Mistä kovempaa puslaa alustaan? W124

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Petri K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1111
Liittynyt: Ti 03.02.2004 13:59

Mistä kovempaa puslaa alustaan? W124

Viesti Kirjoittaja Petri K »

Eli onko tiedossa mistä löytäis tukevempaa alustan osaa W124 koriseen koppaan?
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12841
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Re: Mistä kovempaa puslaa alustaan? W124

Viesti Kirjoittaja epk »

Petri K kirjoitti:Eli onko tiedossa mistä löytäis tukevempaa alustan osaa W124 koriseen koppaan?
mihin tarkoitukseen ?
Petri K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1111
Liittynyt: Ti 03.02.2004 13:59

Viesti Kirjoittaja Petri K »

Lähinnä tuonne takaakselistoon, sais turhat joustot pois ja täsmällisemmät liikeradat
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Niin, saahan niitä Powerflexiltä, mutta jos muuten alusta on jäykkä niin noilla uretaanipuslilla se on kivikova.
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12841
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

jep, mun mielestä paras ratkaisu olis laittaa koko perän puslat uusiksi, asianmukaiset iskarit ja jouset. Ja tähän vielä vaikka eibachin vakaajat eteen ja taakse (taikka sportlinen) +camber tangot jos madallettu alusta.


näillä tulee jo varmasti sun tarpeisiin sopiva alusta :?:
Petri K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1111
Liittynyt: Ti 03.02.2004 13:59

Viesti Kirjoittaja Petri K »

Yhteystietoja vai löytyykö netistä? Alustassa en kuitenkaan meinaa käyttää mitään kovin matalia renkaita joten tuleehan sitä joustoo vähän renkaistakin.
Petri K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1111
Liittynyt: Ti 03.02.2004 13:59

Viesti Kirjoittaja Petri K »

epk kirjoitti:jep, mun mielestä paras ratkaisu olis laittaa koko perän puslat uusiksi, asianmukaiset iskarit ja jouset. Ja tähän vielä vaikka eibachin vakaajat eteen ja taakse (taikka sportlinen) +camber tangot jos madallettu alusta.


näillä tulee jo varmasti sun tarpeisiin sopiva alusta :?:
Eilen just putsattiin varaosakelkka ja lähti hiekkapuhallukseen. Tuohon kelkkaan ja tukivarsiin ajattelin kovempia puslia laitella.
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12841
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

noita vakio puslia saa jotain taksimallina, eli kestävämpänä.

powerflexiä tai us parts myydä ainakin ?
Petri K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1111
Liittynyt: Ti 03.02.2004 13:59

Viesti Kirjoittaja Petri K »

Kiitokset ! täytyy varmaan itse kokeilla kuinka kova tuosta alustasta tulee. Voihan tuota toista takakelkkaa kasata sitten myöhemmin varalle uusilla vakiopuslilla jos vaikuttaa liian jäykälle.
Petri K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1111
Liittynyt: Ti 03.02.2004 13:59

Viesti Kirjoittaja Petri K »

Olihan nopeaa palvelua! Uutekki Oy toimittaa noita Powerflex alustanosia, ei vain löytynyt 124 koriseen. Pitää kai kääntyä tutun sorvarin puoleen ja teettää nylon-puslat mallin mukaan.
Avatar
Daimler
Mersumies
Mersumies
Viestit: 616
Liittynyt: La 05.04.2003 07:33
Paikkakunta: RedNeckWonderland P-Karjala

Viesti Kirjoittaja Daimler »

http://212.83.117.146/~mersu/forum/view ... lyuretaani

tuollahan siitä asiasta lisää,tosiaankin älä hyvä mies tee niitä nailonista,se ei jousta vaan nimenomaan polyuretaanista!
on mulla ollu joskus mersuja(kin).
Avatar
Petri A
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 403
Liittynyt: Ke 22.10.2003 11:42
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

sorvailusta

Viesti Kirjoittaja Petri A »

jos tunnet tutun sorvarin niin paljonkos veloittaisi jos sorvais samalla enemmänkin. Eli itte ajattelin heittää auton kiveksi laittaa kaikki. nyt 40mm madallusta ja eibachin vakaajasarja pitäisi tilata ja laittaa tuo camber tanko säädöillä ja eiku radalle.

t. petri
Vastaa Viestiin