
Jäärata w201 2.5ST turbo kokeilut alkaa...
Re: Jäärata w201 2.5ST
onhan sieltä tosiaan voinut happi loppua myös
savuttiko yläkierroksilla?

W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Re: Jäärata w201 2.5ST
no se halli oli nii täynnä savua et ei kyllä tiiä, mut kyl se vähenee ku ahot on n.2bar
Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
Re: Jäärata w201 2.5ST
Olis Gt32 jouten jos lisää ilmaa koneelle kaipaat?
Re: Jäärata w201 2.5ST
liika pienid-spec kirjoitti:Olis Gt32 jouten jos lisää ilmaa koneelle kaipaat?

Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
Re: Jäärata w201 2.5ST turbo kokeilut alkaa...
joku mode vois siirtää jos aiheelliseksi kahtoo nii turbot osioon
elikkä alkaa kyllästyttään toi radalla ajelu niin pitää alottaa toi jatkojalostaminen ja kun tuli kaupoisa pirun hyvä ja siisti w124 farkku nii pitää keväällä siirtää tekniikka siihen
elikkä nyt tällä hetkellä ois joku vanha sisun sattanan iso ahdin mikä ei luultavasti kyllä toimi oikeen tosa mut sama kokeilla ja sitte pitää kokeilla kun ens viikolla tulee hx55 muuttuvasiipinen ahdin, sillä pitäs alkaa jo hengittään
penkisä käytän tietenki jos vaan toiminta on sen mukasta että kannattaa.toivottavasti teitä kiinnostaa tämmönen testi mielinen näpräily
täsä ois tää huonompi vaihtoehto



elikkä alkaa kyllästyttään toi radalla ajelu niin pitää alottaa toi jatkojalostaminen ja kun tuli kaupoisa pirun hyvä ja siisti w124 farkku nii pitää keväällä siirtää tekniikka siihen

elikkä nyt tällä hetkellä ois joku vanha sisun sattanan iso ahdin mikä ei luultavasti kyllä toimi oikeen tosa mut sama kokeilla ja sitte pitää kokeilla kun ens viikolla tulee hx55 muuttuvasiipinen ahdin, sillä pitäs alkaa jo hengittään

penkisä käytän tietenki jos vaan toiminta on sen mukasta että kannattaa.toivottavasti teitä kiinnostaa tämmönen testi mielinen näpräily

täsä ois tää huonompi vaihtoehto
Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
Re: Jäärata w201 2.5ST turbo kokeilut alkaa...
Ei muuta kun kokeilee! Miltähän vuosikymmeneltä tuo turbo on, ei taida ihan 2000 luvulta olla. Voi pikkasen aikaa vaatia että hyrrä alkaa pyöriin! 

IG: @pyrytakkunen
Re: Jäärata w201 2.5ST turbo kokeilut alkaa...
Ja olla tosi tarkkana että puhdistuu keskiö kunnolla, menee varmaan aika herkästi muuten akseli poikki hetken käytön jälkeen.
Käyttis: W210 E55 AMG -00
Re: Jäärata w201 2.5ST turbo kokeilut alkaa...
voihan se olla et joutuu vuorokausisa laskeen heräämisen
jotain 62/72 oli siivet ja ei tosiaan 2000luvulta eikä lie 90 luvultakaa, on varmaa turhaa työtä mut sitähän se harrastaminen on.
mielenkiinnolla ootan et pääsee sitä onko se ny vgt:tä kokeilee

mielenkiinnolla ootan et pääsee sitä onko se ny vgt:tä kokeilee

Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita