se ole just tämä suomalainen ajattelutapa että joka auton arvo määritellään ostotilanteessa nettiauton halvimman mukaan niin kukapa sitä maksais väykästä 12k€ ku niitä saa tonnillakin. Sama auto kuiteski :P
Näinhän tämä menee. Ei niin, että älyttömiä ylihintoja mistään tavarasta yleensä kannattaa maksaa, jos rahan määrä tilillä mitenkään hankintoja rajoittaa, mutta yleensä on niin että kun paskan ostaa, niin juuri sellaisen saa ja sitten huudellaan vielä kylillä, että miten onnettomasti asiat on. Joku toinen sijoittaa vähän enemmän vastaavaan tavaraan, eikä huutele perään :mrgreen:
Ongelmahan näissä vanhenevissa, hyvissäkin autoissa aina on se, että ostajakunta myös jossain ikääntymisvaiheessa vaihtuu, jolloin arvo tipahtaa yhtäkkiä vanhassakin autossa vielä kovasti, kun pelkästään persaukiset niistä enää kiinnostuu :crazy: :eh: . Ihan kunnosta ja ajomääristäkin riippumatta. Näissä tilanteissa ennakkoluuloton hyvällä itsetunnolla( lue:kehtaa ajaa vanhemmallakin autolla) varustettu kukkaron jonkinlaisessa kunnossa pitävä tekee yleensä parhaat kaupat.
jarskak
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 485
Liittynyt: Ti 02.10.2007 10:43

Re: Kokemuksia W210 E200 Kompressorista?

Viesti Kirjoittaja jarskak »

Tuohan on sitten 2000 vuosimalli, eli menee painon mukaan käyttömaksut.
sportsman
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2612
Liittynyt: Ke 10.08.2005 12:46
Paikkakunta: Lahti

Re: Kokemuksia W210 E200 Kompressorista?

Viesti Kirjoittaja sportsman »

Erittäin hyvä tarjous on autostasi tuo 4000 euroa jos käteisenä sen maksaa mutta vaihtohyvitys on tietysti toinen.
Tullin upean hintajärjestelmän mukaan sinun autosi myyntihinta on 3685 euroa ja tuon E200 K mallin 7889€.
Eli jos myyjä pyysi sinulta väliä 7900 euroa ? .
Äkkiseltään tuollaisia on tarjolla Saksassa hintaan 6500-7500 euroa(vähän tarjolla) ja veroa menee Suomessa 2510€ ja lisäksi hakukulut ja rekisteröinti Suomeen yht 1000€ eli jos itse haet samanlaisen niin kokonaishinnaksi tulee 10-11000 euroa.
Yllättäen tuo hintapyyntö on aika kohtuullinen sillä firmanhan on tarkoitus tuottaa voittoa.
Toinen asia on sitten mistä tuo linkin auto on tuotu ? Jos Italiasta tai Baltiasta niin ehkä vielä miettisin asiaa.
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
jesteri67
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 9
Liittynyt: La 20.11.2010 14:28

Re: Kokemuksia W210 E200 Kompressorista?

Viesti Kirjoittaja jesteri67 »

Mulla on ollu pari vuotta farkku E200 kompura..ja italiasta (Arturon s1943) vanha auto joka huollettu samassa liikkeessä Milanon vieressä mistä uutena ostettu. Ihan on hieno vielä , tosin mittarissa vajaat 150000. Melkein kaikki bilikat ruostuu,
niin myös Meset:). mukava auto ajaa ja varusteet on riittävät. Suoritus kykyä sen verran et rekan ohi pääsee, ainoa miinus on bensan kulutus.
CDW210
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 118
Liittynyt: Pe 07.11.2008 10:31

Re: Kokemuksia W210 E200 Kompressorista?

Viesti Kirjoittaja CDW210 »

kristian_k kirjoitti:Noniin, tänään kävin tuohon tutustumassa. Monella väyrysellä olen ajanut, ja täytyy sanoa että tämä oli kyllä ylivoimaisesti siistein. Ruostetta en löytänyt mistään, kone kävi nätisti ja koeajolla ei kuulunut mitään ylimääräisiä ääniä. Riippuu tietysti mihin vertaa, mutta ainakin omaan makuuni ihan pirteästi liikahtikin tuon ahtimen ansiosta ja automaatti vaihtoi pehmeästi. Ainoa huomautettava asia mitä autosta löysin oli tuo tyypillinen pikselivika mittaristossa.

Comand oli tosiaan alkuperäinen (navissa vaan Saksan kartat), ilmastointi manuaalinen eikä automaattinen kuten myynti-ilmossa luki. Lisäksi autossa oli lasikattoluukku mikä toi ihan mukavasti valosuutta kabiiniin.

Niin ja tuo hinta sisältää verot, vaikka kilpiä autossa ei vielä paikoillaan ollutkaan. Täytyy laittaa mietintämyssy päähän itse asian suhteen, vaihtohyvitys vanhasta ei oikein tyydyttänyt mutta katsotaan nyt.. hieno peli kyllä :)

Tuossa muutama kuva mitä tuli napattua:

http://aijaa.com/v.php?i=006238063926.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/v.php?i=005488063927.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/v.php?i=003658063928.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/v.php?i=006248063929.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/v.php?i=005158063930.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Noissa on puoliautomaatti ilmastointi, ainaki omassa oli niin että kun laitto lämmönsäädön tuohon valkoselle alueelle niin termostaatti piti sisäilman määrätyssä lämmössä, olisko ollut 22astetta tms.
tähtisumu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 124
Liittynyt: Ma 31.01.2011 09:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kokemuksia W210 E200 Kompressorista?

Viesti Kirjoittaja tähtisumu »

Linkin auto on näköjään myyty joten ei tarvitse enempää miettiä. Väittäisin että siinä oli paljon autoa rahalla, kuka sitten tarttuikaan tarjoukseen...
e-class
Vastaa Viestiin