Ikävä kolahdus.
Ikävä kolahdus.
Eli kun nostaa oikein nopeasti kytkimen ylös kuuluu kova kolahdus/pamaus aika samanlainen ääni ku löis moskalla kumipöytään. Vikaa olen yrittänyt nopeasti silmämääräisesti katsella mut ei oikee oo viel tietoo tosta vetopuolesta. Nii voisko joku viisaampi sanoo mitä siin nyt ensimmäisenä ois viisainta tarkistaa. oma veikkaus ois toi kardaanin kannatinkumi tai laakeri en sit tiiä voisko ne tehä noi kovaa ääntä?
Ja mersuha on 190 2.0l -89
Re: Ikävä kolahdus.
Oon kuullu kuminuijasta ja jopa kumihousuista, mutta kumipöytä on jotain uuttaBlobbers kirjoitti:Eli kun nostaa oikein nopeasti kytkimen ylös kuuluu kova kolahdus/pamaus aika samanlainen ääni ku löis moskalla kumipöytään. Vikaa olen yrittänyt nopeasti silmämääräisesti katsella mut ei oikee oo viel tietoo tosta vetopuolesta. Nii voisko joku viisaampi sanoo mitä siin nyt ensimmäisenä ois viisainta tarkistaa. oma veikkaus ois toi kardaanin kannatinkumi tai laakeri en sit tiiä voisko ne tehä noi kovaa ääntä?

Samanlainen ääni kylläkin tutun autossa, syy ei ole vielä selvinnyt. Mistäpäin se sinun kulkineessa kuuluu tarkemmin? Tässä kuuluu kuulemma keskeltä tai takapenkin alta tai siitä välimaastosta kun havanoija istuu kuskinpenkillä kytkintä polkemassa (w124 kyseessä)

Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
Re: Ikävä kolahdus.
Juu, kumipöytä oli kyl aika kaukaa haettu, mut jokainen kyllä osaa päätellä asian oikeinAK47 kirjoitti:Oon kuullu kuminuijasta ja jopa kumihousuista, mutta kumipöytä on jotain uuttaBlobbers kirjoitti:Eli kun nostaa oikein nopeasti kytkimen ylös kuuluu kova kolahdus/pamaus aika samanlainen ääni ku löis moskalla kumipöytään. Vikaa olen yrittänyt nopeasti silmämääräisesti katsella mut ei oikee oo viel tietoo tosta vetopuolesta. Nii voisko joku viisaampi sanoo mitä siin nyt ensimmäisenä ois viisainta tarkistaa. oma veikkaus ois toi kardaanin kannatinkumi tai laakeri en sit tiiä voisko ne tehä noi kovaa ääntä?
Ja mersuha on 190 2.0l -89No, eipähän mene rikki helposti jos lyö moskalla pöytään
Samanlainen ääni kylläkin tutun autossa, syy ei ole vielä selvinnyt. Mistäpäin se sinun kulkineessa kuuluu tarkemmin? Tässä kuuluu kuulemma keskeltä tai takapenkin alta tai siitä välimaastosta kun havanoija istuu kuskinpenkillä kytkintä polkemassa (w124 kyseessä)

olisko mitään tietoa, että kuinka noi vaihdetaan? joutuuko ottaan perän pois paikoiltaan, vai lähteekö häränsilmät pois, kun pultit on pois? pitäis kans vaihtaa.Ari89 kirjoitti:Itsellä sama ääni, ainakin voisi kuvitella.. Kuuluu myös jos lyö tyhjää renkaat montulla olevalla jäällä.. Juurikin ne häränsilmät aivan lopussa, perä pääsee heilumaan jos veto muuttuu nopeasti. Osat halvat (muistaakseni 7e/kpl), työtä vähän enemmän, toistaseksi itellä vielä vaihtamatta..
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E