Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
timpax
Sisäänajossa
Viestit: 29 Liittynyt: Ti 12.04.2011 21:51
Viesti
Kirjoittaja timpax » Ti 12.04.2011 22:01
Moi! Toivottavasti olen oikealla palstalla,mutta ongelma on sprinterin"rumpsuttava" tyhjäkäyti.
Kierroksia nostaessa vika häviää,mutta heti kierrosten laskettua rouskutus alkaa.Toivottavasti joku ymmärsi kysymyksen
?Auto ei savuta eikä moottorista kuulu mitään muutakaan ylimääräistä.Uskaltaakohan sillä ajaa??
simo
Vakiokalustoa
Viestit: 188 Liittynyt: Ke 14.01.2004 12:19
Paikkakunta: Imatra
Viesti
Kirjoittaja simo » Ke 13.04.2011 12:49
Moro! Meillä oli saman vuosimallin 211:sta sama ongelma, joka korjaantui commonrail-anturin vaihdolla.
Lähteekö auto hyvin käyntiin? Jos ei, niin anturin tiivisteet voivat olla entiset.
Kannattaa viedä auto osaavaan korjaamoon testeriin kiinni.
W124 250D automat -90
Sprinter 313CDI -05, 211CDI -00, 508 -84
timpax
Sisäänajossa
Viestit: 29 Liittynyt: Ti 12.04.2011 21:51
Viesti
Kirjoittaja timpax » Ke 13.04.2011 18:43
Okay Kiitos! Toi on tullut pikkuhiljaa.Aluksi se oli vain kylmällä koneella,mut nyt sama"rouskutus" myös lämpöisenä.Oliko kallis osa?
simo
Vakiokalustoa
Viestit: 188 Liittynyt: Ke 14.01.2004 12:19
Paikkakunta: Imatra
Viesti
Kirjoittaja simo » Ke 13.04.2011 19:09
Muutaman sata euroa maksoi koko korjaus. Osan tarkkaa hintaa en muista.
W124 250D automat -90
Sprinter 313CDI -05, 211CDI -00, 508 -84
timpax
Sisäänajossa
Viestit: 29 Liittynyt: Ti 12.04.2011 21:51
Viesti
Kirjoittaja timpax » Ke 13.04.2011 20:29
simo kirjoitti: Muutaman sata euroa maksoi koko korjaus. Osan tarkkaa hintaa en muista.
Jep! Nyt vaan paikallistamaan vikaa
Taitaa tosiaan tarvia ammattimiehen etsimään vikaa??
W111
Mersumies
Viestit: 879 Liittynyt: Pe 04.04.2003 13:39
Paikkakunta: Pielavesi
Viesti
Kirjoittaja W111 » To 14.04.2011 16:12
Vaikuttaako kytkimen pohjaan painaminen millään tavalla "rumpsutukseen"?
Laitahan tänne forumille tietoo sit kun vika selviää..
W111 220b -63
R107 350 SL -72 museoajoneuvo
W115 240D -73
W123 300D Automatic -78
W140 S 350 TD -94
W163 ML 320 -00
LP-322 -63
SISU SL 170 VK/5000 -84 "Vanha sotaratsu" SA-5828 museoajoneuvo + Jyki -91
313 Cdi Sprinter -00
"Raha ei tee ketään onnelliseksi!
Itken silti ennemmin mersussa kuin bussissa"
timpax
Sisäänajossa
Viestit: 29 Liittynyt: Ti 12.04.2011 21:51
Viesti
Kirjoittaja timpax » To 14.04.2011 20:10
W111 kirjoitti: Vaikuttaako kytkimen pohjaan painaminen millään tavalla "rumpsutukseen"?
Laitahan tänne forumille tietoo sit kun vika selviää..
Ei vaikuta..jos meinaat vauhtipyörää.Minä kyllä informoin
timpax
Sisäänajossa
Viestit: 29 Liittynyt: Ti 12.04.2011 21:51
Viesti
Kirjoittaja timpax » Ke 20.04.2011 18:30
Lupasin infota sprinter vikaa.Kolme suutinta vuotanut oikeen kunnolla,turbon lämpötila-anturi sekä polttoaineen paluu puolen(joku)anturi..siinähän sitä