Tuli mieleen, että onkohan mitään taikatemppuja, millä saisi ko. vekottimeen himpun enempi tehostusta? Tullut nyt muutamaan otteeseen ajeltua työn puolesta ramilla ja tuntuu niin prkeen kankealle sen jenkkitehostetun vekottimen jälkeen pompata meseen..
Helppoja vinkkejä? Mihinkään ns. isompaan proseduuriin en ala, mutta jos joku helppo kikka olisi, niin mikä ettei
huomasin ite ihan saman kun oli puoli vuotta taukoa coupen ajelussa. audista kun siirty coupee, tuli heti huomattua että ohjaus o huomattavasti jäykempi. Ero on varmaan paljo isompi jenkkirotiskoihin verrattuna.
olisko teillä jotain vikaa siinä simpukassa tai pumpussa, kun en itse ole huomannut missään mersussani kankeaa ohjausta niissä on mielestäni jopa tuollainen ärsyttävä jenkki tyyppinen ylitehostettu ohjaus...
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Paineennosto pumpussa ei auta asiaa jos ei mennä ihan stoppi asentoon koska se käyttää painetta niin paljon kuin tarttee mutta yksi vian aiheuttaja jäykkään ohjaukseen voi olla etu alapallonivelet.On vaan niin loppu ja ruosteessa että ottaa voimaa.
Auttaakohan jos kierroksilla kokeilet herkkeneekö.
Toisekseen vanha,tukkeutunut imu suodin tehostin säiliössä ja paskat öljyt.
Se herkkyys kai mene niin että tunto ohjaukseen häviää jos pumppu seuraa liian herkästi ohjaus liikkeitä.Ja päin vastoin.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
napa kirjoitti:olisko teillä jotain vikaa siinä simpukassa tai pumpussa, kun en itse ole huomannut missään mersussani kankeaa ohjausta niissä on mielestäni jopa tuollainen ärsyttävä jenkki tyyppinen ylitehostettu ohjaus...
ei se lainkaan kankea ole, mutta selvästi jämäkämpi. Mun mielestä just hyvä sen takia. Audis on jo liian lötkö ohjaus.
Kierrokset eivät vaikuta toimintaan. Ja siis, ei tuo nyt mikään mahdottoman kankea ole, mutta kun itse ehkä tykkäisin ihan himpun rennommasta =D . Mutta puhuit suodattimesta. Lieköhän noita ikänä kukaan vaihdellut ??? Pitääpä seuraavan huollon yhteydessä vaihdatella öljyt ja suotimet tehostimeen, mikäli sieltä jostain sellainen löytyy