Yhden katkenneen hehkun

Tilanne eka koeajolla: Öljyn tason merkkivalo palaa, tikusta katottuna öljyt ok. Ajossa tuntuu ettei vedä juuri ollenkaan ja kierrosten noustessa sitten alkoi moottorin vikavalo palaa. Ensimmäinen arvaus oli että ahdot nousee liian korkeaksi ja siksi menee varaohjelmalle.
Seuraavaksi laitoin vakioahtimen takaisin ja uusi koeajo, yllätykseksi käytös samanlaista, eli vedossa kun kiekat nousee alkaa vikavalo palamaan ja kun sammuttaa virrat ja pistää uudestaan käyntiin on meno taas laiskaa ja aikansa kun vedättää menee varaohjelmalle ja sytyttää moottorinohjauksen vikavalon.
Nyt herää muutamia kysymyksiä.
Noiden amg suuttimien ei vissiin pitäisi aiheuttaa vakio-ohjelmallakaan ongelmia?
Vaikuttaako öljyntason merkkivalo jotain tehonpudotusta?
Mikä öljyntason merkkivalon on mahtanut saada palamaan?
Hauskaa kun on paljon tapahtumia samaan aikaan ja ei tiedä että mikä vaikuttaa mihinkin ja mistä tota vyyhtiä kannattaisi lähteä purkamaan.
Olisko kenelläkään ajatuksia aiheesta? Erityisesti kiinnostaa noiden amg suuttimien toiminta muuten vakio moottorissa??