http://photo.jippii.fi/fi/image//data/p ... 97373.jpeg
Kuva on kuskin puolen ovesta, heti siitä ikkunan vierestä. Nuo kolme viiltoa on olleet yhteisen taipaleen alusta saakka, ja näyttää siltä että vanhuuttaan tuo materiaali on ratkeamassa vielä lisää.
Voiko / kannattaako tuota vielä yrittää korjata jollakin kotikonstilla, vai pääseekö helpommalla kun vie ammattilaisen käsittelyyn ja uusii koko pinnan? Onko jälkimmäisessä tapauksessa suosituksia paikasta pk-seudulla?
Oviverhouksessa viillot - miten korjata?
Oviverhouksessa viillot - miten korjata?
- Tomi L.
W126 420 SE -86
W126 420 SE -86
Olen joskus jossain alan lehdessä nähnyt juttua, miten tuollaista korjattaisiin. Kuulemma on tehty ihan varta vasten oma korjaussarja. Valitettavasti en enää muista missä lehdessä tuosta oli juttua (Tuulilasi, VM, V8 jne.) kun ei ollut oma lehti josta luin.
Mutta mikäli jollain on tarkempaa tietoa oviverhoilun, halkeilleen kojelaudan tai penkkien pienten reikien korjailusta, niin myös minä otan kiitollisena vastaan.
Mutta mikäli jollain on tarkempaa tietoa oviverhoilun, halkeilleen kojelaudan tai penkkien pienten reikien korjailusta, niin myös minä otan kiitollisena vastaan.
S211 E 270 CDIA -04, W639 Vito 115 CDIA -07
-
Jokko Päivärinne
- Mersumies

Re: Oviverhouksessa viillot - miten korjata?
On olemassa kone tuohon hommaan. Maksaa noin 800€. Mm. tähtiklubin eräs sponsori on ehkä hommamassa laitetta. Tulisi kuin uusi tuosta kohdasta. Olen yrittänyt painostaa kaveria hommamaan laitetta suuren kysynnän vuoksi. Voi olla, että tärppää.Tomi L. kirjoitti:http://photo.jippii.fi/fi/image//data/p ... 97373.jpeg
Kuva on kuskin puolen ovesta, heti siitä ikkunan vierestä. Nuo kolme viiltoa on olleet yhteisen taipaleen alusta saakka, ja näyttää siltä että vanhuuttaan tuo materiaali on ratkeamassa vielä lisää.
Voiko / kannattaako tuota vielä yrittää korjata jollakin kotikonstilla, vai pääseekö helpommalla kun vie ammattilaisen käsittelyyn ja uusii koko pinnan? Onko jälkimmäisessä tapauksessa suosituksia paikasta pk-seudulla?
Toinen vaihtoehto on kankaan uusiminen isommalta alueelta tai sitten tekemällä raja johonkin kohtaan.
Itse noita voi yriottää korjata, liimamalla esim. kankaan pala takapuolelle ja värittämällä sitten kolo oikealla värillä.
Eikös ne korjaa tuollaisia Smart Repair tms. ketjussa, ei uutta häpeä ja jonkinmoisen takuunkin saa. Hintoihinsa sekin tosin tulee...
Tietenkin voi kysellä sitä Liquid Leatheriä, jos sitä olisi vielä jäänyt johonkin TV-Shopin nurkkiin. Äijähän siinä mainoksessa korjasi Ameriikan lullan vinyylikatosta miehenmentävän reiän sillä tahnalla.
Tietenkin voi kysellä sitä Liquid Leatheriä, jos sitä olisi vielä jäänyt johonkin TV-Shopin nurkkiin. Äijähän siinä mainoksessa korjasi Ameriikan lullan vinyylikatosta miehenmentävän reiän sillä tahnalla.
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Vieläköhän tämä systeemi toimii? Suhteellisen hinnakasta kuitenkin, etenkin jos kojelaudan tms. väri on muu kuin musta.
http://www.smartrepair.fi/
http://www.smartrepair.fi/
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi --- www.rantasalmi.com
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi --- www.rantasalmi.com
Re: Oviverhouksessa viillot - miten korjata?
Täytyy yrittää tuota kotikonstia ensin ja katsoa tuleeko kelvollista.Day Downhill kirjoitti:Itse noita voi yriottää korjata, liimamalla esim. kankaan pala takapuolelle ja värittämällä sitten kolo oikealla värillä.
- Tomi L.
W126 420 SE -86
W126 420 SE -86