1) Istuimet toimivat sähköisesti, mutta eivät toimi enään juuri lainkaan. Kytkimet ovat ovessa ja ovi on raskas niin voiko jatkuva oven sulkeminen vaikuttaa ? Mikä voisi olla mahdollinen vika ja tietääkö joku mistä voisi saada oviin sähkökaavat ? (korjaaja ei osannut tehdä mitään ja joku idiootti oli mennyt lykäämään ruuvin kytkimen viereen ettei se tärähtele, kun ovea suljetaan
2) Vänkäripuolen ovi ei pysy auki vaan menee itsestään kiinni (Varmaan normaali asentaja osaa tämän korjata ?)
3) Mistä voisi saada uuden etupuskurin vetokoukunsuojan, kun tämä on edellisellä omistajalla irronnut. Olen koittanut etsiä netistä mutta ei löydy. Että tarviiko ihan uusi puskuri hommata.. ?
4) Mukinpidike vai mikä se nyt oikealla nimellä onkaan niin on hävinnyt edellisellä omistajalla, mistä saisi uuden ?
5) Sitte tämä R129 vakio-ongelma eli istuimet reikiintyy jenkkakahvojen korkeudelta, kun autoon mennään ja tullaan ulos. Onko suomessa tai euroopassa tähän jotain suojaa tms ?
Pistin nyt nuo kaikki ongelmat, kun itse en niihin ole löytänyt mistään oikeen mitään ja uskosin että täällä joku tietää vähän enemmän. Jotkut kysymykset voi vaikuttaa tyhmiltä, mutta itse tiedän autoista yhtä paljon kuin sika ruuvimeisseleistä, joten apua tarttetaan, kiitos.