jep, mun mielestä paras ratkaisu olis laittaa koko perän puslat uusiksi, asianmukaiset iskarit ja jouset. Ja tähän vielä vaikka eibachin vakaajat eteen ja taakse (taikka sportlinen) +camber tangot jos madallettu alusta.
näillä tulee jo varmasti sun tarpeisiin sopiva alusta
Yhteystietoja vai löytyykö netistä? Alustassa en kuitenkaan meinaa käyttää mitään kovin matalia renkaita joten tuleehan sitä joustoo vähän renkaistakin.
epk kirjoitti:jep, mun mielestä paras ratkaisu olis laittaa koko perän puslat uusiksi, asianmukaiset iskarit ja jouset. Ja tähän vielä vaikka eibachin vakaajat eteen ja taakse (taikka sportlinen) +camber tangot jos madallettu alusta.
näillä tulee jo varmasti sun tarpeisiin sopiva alusta
Eilen just putsattiin varaosakelkka ja lähti hiekkapuhallukseen. Tuohon kelkkaan ja tukivarsiin ajattelin kovempia puslia laitella.
Kiitokset ! täytyy varmaan itse kokeilla kuinka kova tuosta alustasta tulee. Voihan tuota toista takakelkkaa kasata sitten myöhemmin varalle uusilla vakiopuslilla jos vaikuttaa liian jäykälle.
Olihan nopeaa palvelua! Uutekki Oy toimittaa noita Powerflex alustanosia, ei vain löytynyt 124 koriseen. Pitää kai kääntyä tutun sorvarin puoleen ja teettää nylon-puslat mallin mukaan.
jos tunnet tutun sorvarin niin paljonkos veloittaisi jos sorvais samalla enemmänkin. Eli itte ajattelin heittää auton kiveksi laittaa kaikki. nyt 40mm madallusta ja eibachin vakaajasarja pitäisi tilata ja laittaa tuo camber tanko säädöillä ja eiku radalle.