Mutta ihmettelen itse että olisi vaikeemmassa paikassa noilla edellä mainituilla tuloksilla. Miten tuon tuulettimen voi itse koittaa toimiiko vai ei. Johtoa löytyy ja auton akku. Osaisko joku viisas neuvoa miten kytketään



Onko tämä nyt noin vaikeata? Etkö lukenut lainkaan aikaisempia postauksia, ennen kun omaasi aloit kirjoittamaanSorsso kirjoitti: Eikös tuo kytkentä ole yksinkertaisesti niin että noi suuret liittimet ovat 12v ja maa... ja noi pikkuliittimet ovat kaksi eri vastusta jotka ovat toisesta päästä maissa. kun puuletin pyörii täysillä niin se saa täydet 12v... 2/3 ja 1/3 nopeudet saadaan ko auton puolella oleva rele kytkee tuon moottoriin sarjaan jomman kumman vastuksen? Vai onko tuossa ihan portaaton säätö regulaattorilla??
470 maksaa tuo koko homma, korjaamolle tilattu tiistaiksi sillä kaupalla ettei kuitenkaan ole pakko ostaa, eli voi palauttaa. Rupesin purkamaan sitä, ensin moottori auki sitten boxi. Moottorin halkasu vaihe menossa ja yksi pieni lukkosokka teettää, mulla on hitusen liian isot lukkosokkapihdit katotaan lähteeko kampeemallaveskola kirjoitti:Tottakai on selvää, jos mittaus siis tehtiin tuosta liittimeltä.
Jos vain saisit sen kannen auki, niin jopa DIY korjaus voisi olla mahdollista. Tuo flekti maksaa luultavasti hunajaa, mutta ihmetellään asiaa lisää sitten kun hinta on tiedossa.
Näkyy niitä minunkin silmään sen verran pilkistävän, eli päättelen tuon moottorin toimivan vähän kuin kolmivaiheisena. Neljä johtoahan sinne menee, yksi taitaa olla yhteinen ja käämit jaettu 3:n ryhmiin. Ovela vehje.veskola kirjoitti:Näkyykös tuossa piirilevyn yläreunassa noita fettejä 6 kpl, vai kuvittelenko vain.
Tuo flekti on sennäköinen kampe että sen saa kuntoon. Kait nuo johdot jotka töpselinnokassa on on ns. silikonijohtoa? Kuinka hyvin oli niputettu nuo johdot? Olisiko esim. ajoviima päässyt värisyttämään niitä?mc kirjoitti:Laitoin uuden. Kyllä tuo ainakin pyörii nyt, vanha ei sitä tehnyt. Ihmettelin että propelli alko pyörimään jo kun lämmöt oli 60 astetta ja pyöri koko ajan vaikka saavutti sen 80 astetta. En ole ennen tuota niin seuraillut mutta kaipa tuo on normaalia. Käyttelin puolisen tuntia ja propelli pyöri koko ajan
Vikamuistin logiikka mietitityttää tai siis tuo coolant ilmoitus näytössä. Eli Vaihoin flektin uuteen, sitten käynnistin niin sama coolant malufunction pelmahti näyttöön, no, eiköhän tuo seuraavalla startilla lähde kait siinä sellanen logiikka on, en enää viittiny kokeilla uudelleen starttaustaEli kun auto oli sammutettu vikatilassa ja uusi vaihdettiin ja käynnistettiin niin miksi se ilmoittaa startatessa vielä tuosta viasta vaikka uusi laite on asennettu.