Forumin siistein W124
kerrankin osattu laittaa tuo lohkarin pistoke oikealle korkeudelle, ettei aina tarvitse kontata siellä auton alla...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
niin, mutta vakioalustaakin voi säätä jousikumeillakin esim.Aurinkoinen kirjoitti:Korkeahan se on, mutta kun toi vakioalusta on niin pirun mukava ajaa....

Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
W203 C200CDI automatic elegance -06
te vain luulette, että se on hienompi, kun on madallettu, vain koska se on nykyään muotia... -70 luvulla samat tyypit olis tod.näk. pitänyt korotettua perää hienompana, koska se oli silloin muotiaJussi L. kirjoitti:ulkonäön takia se on matalana hienompi

madallettu auto on näyttänyt aina mun silmää epäkuntoiselta (luultavasti jouset poikki tai antanut tukivarret periksi...), joten se siitä...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
siis tuohan on selkävikaiselle ihan unelma paikka pistokkeelle... ei jää kertaan tai kahteen, kun olen kironnut niitä puskurin alareunaan piilotettuja lohkarin paikkojaJussi L. kirjoitti:
Ja kerranki joku joka muka väittää siitä pitävänsä??

asioiden pitää olla käytännöllisiä, eikä vaikeuttaa ihmisten elämää

W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
napa kirjoitti:te vain luulette, että se on hienompi, kun on madallettu, vain koska se on nykyään muotia... -70 luvulla samat tyypit olis tod.näk. pitänyt korotettua perää hienompana, koska se oli silloin muotiaJussi L. kirjoitti:ulkonäön takia se on matalana hienompi
madallettu auto on näyttänyt aina mun silmää epäkuntoiselta (luultavasti jouset poikki tai antanut tukivarret periksi...), joten se siitä...

Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
W203 C200CDI automatic elegance -06
napa kirjoitti:siis tuohan on selkävikaiselle ihan unelma paikka pistokkeelle... ei jää kertaan tai kahteen, kun olen kironnut niitä puskurin alareunaan piilotettuja lohkarin paikkojaJussi L. kirjoitti:
Ja kerranki joku joka muka väittää siitä pitävänsä??siis että se on mahdollisimman matalalla ja vielä näkymättömissä...
asioiden pitää olla käytännöllisiä, eikä vaikeuttaa ihmisten elämää
Niin, tietty se niinkin, mutta alkaa tuoki käytännöllisyys meneen jo överiksi kun tehty ehjään lokasuojaan REIKÄ ku muutenkin jo nuo tyhmät vilkunreiätki o vielä siinä ruosteenlisääjinä. Käytännöllisyyttä pitää olla, mutta ois se silti järjenki käyttö sallittua.

Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
W203 C200CDI automatic elegance -06
juu, kyllä se mun silmään myös paremmin sopii, että autossa on "ryhtiä"/lievä agressiivinen etukeno... työmaan w211 esim. näyttää joltain halvaantuneelta ajokoiralta, kun sen perä on samassa tasossa/lievästi pudonnut etupäähän verrattunaJussi L. kirjoitti:Mä taidan sitte olla sekotus seitkytlukua ja nykyaikaa kun tykkään et perä pitää olla mersussa aina keulaa korkeammalla

W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Pakardinen kirjoitti:Lahiksella kunnon rottaMese.Vanteita vois kyllä vähän päivittää parempiin... Mutta ei missään nimessä mitään 20", lankkuun korkeintaan 17"
Samaa mieltä, on kyllä rankka ilmestys mattana....

Kyl noiden valojen kanssa varmaan olis hienompi kun ottaisi pois...Aurinkoinen kirjoitti:edit: Ja ton takaluukun heijastinpalan kohtalo on vielä vähä auki... Very Happy

Oma näyttää tällä hetkellä tälläiseltä....




- http://www.v-tuning.fi
Mistä tommosia korisarjoja löytää mitä jaagoun kakkosnelosessa on??
Näkyy sillon tällön ja hyvältä näyttää, mut myynnissä ei näy..
Vai onko nää demecin tuotoksia ja sehän ei niitä enää väännä..
Näkyy sillon tällön ja hyvältä näyttää, mut myynnissä ei näy..
Vai onko nää demecin tuotoksia ja sehän ei niitä enää väännä..

R129 300SL vm-92
Ex- C124 230ce vm-89
Mielipiteeni on selvä, joten älä sekoita minua tosiasioilla!
**ttu mä oon sekasin...
Ex- C124 230ce vm-89
Mielipiteeni on selvä, joten älä sekoita minua tosiasioilla!
**ttu mä oon sekasin...
- Kuningassorvari
- Vakiokalustoa
- Viestit: 337
- Liittynyt: Ti 07.04.2009 11:30
- Paikkakunta: Leppävirta
Tuossa ois Jagista Muutama kuva.
http://kuvablogi.com/nayta/prev/img2678781.jpg
http://kuvablogi.com/nayta/prev/img2678777.jpg
http://kuvablogi.com/nayta/prev/img2678776.jpg
http://kuvablogi.com/nayta/prev/img2678775.jpg
http://kuvablogi.com/nayta/prev/img2678774.jpg
http://kuvablogi.com/nayta/prev/img2678778.jpg
http://kuvablogi.com/nayta/prev/img2678781.jpg
http://kuvablogi.com/nayta/prev/img2678777.jpg
http://kuvablogi.com/nayta/prev/img2678776.jpg
http://kuvablogi.com/nayta/prev/img2678775.jpg
http://kuvablogi.com/nayta/prev/img2678774.jpg
http://kuvablogi.com/nayta/prev/img2678778.jpg
On ainakin helvetin ruma tuo eturekisterikilpiKuningassorvari kirjoitti:Tuossa ois Jagista Muutama kuva.
http://kuvablogi.com/nayta/prev/img2678781.jpg
http://kuvablogi.com/nayta/prev/img2678777.jpg
http://kuvablogi.com/nayta/prev/img2678776.jpg
http://kuvablogi.com/nayta/prev/img2678775.jpg
http://kuvablogi.com/nayta/prev/img2678774.jpg
http://kuvablogi.com/nayta/prev/img2678778.jpg


