Mistä vaatimuksenmukaisuustodistus
Mistä vaatimuksenmukaisuustodistus
Mistä halvimmalla vaatimuksenmukaisuustodistus -94 600 mersuun ?Vehon hinta 450e.
Re: todistus
Täältä tilasin omaani:
http://www.tuv.fi/34722.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
T. Masa
http://www.tuv.fi/34722.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
T. Masa
Re: Mistä vaatimuksenmukaisuustodistus
Hieno homma tuoltahan se löytyy kiitos.
herää kysymys, miks 1994 autoon tarvii sellaista? En mä ole tarvinu ikinä näin vanhois autois. Viimeisimpänä 1997 Golf elokuussa...
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Niin eikös se vaadita 6/96 uudempiin ainoastaan? Vai onko japanintuonti ja eu:n ulkopuolelta tuoduissa omat säädökset?
täällä päin ainakin käytäntö on ollut että katsastusmies katsoo sen tarpeellisuuden. mä oon kans joutunut hommaamaan myös muutamaan vanhempaan...
ja en mä ainakaan veholle ole noin paljon maksanut. eka tais olla 80egee ja toinen jotain 140egee. toinen juttu jos on tuotu esim. amerikasta niin sithän se on kallis jokapaikassa.
PS. toi on muuten outo juttu miks mulla ei vehon kautta tilatut kumpikaan maksaneet täyttä hintaa. siellähän lukee et se maksaa 150egee. ja EU:uun ulkopuolisiin ton kaameat 450-..
ja en mä ainakaan veholle ole noin paljon maksanut. eka tais olla 80egee ja toinen jotain 140egee. toinen juttu jos on tuotu esim. amerikasta niin sithän se on kallis jokapaikassa.
PS. toi on muuten outo juttu miks mulla ei vehon kautta tilatut kumpikaan maksaneet täyttä hintaa. siellähän lukee et se maksaa 150egee. ja EU:uun ulkopuolisiin ton kaameat 450-..
Harrastus ei ole harrastus, jos ei siihen kaikki rahat mene!
KAWASAKI ZX10R 2011
w220 320CDI
w639 115CDI
KAWASAKI ZX10R 2011
w220 320CDI
w639 115CDI
-
- Uusi tuttavuus
Minulla on myös -94 Mersu. Aluksi oli epävarmaa tarvitsenko vaatimuksenmukaisuustodistuksen. Katsastutin auton 3kk sitten eikä onneksi tuota ylimääräistä paperia tarvittu. Minusta tuntuu että se riippuu siitä kuka maahantulokatsastusta tekee ja missä katsastustoimistossa asioi.
Näin se valitettavasti näyttää olevan, ohessa lomake johon katsastusmiehet viittaavat,Nuubialainen kirjoitti:Minulla on myös -94 Mersu. Aluksi oli epävarmaa tarvitsenko vaatimuksenmukaisuustodistuksen. Katsastutin auton 3kk sitten eikä onneksi tuota ylimääräistä paperia tarvittu. Minusta tuntuu että se riippuu siitä kuka maahantulokatsastusta tekee ja missä katsastustoimistossa asioi.
kohdat 1 ja 2
http://www.ake.fi/NR/rdonlyres/5F4DFC86 ... 112010.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
T. Masa
Kyllä ainakin Lahden K1--katsastusasemalla löytävät tarvitavat tiedot Saksan rekisteriotteesta . Nykyisin siitä pienemmästä.
Luulen että tässä on kyseessä Japanin tuonti jolloin tuskin saavat selvän japanin rek.otteesta?
Luulen että tässä on kyseessä Japanin tuonti jolloin tuskin saavat selvän japanin rek.otteesta?
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
Japanin tuonti on kyseessä ja se että Japanin otteessa oleva kantavuus on niin pieni että tulee 2:hengen auto jos ei painoja saa todistuksella korotettua.Toinen on melu ja saastenormit mikä pitää todistaa vaikka autossa on tarrat että se täyttää u.s.a:vastaavat normit niin täälä se ei riitä ellei ole paperia.Ja ilmeisesti vielä muutakin hauskaa ja kallista on luvassa ennen kuin on katsastettu ja verotettu.
Jälleen malliesimerkki siitä että kannattaa kiertää 50km sisällä kaikki asemat ja kysyä miten homma toimii ja mitä vaaditaan. Halvin ei ole välttämättä paras tässä tapauksessa.
Poliitikot ja vaipat pitää vaihtaa tietyin väliajoin, ja samasta syystä.
-
- Vakiokalustoa
Mä tilasin just tuolta TUV.FI maksoi 116€ ja kesti viikon paperin tulo!
C 240 T -02
Tuv.fi :n toimittama todistuskin maksaa 430e kun auto eu.n ulkopuolelta,en tilannut vielä koska nyt se metallikyltti jossa auton kokonaispaino kelpaakin
katsurille,mutta ehkä päästöt ja melu vaativat tuon paperin katsurin mielestä??Siinä autossa on lappu jossa se täyttää u.s.a:n nuo em normit mut
katsuri epäili ettei se riitä suomessa?Aika outoa kun eikös usassa ole kanssa tiukat nuo melu ja pakokaasunormit?No sen näkee kun vien auton,nyt
vasta olen paperien kanssa käynyt kyselemässä ja kalliiksi tulee ilman todistustakin ennen kuin kilvissä.
katsurille,mutta ehkä päästöt ja melu vaativat tuon paperin katsurin mielestä??Siinä autossa on lappu jossa se täyttää u.s.a:n nuo em normit mut
katsuri epäili ettei se riitä suomessa?Aika outoa kun eikös usassa ole kanssa tiukat nuo melu ja pakokaasunormit?No sen näkee kun vien auton,nyt
vasta olen paperien kanssa käynyt kyselemässä ja kalliiksi tulee ilman todistustakin ennen kuin kilvissä.
http://www.ake.fi/NR/rdonlyres/1469434A ... iite_1.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Tulosta tuo mukaan kun menet konttorille, siellähän lukee että -96 asti kelpaa japsien päästönormit suomessa vähäpäästöiseksi. Mua itseä aina ärsyttää näissä rekisteröinneissä se että ensin saa itse opetella muutaman illan asioita, sitten vääntää ne rautalangasta jollekin tohelolle eikä sittenkään ole takeita että homma onnistuu vaikka laki sen sallisikin.
Tulosta tuo mukaan kun menet konttorille, siellähän lukee että -96 asti kelpaa japsien päästönormit suomessa vähäpäästöiseksi. Mua itseä aina ärsyttää näissä rekisteröinneissä se että ensin saa itse opetella muutaman illan asioita, sitten vääntää ne rautalangasta jollekin tohelolle eikä sittenkään ole takeita että homma onnistuu vaikka laki sen sallisikin.
Poliitikot ja vaipat pitää vaihtaa tietyin väliajoin, ja samasta syystä.
Hieno juttu ja kiitos.Tulostin tuon ja aika kova sana pitäs konttorilla tuo paperi olla jos oikein tajusin asian.