C 270cdi -01 farkku
C 270cdi -01 farkku
Katellu tuollaista kulkuneuvoa... Automaatti ym, ajettu alle 300tkm. Mihin erityisesti pitäs kiinnittää ko mallissa huomiota...?
Re: C 270cdi -01 farkku
Jos mahdollisuutta niin testerin kun laittaa kiinni autoon niin saa tietoon tulevat korjauskohteet. esim. n.700e sähkönen lisälämmitin.
Re: C 270cdi -01 farkku
kokemusta 3 vuoden ajalta, kone on hyvä,vähemmän vikoja kuin ed.220 cdi.ssä samalla käytöllä (120tkm).voimaa on ja menee tosi vähällä.ilmamäärä mittari ja lämpöanturi ainoat viat. Kori oli pettymys E farkun jälkeen,nitinää ja kolinaa ihan tarpeeksi.
Re: C 270cdi -01 farkku
SRS valo noilla kilsoilla voi jo tulla haittaaamaan 200-1000 euroa.Vakionopeussäädin 150 euroa ja se sähkölämmitin 700 euroa.Joko riittäää vai kerrotaanko lisää 

Hirrenveistoa pääsääntöisesti pelkkahirrestä
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
Re: C 270cdi -01 farkku
Hyvä, kun vastailitte. Jahaa... Onpas laite, sähköinen lisälämmitin
,ei semmosta lankussa, eikä 115:ssakaan näkynyt. Mikäs sen käyttötarkoitus on? Onko tässä mallissa mahdollisuus glykolin tunkeutuminen laatikkoon?

Terveisin Esa
Re: C 270cdi -01 farkku
W203:ssa glykoliongemat ennen 9/2003 moottoreilla 111/271/112/OM646/OM611/612.990 ja vaihteistolla 722.6
Sähköinen lämppäri lämmittelee talvella ajon aikana jäähdytysvesiä, nuo dieselit kun on aika huonoja lämpiämään. Jos webasto asennuttu niin ei ongelmaa, pois käytöstä vaan koko sähkövastus...
Edit: jos W202 (muistaakseni vm.-01 löytyy) ei glykoliongelmaa...
Edit2: ja jos automaattilootalla niin ne öljyt ois hyvä ollu vaihtaa 60-100tkm välein... lisäks imusarja ja läpät noilla kilsoilla iaka tukos/jumis jollei egr:ää disabloitu
Sähköinen lämppäri lämmittelee talvella ajon aikana jäähdytysvesiä, nuo dieselit kun on aika huonoja lämpiämään. Jos webasto asennuttu niin ei ongelmaa, pois käytöstä vaan koko sähkövastus...
Edit: jos W202 (muistaakseni vm.-01 löytyy) ei glykoliongelmaa...
Edit2: ja jos automaattilootalla niin ne öljyt ois hyvä ollu vaihtaa 60-100tkm välein... lisäks imusarja ja läpät noilla kilsoilla iaka tukos/jumis jollei egr:ää disabloitu
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01