Mikä on ruiskun jakoboxin takana kaasuvivuston yläpuolella härveli missä lukee France valmistusmaaksi?
Siihen menee pari johtoa ja polttoaineputkea. Katselin toista samanlaista konetta ja siinä ei tuota härveliä ollut ensinkään.
Entä mikä on normaalia huohottamista? Oma ei huohota ensinkään ja tuo toinen hieman..
Tarvitseeko koko kansi aukaista jos meinaa vaihtaa vain sen ylemmän osan missä nokka-akselit jne. on?
Kiitoksia vastauksista jo etukäteen!
m110 w123 kysymyksiä?
- Jani Haataja
- Mersumies
- Viestit: 588
- Liittynyt: Ti 09.12.2003 10:23
- Paikkakunta: Eura
- Viesti:
- Jani Haataja
- Mersumies
- Viestit: 588
- Liittynyt: Ti 09.12.2003 10:23
- Paikkakunta: Eura
- Viesti:
Kyllä niitäkin aika pieniäkin on jos on esim. sähkövastuksella. Eihän sen paljoa tarvi lämmittää että suojaa jäätymiseltä, periaatteessa ruiskunhan ei pitäisi edes jäätyä kuulemma. Kaasutinkoneessahan ja diisselisää tuosta lämmittimestä on todellista hyötyäkin.raul kirjoitti:Joo ei ainakaan mulla ole tommosta. Veikkaan samaa kuin Jani, ainakin jos on melko kookkaan kokoinen eikä siis mikään tulitikkurasia.
MB W124 230EA 1986
Audi 100 2.0 1986
Ex MB:
W201 190D -84
W123 300D -81
W123 240D -79
W123 220D -78
W124 200D -88
W123 300D -85
http://w123club.digitalfinland.net/
http://sekuvain.com
Audi 100 2.0 1986
Ex MB:
W201 190D -84
W123 300D -81
W123 240D -79
W123 220D -78
W124 200D -88
W123 300D -85
http://w123club.digitalfinland.net/
http://sekuvain.com