Oisko räjäytys kuvaa virtalukko yms. kopolttikuori

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
Kuningassorvari
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 337
Liittynyt: Ti 07.04.2009 11:30
Paikkakunta: Leppävirta

Oisko räjäytys kuvaa virtalukko yms. kopolttikuori

Viesti Kirjoittaja Kuningassorvari »

Oisko kellään räjäytys kuvaa Virtalukkosta ja sen ympärillä muista härpäkkeistä.

Meinasin vaihtaa virtalukon patruuna pesän Yllätys yllätys eipä lähde nousemaan vaikka puikkoja kuinka työntää sinne reikiin Auto siis w124. No nyt joutuu tekee sen "isomman remontin "

Kaks päivää sitä oon jo roplannu ja tullu siihen lopputulokseen et ei se hajottamatta sieltä pois lähde.

Kyllä ottaa päähän.
Avatar
jusa82
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2229
Liittynyt: Ti 14.09.2004 21:50
Paikkakunta: Koski TL

Re: Oisko räjäytys kuvaa virtalukko yms. kopolttikuori

Viesti Kirjoittaja jusa82 »

Moro

Virtalukon pohja lähtee alakautta.

Eli rattilukon saat toimimaan avaimella-virtalukon ruuvimeisselillä.

Mittari pois. Peilimies avuksi, luhyt talttapää rukari ja pohja lähtee irti avainosasta. Voit odotella parempaa säätä millä sitten korjaat. 5 päivää meni itselläni, puoli päivää tuohon pohjan irroittamiseen.
203 cdi
123 200 d mr

+ n. 20 muuta mb autoa ja pari kontio-sisua

w115/123 osia coupesta farmariin-JATKUVASTI TARJOLLA
Avatar
Kuningassorvari
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 337
Liittynyt: Ti 07.04.2009 11:30
Paikkakunta: Leppävirta

Re: Oisko räjäytys kuvaa virtalukko yms. kopolttikuori

Viesti Kirjoittaja Kuningassorvari »

Joo tuostahan nuo kuvat löyty sivun ylä laidan kolmannesta topicista
jarppu
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 36
Liittynyt: Su 05.07.2009 19:02
Paikkakunta: Iitti

Re: Oisko räjäytys kuvaa virtalukko yms. kopolttikuori

Viesti Kirjoittaja jarppu »

Konstejahan on monia ja varmaan parempiakin kuin käyttämäni, olen työstänyt useampaa W124:ta siinä vaiheessa kun avain ei enää ole suostunut millään kääntymään seuraavasti: Dremelillä tai vastaavalla leikkaa sen kuoren poikki noin 6mm päästä etureunasta jolloin lukkopatruuna tulee näkyviin , ruuvimeisselillä murjaisee lukkopatruunasta päädyn pois ja niin on lukkolankojen reiät näkyvillä ja purku jatkuu normaalijärjestyksessä.
Toki sitten joutuu ostamaan sen kuorenkin mutta se ei mielestäni ole niin suuri uhraus kun koko hommasta selviää tällä tavoin alle tunnin.
Vastaa Viestiin