Missä kannattaa tehdä maahantuontirekisteröinti PK-seudulla
Missä kannattaa tehdä maahantuontirekisteröinti PK-seudulla
Missä kannattaa maahantuontirekisteröidä muutaman vuoden vanha
tuontimersu Saksasta? Auto on jo maahantuotu ja siirtokilvillä mennään.
Onko hinnoissa eroa liikkeiden välillä ?
tuontimersu Saksasta? Auto on jo maahantuotu ja siirtokilvillä mennään.
Onko hinnoissa eroa liikkeiden välillä ?
Hinnoissa on suuriakin eroja. Ne kannattaa kysyä etukäteen. Lahdessa K1-ketjussa maksaa rekiteröintikatsastus n 220 euroa (sis.obd) + kilvet n 25 euroa. (tämä siis sisältää myös ns kuntotarkastuksen joka on myös ns vuosikatsastus ). A-katsastusasemalla ed. maksaa n 100-150 euroa enemmän.
Huomio se , että jos autossasi on katsatus voimassa niin sinun ei tarvitse tehdä kuin ns paperirekisteröintikatsastus joka maksaa noin 175 euroa.
Huomio se , että jos autossasi on katsatus voimassa niin sinun ei tarvitse tehdä kuin ns paperirekisteröintikatsastus joka maksaa noin 175 euroa.
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
Tuusulanväylän päässä lidlin takana kävin viimeksi, oli halvempi kuin K1, jos autos on katsastettu ostomaassa tälle vuodelle niin sitä ei tarvi katsastaa suomessa. siis vuosikatsastusta. Palvelukin oli hyvää, voin suositella. http://www.tuusulanautokatsastus.fi/
W 202 C 180 -98
EX-W 210, 290 TD 1997
EX-W 210, 290 TD 1997
Lainataas hieman topikkia: auton tuoja on käsittääkseni hoitanut rekisteröintikatsastuksen (ainakin paperinivaskassa on "rekisteröintikatsastustodistus", osat 1 ja 2), joten minulle jää nyt autoveron maksun jälkeen kai vain rekisteröinti ja kilpien hakeminen, vai? Onko tämän suhteen hintaeroja eri katsastusasemien välillä?
Maahantuontikatsastuksissa kannattaa heti unohtaa a-katsastus ja K1, niiden hinnat on järjestään ihan poskettomia. Yksityisiltä asemilta saa varmasti edullisimmin.
Lisäksi kannattaa etukäteen varmistaa mitä papereita haluavat -> halvin voikin olla se v-mäisin joka vaatii lappuja mitä ei edes tarvita!
Lisäksi kannattaa etukäteen varmistaa mitä papereita haluavat -> halvin voikin olla se v-mäisin joka vaatii lappuja mitä ei edes tarvita!
Ihan sama mistä haet, kilvet ja rekisteröinti on kiinteähintaisia, ts. trafin arpomia.tj86430 kirjoitti:Lainataas hieman topikkia: auton tuoja on käsittääkseni hoitanut rekisteröintikatsastuksen (ainakin paperinivaskassa on "rekisteröintikatsastustodistus", osat 1 ja 2), joten minulle jää nyt autoveron maksun jälkeen kai vain rekisteröinti ja kilpien hakeminen, vai? Onko tämän suhteen hintaeroja eri katsastusasemien välillä?
-
- Vakiokalustoa
-
- Vakiokalustoa
Itse olen katsastanut autoni tuolla, suht edullinen ja kohtuu palvelukin..yari67 kirjoitti:Tuusulanväylän päässä lidlin takana kävin viimeksi, oli halvempi kuin K1, jos autos on katsastettu ostomaassa tälle vuodelle niin sitä ei tarvi katsastaa suomessa. siis vuosikatsastusta. Palvelukin oli hyvää, voin suositella. http://www.tuusulanautokatsastus.fi/
Tänään tuli testattua käytännössä tuo Tattarisuon paikka.markkuj kirjoitti:Eihän muutaman vuoden vanhaa tarvitse edes vielä katsastaa,kolmantena vuonna eka katsastus.
Kolmea vuotta nuoremmassa autossa katsastuksessa vaan todetaan auto siksi mikä papereissakin on.
Tämä muutaman minuutin operaatiokin maksaa n. 200,minulla 170 € Suomen katsastusmies Oy:ssä.
120Egee maksoi (auto oli 2/2008) ja palvelu toimi näin
maallikon mielestä hyvin.