313 CDI sprinter valot vilkahtelee
313 CDI sprinter valot vilkahtelee
Tuli tuossa viikonloppuna oltua liikkeellä isäukon sprinterillä. Pilkkopimeällä kakkostiellä tuli esille että valot vilkahtelee välillä, siis sellainen kuin jokin haukkaisi yhtäkkiä paljon virtaa. Kestoltaan jotain sekunnin osia, juur sen huomas. Onko näissä samanlaista sähkövastus järjestelmää vesikierros kuin cdi koneisis väyrysis? Kaveril sekoili xenonit w210 220 cdi:ssä, ja syyksi paljastui hajonnut lämmitysvastus mikä aiheutti virtapiikkejä.
Toyota Hilux Doublecab -08
M-B 300-24 TE Sportline S124 -90 (projekti, rotta-look)
M-B 300TD S124 -90 (projekti)
M-B 300 TE S124 -91 (purussa)
Volvo 245 Turbo -84 (orggis, projekti)
Ex: M-B 320CDi W220 -05
Ex: M-B 220CDi S202 -00 (toimitti vetokoukun virkaa)
EX: MB 290 DT W210 -97
Ex: MB 230 TE S123 -81
Ex: MB 250D W124 -91
Ex: MB 190E W201 -84
M-B 300-24 TE Sportline S124 -90 (projekti, rotta-look)
M-B 300TD S124 -90 (projekti)
M-B 300 TE S124 -91 (purussa)
Volvo 245 Turbo -84 (orggis, projekti)
Ex: M-B 320CDi W220 -05
Ex: M-B 220CDi S202 -00 (toimitti vetokoukun virkaa)
EX: MB 290 DT W210 -97
Ex: MB 230 TE S123 -81
Ex: MB 250D W124 -91
Ex: MB 190E W201 -84
Laturin vapaakytkin jumissa.
Tai ainakin se aiheutti minulla vilkkumista, laturin huollolla väheni vilkkuminen muttei poistunut aivan kokonaan.
Tietääkseni sprintteriin ei ole saanut sitä jäähdytysnesteen sähkökärvennintä edes rahalla. (tai ainakaan minulla ei sellaista ole)
Tai ainakin se aiheutti minulla vilkkumista, laturin huollolla väheni vilkkuminen muttei poistunut aivan kokonaan.
Tietääkseni sprintteriin ei ole saanut sitä jäähdytysnesteen sähkökärvennintä edes rahalla. (tai ainakaan minulla ei sellaista ole)
Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
Laturilta lähtevä virtajohto poikki, onko käynnistyminen ihan OK.
Tuo on vissiinkin se edelliskoppainen Sprintteri, tuohon ei ole sitä sähkövastusta saanut, mutta esimerkiksi tossa mulla se taas on. Se kyllä ottaa kohtuu hyvin virtaa, sillä sulakkeen kokokin siinä on 150A.
Tuo on vissiinkin se edelliskoppainen Sprintteri, tuohon ei ole sitä sähkövastusta saanut, mutta esimerkiksi tossa mulla se taas on. Se kyllä ottaa kohtuu hyvin virtaa, sillä sulakkeen kokokin siinä on 150A.
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
-01 mallinen. Hyvin tuo käymään lähtee, eberiäkin käytetään päivittäin. Täytyy tutkia se laturin vapaakytkin. Tuo vilkkuminen vaihteli välillä tiheämmin välillä taas harvemmin. Oli hyvää aikaa seurata Pori Ypäjä välillä kun oli koko matkan pimeää.
Toyota Hilux Doublecab -08
M-B 300-24 TE Sportline S124 -90 (projekti, rotta-look)
M-B 300TD S124 -90 (projekti)
M-B 300 TE S124 -91 (purussa)
Volvo 245 Turbo -84 (orggis, projekti)
Ex: M-B 320CDi W220 -05
Ex: M-B 220CDi S202 -00 (toimitti vetokoukun virkaa)
EX: MB 290 DT W210 -97
Ex: MB 230 TE S123 -81
Ex: MB 250D W124 -91
Ex: MB 190E W201 -84
M-B 300-24 TE Sportline S124 -90 (projekti, rotta-look)
M-B 300TD S124 -90 (projekti)
M-B 300 TE S124 -91 (purussa)
Volvo 245 Turbo -84 (orggis, projekti)
Ex: M-B 320CDi W220 -05
Ex: M-B 220CDi S202 -00 (toimitti vetokoukun virkaa)
EX: MB 290 DT W210 -97
Ex: MB 230 TE S123 -81
Ex: MB 250D W124 -91
Ex: MB 190E W201 -84