XXX:stä en tiedä, mutta tuollaset pikkukilvet saa konttorilta maksua vastaan. (olikohan 25€ tms.)tekopaa kirjoitti:onx teillä jtn suhteita katsastus setiin ku saatte tollasia REKISTERIKILPIÄ XXX ja pikkukilpiä??
Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
- Kuningassorvari
- Vakiokalustoa
- Viestit: 337
- Liittynyt: Ti 07.04.2009 11:30
- Paikkakunta: Leppävirta
Mb W124 230TE
There's No Benz Like Oldschool Benz
| W201 190E | S124 230TE | W202 C180 | S124 E220 |
| W201 190E | S124 230TE | W202 C180 | S124 E220 |
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
autoa rekatessa saa kyllä tuollaiset lyhkäset kilvet. omaankin tuonti lankkuun otin lyhkäsen kilven,ekana se tulee tolla neliön mallisella kilvellä aina,ja siihen tehään kilpimuutos. menee pari viikkoa ja tulee oikeenmallinen kilpi,.JeremyH kirjoitti:XXX:stä en tiedä, mutta tuollaset pikkukilvet saa konttorilta maksua vastaan. (olikohan 25€ tms.)tekopaa kirjoitti:onx teillä jtn suhteita katsastus setiin ku saatte tollasia REKISTERIKILPIÄ XXX ja pikkukilpiä??
laineracing kirjoitti:autoa rekatessa saa kyllä tuollaiset lyhkäset kilvet. omaankin tuonti lankkuun otin lyhkäsen kilven,ekana se tulee tolla neliön mallisella kilvellä aina,ja siihen tehään kilpimuutos. menee pari viikkoa ja tulee oikeenmallinen kilpi,.JeremyH kirjoitti:XXX:stä en tiedä, mutta tuollaset pikkukilvet saa konttorilta maksua vastaan. (olikohan 25€ tms.)tekopaa kirjoitti:onx teillä jtn suhteita katsastus setiin ku saatte tollasia REKISTERIKILPIÄ XXX ja pikkukilpiä??

Tuohon bensaan kävin jälkikäteen muuttamassa Anti-EU:t mutta neliön mallisia ei ole koskaan tyrkytetty.
Jokatapauksessa: jos niitä haluaa muuttaa jälkikäteen niin konttorille täyttämään yksinkertainen kaavake -> pari viikkoa odotusta -> n.25€ ja vanhat kilvet mukana konttorille hakemaan uusia.
Jap-e:lla kaikinpuolin siisti bensalankku, maskille saattaisin tehdä jotain, en vaan tiedä mitä.

Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
DuPu kirjoitti:Jokos se on lankkukärpänen niin puraissut, että tämä on omaan käyttöön siirtynyt, vai eikös tämän pitänyt paremman puoliskon olla?jaagou kirjoitti: Oma näyttää tällä hetkellä tälläiseltä....![]()
Ässä emännälle vaan![]()
DuPu
No onhan se vähän näikin, tokiki sel:li pysyy tallis hyväs säilös.....


Nettivaraosista löyty ainakin 2viikkoo sit tommonen saman näköinen sarja helmojen kanssa(tokikin käytetyt)....Hårdi kirjoitti: Mistä tommosia korisarjoja löytää mitä jaagoun kakkosnelosessa on??
Näkyy sillon tällön ja hyvältä näyttää, mut myynnissä ei näy..
Vai onko nää demecin tuotoksia ja sehän ei niitä enää väännä.. Sad

ilmeisesti on jotain demecin kopioita "oman" sarja....
Monesti itsellä paint versio kilpi, eli epähuomiossa näkyy joskus auton oma kilpi....tekopaa kirjoitti: onx teillä jtn suhteita katsastus setiin ku saatte tollasia REKISTERIKILPIÄ XXX ?? Very Happy

Oma maku on kyllä aika monipuolinen mutta lähden JeremyH Kanssa samalle linjalle: tuo maski: jos ei muuten niin nuo vähäisetkin kromit ainakskin pois.....Jap-e kirjoitti: Täsäpä olisi Meikäläisen Farkku =)
Eiku Mielipidettä kehään !
Joo Ja ANTI-EU Kilvet on tilattu ! Laughing

Muuten hyvän näköinen yksilö....

- http://www.v-tuning.fi
Shadowline
Joo ensikesäksi oli tarkoituksena jos vetäs puolat mustaks tahikka korinväriin ja poistas kaikki kromit eli tekis ikään kuin Shadowlinen
Kiitän ja Kumarran vinkeistä !
Kiitän ja Kumarran vinkeistä !

There's No Benz Like Oldschool Benz
| W201 190E | S124 230TE | W202 C180 | S124 E220 |
| W201 190E | S124 230TE | W202 C180 | S124 E220 |
mitä kettua samassa luukussa lukee 300D 2,5 turboKuningassorvari kirjoitti:Tuossa ois Jagista Muutama kuva.
http://kuvablogi.com/nayta/prev/img2678781.jpg
http://kuvablogi.com/nayta/prev/img2678777.jpg
http://kuvablogi.com/nayta/prev/img2678776.jpg
http://kuvablogi.com/nayta/prev/img2678775.jpg
http://kuvablogi.com/nayta/prev/img2678774.jpg
http://kuvablogi.com/nayta/prev/img2678778.jpg


w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru