Hommasin toissa keväänä tuommosen g-mallin ja se osottautu muuten ihan mainioksi käyttöautoksi , paitsi tehonpuutehan
sitä vaivasi.
Tekniikka alunperin 603vapari +722.3.
Melkeen heti auton hankkimisen jälkeen löytyi 606 jemmaan tallin nurkkaan ,
sielä se lojui liki puolitoista vuotta.
Loppuvuodesta tuli sopiva hetki aloittaa moottorin vaihto.
Moottori on vm-98 eemelistä , nyt mekaanisella pumpulla 6mm elementeillä.
Ahdin on alkuperäinen , kuuleri omavalmiste , alumiinijäähdytin , laatikolla ja moottoriöljyllä erilliset kennot.
Ahasta meinas olla 4 kennon keulalle mahtumiseen.
Vaihteisto on vahvistettu varmuuden vuoksi.
Tästä tuli erittäin sopiva kokoonpano jokapäiväseen ajoon...
Kuvia:

Vanha pois

kuulerin passuuttelua

kennot hakee paikkaa ja asentoja

kennot löytäneet paikkansa

siellä lepää

tulispa taas lunta...